>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

15 Ocak 2009 Perşembe

ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

(Öncelikle lütfen herkes biraz aşağıda yer alan ÖĞRENCİLER DYNED'İ NASIL KULLANACAKSINIZ? başlıklı yeni eklenen yazıyı okusun. Burada birçok sorunuza cevap bulacaksınız. - Sir)

Sevgili öğrenciler, hemen bazılarınız Dyned'in başına oturup saatlerini geçirmeye başlamış. Bu mutluluk verici ama aynı zamanda biraz hatalı bir davranış. Mutluluk verici çünkü bu sizin DYNED'i ne kadar sahiplendiğinizi gösteriyor ancak hatalı yanı şu ki, programın başında saatlerimizi geçirip üniteleri bir günde bitirmek programın amacına aykırı. Biliyorsunuz, bir anda çok yemek sağlığa zararlıdır; sık ama kararında yemek daha iyidir. Dyned'de de bu prensibi benimsemelisiniz. Bazı arkadaşlarınız "Birinci üniteyi bitirdik, neden ikinci ünite açılmıyor?" diye serzenişte bulunuyorlar. Ben bu arkadaşların çalışmalarını kontrol ettim, üniteyi bitirmiş olabilirler ama STUDY RECORDS ve TUTOR bölümünü kontrol ederlerse hiç LISTENING veya SES KAYDI yapmadıklarını göreceklerdir. (Study Records'a nasıl gireceğinizi aşağıda bulabilirsiniz.) LISTENING yani dinlemeden kasıt, duyduğunuz cümleyi aynı şekilde söyleyebilmek için tekrar dinleme yapmanızdır. Örneğin, alıştırmalarda sorulardan önce söylenen cümleleri tekrar dinleme düğmesi aracılığıyla yeniden dinleyerek kulağınızda daha iyi yer etmesini sağlamalı ve söyleyiş becerisini kazanmalısınız. Ses kaydında ise MİKROFON bulundurmanın önemi ortaya çıkıyor. En kısa zamanda birer mikrofon edinerek SES KAYDI yapın. Bunu nasıl yapacağınızı biraz aşağıdaki yazıda okuyabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Sir bnm mikrofonum yok neyapmaLıyım??

    YanıtlaSil
  2. Cevap basit. Ucuzundan bir mikrofon satın almalısın.

    YanıtlaSil
  3. sir ben 2. ünitenin listeninginde takıldım kaldım diğerlerini yaptım ama listeninge 1 saat çalışsam bile yüzde 1 ilerlemiyor yardım edin lütfeeeen

    YanıtlaSil
  4. @zehra, mikrofonla tekrar yapmıyor musunuz?

    YanıtlaSil