>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

14 Ocak 2009 Çarşamba

ÖĞRENCİLER, DYNED'İ NASIL KULLANACAKSINIZ?

DYNED İngilizce öğrenmede eksikliği hissedilen birebir öğrenmeye imkan veren, dinleme ve konuşma becerilerini geliştirmede faydalı bir dil eğitim programıdır. Programa DYNED ismi Dynamic (dinamik) ve Education (eğitim) kelimelerinden türetilerek verilmiştir. Evinde bilgisayar ve internet bağlantısı olan kullanıcıların bir de mikrofon yardımıyla programdan etkili şekilde faydalanmaları mümkündür. Programı kullanırken, size sorulan cevaplara doğru cevap vermenizin yanında dinlediklerinizi tekrar ederek mikrofon aracılığıyla bunu bilgisayara kaydetmeniz ve kendi kaydınızı dinlemeniz de amaçlanmakta, bu şekilde konuşma ve telaffuz becerilerinizin gelişmesi hedeflenmektedir.

DYNED'e Masaüstünde bulunan DYNED COURSEWARE (bazı versiyonlarda Öğrenci Girişi olarak yazıyor) kısayoluna tıklayarak giriş yapacağız.
(Programı ilk defa açıyorsanız ve bu sırada size "Programın çalışması için Quicktime kurulu olması zorunludur." şeklinde bir uyarı gelirse, YÜKLE tuşuna basarak Quicktime programının otomatik kurulumunu sağlayın. Eğer bu konuda hala sorun yaşamaya devam ederseniz, bu sitedeki QUICKTIME PROBLEMİ YAŞAYANLARIN DİKKATİNE başlıklı yazıyı okuyun.)
Quicktime problemi yoksa karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor.

Okul tarafından bize verilen Oturum açma kimliği ve şifreyi aşağıdaki örnekteki gibi giriyoruz ve Tamam'a basıyoruz. (Size verilen Oturum açma kimliği ve şifre örnektekine benzer bir formatta olacaktır.) Bu sırada Kayıt Yöneticisi Bilgisayarı yazan bölümde Turkey (Sadece Resmi Okullar) ibaresinin olmasına dikkat ediniz. Internet bağlantınız yoksa ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞ seçeneğini işaretleyerek programı kullanabilirsiniz. Ancak çalışmalarınız ana server'a kaydedilmez. Sadece kendi bilgisayarınıza kaydedilmiş olur. Dolayısıyla puanlarınıza katkı yapmaz.

Tamam'a bastığımızda program Server'a bağlanıp bilgilerinizi almaya çalışıyor.

Bağlantı sağlanınca karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor. Burada kullanabileceğimiz eğitim yazılımı seçilmiş olarak görünüyor. Yapmamız gereken TAMAM'a basmak.

Ardından program açılıyor...


Ve program açıldı.

Unit 1'den başlayarak sırayla ilerlememiz gerekiyor. Her ünite sonunda yer alan quiz ve yapmamız gereken dinleme ve ses kayıtlarını bitirdikten sonra bir sonraki ünite kendiliğinden açılıyor. Programa ilk başlayanlar için Unit 1 dışındaki tüm üniteler kilitli durumdadır. Biz de o halde Unit 1'i seçiyoruz.

Karşımıza aşağıdaki ekran çıkıyor. Listening'den başlayabiliriz.
Düğmeler ne işe yarıyor?









Aşağıda durdurma ve devam ettirme düğmesini görüyorsunuz. Örneğin ses kaydı yaptık ve dinledik, otomatik olarak program PAUSE konumuna geçiyor, aşağıdaki bu düğme yeşil hale geliyor, tekrar çalışmaya devam etmek için bu sefer yeşil düğmeye basacağız.

Aşağıdaki elips biçimindeki düğme ise soruyu cevaplamak için kalan sürenizi gösteriyor. Griden siyaha döndüğünde süreniz bitmiş oluyor.

Aşağıdaki ÇIKIŞ düğmesini her bölümden bir önceki bölüme çıkmak için kullanıyoruz. Programdan tamamen çıkmak isterseniz, tamamen çıkana kadar bu düğmeye basacaksınız.

Aşağıdaki iki düğmeyi fazla kullanmanız tercih edilmez, bu puanlarınızın düşmesine yol açar. Mümkün olduğunca az kullanın.



Başarımızı nasıl ölçeceğiz?
Öncelikle mouse'u ünitenin üzerine getirdiğimizde tamamlama yüzdemizi görebiliriz.
Daha detaylı bilgi için Study Records bölümüne girmemiz gerekiyor.

Karşımıza aşağıdaki ekran çıkacak. Tamamlanan sütununda her üniteyi yüzde olarak ne kadar tamamladığımızı görebiliriz. Ünite isimlerinin yanındaki + düğmesine basarak ünitenin farklı bölümlerinde tamamladığımız yüzdeleri görmemiz mümkün. Bir sonraki üniteye geçmek için, mevcut ünitede, %85 tamamlama oranını geçmemiz gerekmektedir. Eğer puanlarımızı görmek istiyorsak TUTOR yazan düğmeye basıyoruz.
Başlangıçta burada pek bir şey görünmüyor. Programı kullanmaya devam ettikçe burada puanlar ve bilgiler yer alacaktır. Ayrıntılı yazan yere basalım.



Size burada puanlar hakkında bilgiler ve yönlendirmeler verilecektir.
Nasıl çalışmalıyız?
Bir oturuşta çok yapmak yerine haftanın belirli günleri ama sık sık DYNED kullanırsak daha verimli olacaktır. Dinleme, ses kaydı ve kayıt dinleme aktivitelerini yapmamız gerekiyor. Puanımızı +4'ün üstüne çıkarmayı becerebilirsek başarılı olduğumuzu söyleyebiliriz. Öğretmenlerinizin bizi gözlemleyebildiğini düşünerek verimli çalışmaya gayret etmeliyiz. Dyned'e fazla ara vermemeye çalışın. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız kendi İngilizce öğretmeninize başvurun.
Bir diğer önemli nokta da internet bağlantınız olmadığı zaman ÇEVRİMDIŞI çalışabilme imkanınız olması. Çevrimdışı çalışmak için programa girerken şifremizi yazdığımızda altta yer alan ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞ seçeneğini işaretlememiz gerekiyor. Ancak çevrimdışı çalışmanın dezavantajı, yaptığınız çalışmaların kaydedilmemesi. (Çevrimdışı çalışmayla ilgili diğer yazıyı lütfen okuyun.)

245 yorum:

  1. sir dynedte bir sorunmu var artık giremiyorum ne yapmalıyım 5-D sena yağmur dinçer

    YanıtlaSil
  2. Sena, dyned'e geçici olarak girilemediği durumlar oluyor. Bu da onlardan biri. Merak etme, dyned sunucularındaki geçici problem geçtikten sonra girebilirsin. Arada bir dene, mutlaka sorun çözülecektir. Evinizde internet çalışıyorsa ama Dyned'e giremiyorsanız, bilin ki sorun sizden kaynaklanmıyor. Dyned sunucularının yetersizliği bunun sebebi.

    YanıtlaSil
  3. Birşey sorabilir miyim ? Bu yüzdelerin ortalaması nasıl alınıyor ? Ben baktım ama diğer ortalama ile uyuşmuyor .

    YanıtlaSil
  4. diğer ortalamadan neyi kastettiniz anlayamadım.

    YanıtlaSil
  5. sir ben 7/hdan yapraksu ırmak ben 4.üniteye geçtim (%80 bitti) dik işarettide var hepsinin(%50 sinide geçtim) fakat neden açılmadoğını anlayamadım

    YanıtlaSil
  6. @yapraksu, beceri sınavına girmemişsindir. 4'e geçmek için 1 ve 2'yle ilgili beceri sınavına girmek gerekiyor.

    YanıtlaSil
  7. sir ben yine başınızın belası yapraksu: ya sir ben şimdi dynedeyim 1.üniteyi %100 2.üniteyi%90 yaptım fakat yine beceri sınavı yaçılmıyor.

    YanıtlaSil
  8. @yapraksu, evet yüzdelerin uygun, ben 1-2 ünitenin beceri sınavını açtım sana, hazır hissettiğin zaman sınava girebilirsin.

