>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

16 Ocak 2009 Cuma

DYNED'DE QUICKTIME PROBLEMİ YAŞAYANLARIN DİKKATİNE



Quicktime programı bilgisayarlarında yüklü olmadığı için Dyned'i çalıştıramayanlar aşağıda verdiğim linkten Quicktime'ın kurulum programını ücretsiz indirip kurabilirler. Quicktime'ı kurduktan sonra sorununuz sona erecektir. (Bu mesaj DYNED'de Quicktime hata mesajı alanlar içindir.)


(Güncelleme: Quicktime'ın en son sürümü için aşağıdaki linke tıklayınız.) http://dynedturkiye.blogspot.com/2010/08/quicktime-677-en-son-surum.html

17 yorum:

  1. Qick timeyi yükledim ama hala acilmiyor??? ne yapmaliyim???

    YanıtlaSil
  2. Dyned 2-3 gündür bağlantı sorunu nedeniyle açılmıyor. Quicktime'ı yüklediyseniz, sizin girememeniz bu sebeptendir.

    YanıtlaSil
  3. YA BEN DYNEDİ KURMAYA ÇALIŞIYORDUM AMA QUİCK TİME LAZIM NASIL KURABİLİRİM?

    YanıtlaSil
  4. Eğer quicktime problemi yanında göz problemi de yaşamıyorsan şu anda bu yorumu yazdığın yerde quicktime'ı nereden indireceğin yazıyor. Canım memleketim insanının enteresan soruları beni daima şaşırtmıştır.

    YanıtlaSil
  5. Sir bu quicktimenin hangi sürümü?

    YanıtlaSil
  6. benim internetim sınırlı gerçekten ücretsizse yüklemeyi düüşünüyorum normal parayı aşarsa ailem çok kızar

    YanıtlaSil
  7. kotaya çok az etki eder, merak etme.

    YanıtlaSil
  8. hocam merhabalar. biz dyned i bir bilgisayar a kurduk ancak quicktime in 7.0.4 sürümünden daha yüksek olmasını istedi. son sürüm olan 7.7.1 internet ten indirip yükledik. ama hala aynı şeyi söylüyor. ne yapmamız lazım. yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. sevgili dostum, bilemiyorum zira ben quicktime'ın hala eski sürümünü kullanıyorum ve problem yaşamıyorum. acaba win7'den kaynaklanan bir problem olabilir mi?

    YanıtlaSil
  10. Android için quicktime player ı nereden yükleyebilirim

    YanıtlaSil
  11. merhaba biz de quicktime indirdik dyned icin ama ısrarla cd room eror falan dıyor ne yapmamız lazım lütfen yardmcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. Nasıl quicktime yükleniyor ben yükledim ama hala açılmıyor

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim sayenizde quicktime açabildim dyned sorun kalmadı

    YanıtlaSil
  14. bende dyned ve quick time gözükmiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil