>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

18 Ocak 2009 Pazar

DYNED'İ INTERNETTEN YÜKLEYENLER İÇİN: WINRAR PROGRAMI İLE DOSYA BİRLEŞTİRME

DYNED'i internetten indirip de PARTlar halinde yani bölümlenmiş dosyaları nasıl birleştireceklerini bilemeyenler lütfen bu yazıyı okusunlar. Öncelikle bölümlenmiş veya bölümlenmemiş de olsa bu türde dosyalar RAR uzantılı dosyalardır ve bu dosyaları açmak için WINRAR isminde bir programa ihtiyacınız var. Aşağıdaki linkten WINRAR'ın 30 günlük deneme sürümünü indirebilirsiniz. (30 gün sonra da kullanılabiliyor ama deneme sürümü olduğu uyarısı çıkıyor.)


Gelelim PART dosyalarına. Diyelim ki en aşağıda yer alan 5 bölümlük DYNED dosyasını indirdiniz. Bunu önce tek bir dosya haline getirmeniz lazım. Bunun için 1. dosyanın (sonunda part1 yazan) üzerine gelip mouse'unuzun sağ tuşuna basın. Karşınıza çıkan menü'de "..... klasörüne aç" (extract to .... ) seçeneğini seçin. (Burada "...." şeklinde yazdığım, dosyayla aynı isimde oluşturulacak klasöre verilen addır.) Tek haldeki dosya bu klasöre açılacaktır. İşlem bitince klasörün içine girip dosyayı kontrol edebilirsiniz. Dosya oluşturulduktan sonra part1, part2, .. şeklindeki dosyalara ihtiyacınız kalmayacağından onları silebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Sir sitenize neredeyse her gün giriyorum ve neredeyse hergün yeni şeyler yüklüyorsunuz ve dynedi açamayanlar için bence süper bir site.

    İrem ÇENGEL...

    YanıtlaSil
  2. sir ben dyned açtığım da master test vardı ben girdim sonra hamen çıktım geri nasıl telafi edebilirim??????


    SİMGE SU 5/H

    YanıtlaSil
  3. @Simge Su, onu telafi edemezsin, aslında sınavın sana açılmaması gerekiyordu, nasıl girdiğini anlamadım ama önemli değil, sonra tekrar girme hakkın var. Bu şimdilik öyle kalacak ama sınava tekrar girdiğinde notun düzelir.

    YanıtlaSil
  4. Siiir bende sağ tıklayınca öyle bişey gelmiyo neden ? ben part1 ve part 2 olarak indrdim . rarları birleşmiyo.

    Damla ... / ANKARA

    YanıtlaSil
  5. Damla, WINRAR isimli programın bilgisayarında kurulu olması gerekiyor. Eğer kuruluysa bu dediklerimi yapabiliyor olman lazım.

    YanıtlaSil