    YanıtlaSil
  9. Sir, dyned tutor düğmesi kayboldu. ilk yüklediğimde vardı ama şimdi bakamıyorum tutora, buton yok. nedeni nedir acaba?

    YanıtlaSil
  10. Tutor düğmesine bakmak için hangi işlemleri yapıyorsunuz? Tutor düğmesinin kaybolması şeklinde bir sorun çıkmamıştı şimdiye kadar. Belki yanlış yaptığınız bir şey vardır.

    YanıtlaSil
  11. Sir,study records bölümüne giriyorum.tarih yada derse göre bilgi var.ama tutor düğmesi yok onların yanında.sadece geri,yazdır,derse/tarihe göre butonları var.

    YanıtlaSil
  12. Sir, study records bölümüne giriyorum ama tutor düğmesi olmadığı için bakamıyorum notuma. o bölümde sadece geri, yazdır, derse/tarihe göre düğmeleri var. ne yapabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  13. First English ya da English for Success kurlarından doğru olanı seçtiğine emin misin?

    YanıtlaSil
  14. english for success zaten kilitli. first english kurunu kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Sorunun çözümünü bilmiyorum çünkü hiç karşılaşmadığım bir durum. Şimdilik çözüm öneremiyorum. Eğer soruna çözüm nulursam buraya yazarım.

    YanıtlaSil
  16. sir,teşekkürler cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  17. sir,bugün bugün dynede girdiğimde hata verdi.Dyned sunucuya bağlanamadı diye bir yazı geldi daha sonra da girdim o zaman da First Englishin kurulu olmadığını yazdı.Halbuki daha öncelerde girip çalışabiliyordum.

    YanıtlaSil
  18. bazen Dyned'deki problemlerden dolayı bu tür asılsız problemler çıkıyor. Ancak unutma, güncelleme yapma zamanın da gelmiş olabilir. Güncelleme yap (bu sitede nasıl yapacağınla ilgili yazıyı bulabilirsin), güncelleme yaptıktan sonra hala aynı hatayı veriyorsa Dyned'i yeniden kurmak gerekebilir.

    YanıtlaSil
  19. sir,dediklerinizi deniycem aynı sorunu bi kez daha yaşadım bi kaç gün önce bi kaç gez güncelleme yaptım oomadı yeniden yükledim.

    YanıtlaSil
  20. Sir,güncelleştirmeyi yaptım.Ama "New Dynamic English [v4-0] güncellenmiyor.Neden acaba?

    YanıtlaSil
  21. Sadece yanında YILDIZ işareti olan kısıkmlar güncellenebilmektedir. Eğer, onun yanında yıldız işareti olmasına rağmen güncellenmiyorsa belki geçici bir internet probleminden güncellenmemiştir. Bir defa daha dene, eğer yine olmazsa ama program sorunsuz çalışıyorsa uğraşmana gerek yok.

    YanıtlaSil
  22. Sir, programı bilgisayarımdan tamamen kaldırıp yeniden yükledim.Quicktime da buradaki linkten indirmiş olduğum program.onda sorun yok. dynedi yükledim az önce, kullanıcı adımı ve şifremi girdim. yine aynı şekilde programların kurulu olmadığı yazıyor.acaba neden olmuş olabilir.bir öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
  23. Programı yeniden yüklerken güncellemeyi de yaptınız mı?

    YanıtlaSil
  24. Bahsettiğiniz programlar First English ve English for Success mi? Eğer yüklenmeyen programlar onlar ise, sanırım sizin bilgisayarınıza özel bir sorun söz konusu. Program kurulumu sırasında normalde gerekli tüm programlar yükleniyor. Bilgisayarınızda eğer eskiden DynEd'i sorunsuz kullanıyordunuz ama bu programların yüklenmemesi olayı yeni ise; bunun bilgisayarınızdan kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  25. Sir,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Sir, lise ve daha üst kademe öğrenciler için dyned uygulaması olduğunu duydum. Doğru mu? Eğer varsa , nasıl sahip olabiliriz? Bu Konuda bilgi verirseniz sevinirim. İlgili bir yazıyı sitenizden bulamadım çünkü.

    YanıtlaSil
  27. DynEd'in lise ve daha üst kademelerde uygulanması ile ilgili şu anda bir proje yok. Ancak DynEd programı, okullardaki uygulamalar dışında para karşılığı da temin edilebilen bir program. Belki, lise ve üst seviyelere ait programları araştırarak temin etme imkanı bulabilirsiniz. Ancak, tekrar ifade etmek gerekirse, lise ve dengi okullarda DynEd uygulanması konusunda herhangi bir projeden haberdar değilim.

    YanıtlaSil
  28. birşey soracağım ben first english i bitrdim ama nden açılmıyor mastery testlerdende sırasıyla 96,87,92,90 aldım acaba nden açılmıyor sorumu cevaplarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  29. eğer First English'i bitirdim neden english for Success açılmıyor diye soruyorsanız, size English for Success'i açacak olan İngilizce öğrtmeninizdir. Ona First English'i bitirdiğinizi ve English for Success'e başlamak istediğinizi söyleyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sir fakat benimki başlangıçta açıldı sorun benim yükletmiş olduğum programdamı yoksa böyle şeylerde olabiliyormu ?

      Sil
  30. mehmet umut otağ26 Ekim 2009 15:16

    hocam ben 8-f de mehmet umut otağ
    hocam ben dyned coursevare ye girdim ve Quick time ku diyo ve oraya tıkladım ama hiç bişey olmadı neden acaba

    YanıtlaSil
  31. @Otağ, lütfen bu sitede Şubat ayında yayınlanmış olan QUICKTIME EN SON SÜRÜM başlıklı yazıyı okur musun?

    YanıtlaSil
  32. bw,en emircan dynedde english for successe girmeye çalışıyorum ama kurulu değil diyor ne yapayım!

    YanıtlaSil
  33. @Emircan, öncelikle English for Success sana kapalıdır ve onu ancak öğretmenin açabilir. Ama eğer First English'i bitirdin de English for Success'e geçmek konusunda öğretmeninden onay aldıysan ve bilgisayar "kurulu değil" diyorsa, kurulum işlemini tam yapmadığın sonucuna varıyorum. Güncel Dyned versiyonlarından birini yüklediğin takdirde her iki ders de kurulu olacaktır bilgisayarında. Bu siteden Dyned'in sorunsuz çalışan versiyonunu indirebilirsin.

    YanıtlaSil
  34. öncelikle iyi günler ben dynede girdiğimde adım çıkıyor ama sonrada dyned kapanıyor sunucu bağlantısı kesildi diye internete bakıyorum sorun yok acaba nedeni ne olabilir?
    saygılarımla...

    YanıtlaSil
  35. Öncelikle Dyned'in en güncel versiyonunu kullandığınızdan emin olun. Programı güncellemeyi deneyin. Quicktime'ı da mutlaka kurun. Aklıma başka bir şey gelmiyor. Eğer bunlar tamamsa bilgisayarınızda bir sorun olmalı.

    YanıtlaSil
  36. Sir, ben -4 idim. -6 oldum.sonra bilgisayarıma yükledim dyneti 2 saat çalıştım -4e indi 2 dinledim 1 ses kaydı yaptım hep öyle öyle gitti.Sonra grammer bölümünde 1 soru yanlış yaptım baktım tutora hemen -6 olmuş neden böyle oldu ben 2 saat boşunamı puanlarımı yükseltemedim?
    zeliha gamze

    YanıtlaSil
  37. tutor'a bastığında sadece puanına değil neyi yanlış yaptığınla ilgili açıklamalara da bakmalısın.

    YanıtlaSil
  38. iyi günler ben dynedi açıyorum ama çalışmıyor herşeyi kontrol ettim fakat sunucuya bağlanamıyor diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  39. dyned şu anda sorunsuz çalışıyor. bilgisayar ayarlarınızda bir problem olmalı, ya da eski bir versiyonu yğklemişsinizdir. Bağlantı yaparken TURKEY (RESMİ KURUMLAR) ibaresini seçmeyi unutmayım.

    YanıtlaSil
  40. sir , dynedi kuruyorum açmıyo kurum hatası veriyo ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  41. Acaba giriş yaparken TURKEY (RESMİ KURUMLAR) ibaresini seçmediniz mi? Bundan dolayı çıkıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  42. Pardon, kurum hatası derken, kurulum hatası mı demek istediniz? Kurulum hatası kurulum sırasında işlemin internet bağlantısının gerçekleşmemesi nedeniyle yarım kalmasından ya da yüklemeye çalıştığınız programın eski bir sürüm olmasından kaynaklanmaktadır. Başka bir CD'yle denemenizi öneririm. Yine kurulmazsa problemin bilgisayarınızda olduğunu varsaymak zorundayım çünkü Dyned sorunsuz kuruluyor artık.

    YanıtlaSil
  43. afedersiniz ben bir türlü çerim içi bağlanamıyorum internet olduğu halde ne yapacağım bana bir öneriniz var mı

    YanıtlaSil
  44. ben şu anda kontrol ettim ve çevrimiçi çalışıyor. Bilemiyorum neden giremediğinizi. Acaba kullandığınız antivirus programı ya da güvenlik duvarı (firewall) Dyned'i engelliyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  45. peki ben ne yapmalıyım bunu açmak için bir bilginizvar mı acaba lütfen

    YanıtlaSil
  46. Eğer bilgisayarınızda bir Antivirus programı (örneğin Norton, McAfee, Antivir, Nod32, Kaspersky vb.) varsa, bunun ayarlarına girip Dyned programının internet erişimine izin vermeniz gerekiyor. Hangi programı kullandığınıza göre bu işlem farklılık gösterebilir.

    YanıtlaSil
  47. ya ben kuruyorum ama internete baplı olduğunuzu kontrol edin yazıyor bunu nasıl kontrol edebilirim yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  48. Milli Eğitim Bakanlığı serverları e-okul'dan kaynaklanan arıza nedeniyle 2 gündür çalışmıyor. Dolayısıyla bu serverları kullanan Dyned de açılmıyor. Kurulum yaparken güncelleme işlemi sırasında internet bağlantısı gerekiyor ve program server'a bağlanamadığı için bu bahsettiğiniz Internet hatasını veriyor. Maalesef server'lardaki arıza giderilene kadar kurulumu tamamlayamayacaksınız.

    YanıtlaSil
  49. quick time yi yükle diyorum ama hiç bir şey olmuyor

    YanıtlaSil
  50. quicktime'ı bu sitede verdiğim linkten indrebilirsin. Eğer bu sitede bulamazsan google'da "hasan ali quicktime" yaz, bulursun.

    YanıtlaSil
  51. ben e posta ve sifremi giriyom sonra sifreniz yanlıs diyo okuldan bana bu sifreyi ferdiler ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  52. İki ihtimal var. Ya öğretmenlerin kullandığı RECORDS MANAGER'den girmeye çalışıyorsunuz, ya da şifreyle oturum açma adının yerlerini karıştırıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  53. iki gündür dayned e bağlanmaya çalışıyorum ama
    ''dayned sunucusuna bağlanılamıyor. İnternete bağlı oldğunuzu kontrol edin.''
    Diye bir yazı ile karşılşıyorum. Benim internetim var
    Acaba dyned demi sıkıntı var?

    YanıtlaSil
  54. en tepede turuncu renkte kayan yazıyı okumuyor musunuz?

    YanıtlaSil
  55. 7/d ali özbek
    sir,
    dynede giriyorum fakat şu uyarıyı veriyor:
    Runtime error!
    program:C:/program files/dyned/launch.exe
    R6002
    -floating point support not loaded.
    thanks

    YanıtlaSil
  56. @Ali Mustafa Özbek, sorun senin bilgisayarında. Bu sorun pek çok kişide görüldü. Format atmadan düzelmiyor, en azından şu anda kadar başka bir çözüm söylenmedi.

    YanıtlaSil
  57. sir,
    Ama ben birkaç hafta önce bu bilgisayarda dynedi kullanıyordum.

    YanıtlaSil
  58. ali, bilgisayarına virüs girmiş olabilir.

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Sir CevapLarı Okudum Sizin Kim oLdugunuzu Orenmek İsterim Acaba Site ile ilqilimisiniz yoksa dyned le neyse ben soruma geceyim ben necatibey ilk öğretim okulu 8/E Sınıfından Çetin Afşin.Calısma KayıtLarımda 18 SAat Calısmısım Yazıyor tutorum +9 okulun birincisiydim biri beni gecti +11 oLdu Oda Ama Ben onu gececegime inanıyorum Tuturu ii kuLLanan Birisiyim neyin puan verdigini biliyorum [seskaydı+tekrar+anlama+calısmasıklıgı+haftada2saatcalısma=Hepsi +11 Yapıyor.] ama +12 olması ıcın ne yapmalıyım Acaba +12 olmak zormu yoksa herkez olabiliyormu.ben 12 olsam birinci mi olurum yoksa bütün +12 lerin ünite puanlarınA Mı bakılıyor ben 1-2 ünite %100 bitti 3üncü ünite YarıLadım bu Kadar Uzun sORdugum İçin Pardon CevapLarınızı bekliyorum SaygıLar Çetin Afşin

    YanıtlaSil
  60. @Çetin, benim kim olduğum önemli değil önemli olan faydalı olmak. +12 almak pek kolay değil ama alınabiliyor. +12 alanlar elbette ki birinci sıraya yerleşiyorlar. Ama iki kişi +12'deyse hangi üniteye geldiğine bakılabilir. Kim ilerideyse o birinci sayılabilir. Ama, +12'ye gelmek de zor, onu korumak da zor. Çalışmayı bırakırsan bir bakmışsın +12 olmuş 0.

    YanıtlaSil
  61. anlatımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. Merhaba,
    Henüz bir haftadır Dyned çalışmaya başladım ve şuan tutorum: "+6".
    -4'den başladım ve +6'ya çıkarmak için çok uğraştım, bu nedenle de fazlasıyla sık çalıştım. Ancak bir haftalığına Dyned kullanamayacağım. Puanım düşer mi?
    Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  63. evet, büyük ihtimalle biraz düşer ama tekrar çalışmaya başladığınız zaman daha da arttırabilirsiniz, merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  64. ben hergün 1 veye 2 saat dynet çalışıyorum.7. ünitedeyim ama ne yaparsam yapayım tutor +3 ten yukarı çıkmıyor.BANA YARDIM EDER MİSİNİZ.

    YanıtlaSil
  65. önemli olan kaç saat çalıştığınız değil doğru çalışmanız. TUTOR düğmesine basarsanız eksikleriniz görebilirsiniz. Mikrofon kullanıyor musunuz yeterince? Ya da tekrar dinlemelerini yeterince yapıyor musunuz? Bunlara dikkat etmeniz gerekiyor. ÖNCEKİ YAZILAR bölümünde DYNED DOĞRU ÇALIŞMA TEKNİKLERİ başlıklı yazıyı okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  66. merhaba
    ben dyneti hergün düzenli olarak çalışıyor sesimi kaydediyor dinliyor ve tekrar düğmesine basıyorum ama tutorum yükselmiyor.orada yazan herşeyi yaptım ama olmuyor...bana yardım edermisiniz....

    YanıtlaSil
  67. Sizin çalışma kayıtlarınızı görmeden neyi eksik yaptığınızı söylemem mümkün değil. Acaba tercüme düğmesine fazla basıyor olabilir misiniz? Üzerinde ABC yazan ve bayrak resmi olan düğmelere pek basılmaması gerekiyor. Aşağıya verdiğim linkteki yazıyı (bu sitede Haziran 2009 tarihli yolladığım yazı) okumanızı tavsiye ederim:

    http://dynedturkiye.blogspot.com/2009/06/dyned-dogru-calisma-teknikleri.html

    YanıtlaSil
  68. sir ben dyneti hergün düzenli açıyor ve 1 saat kadar çalışıyorum.sesimi düzenli kaydediyor ve tekrar düğmesini kullanııyorum.bayrak resmi olan ve abc yazan yerlere basmıyorum
    ama tutorum artmıyor.ne yapmalıyım?cevabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  69. Sanırım, diğer 2 soruyu da sen sordun, en azından ismini ver ki aynı kişiyle mi konuşuyorum bileyim. Madem yardımcı olmamı istiyorsun, öncelikle sana verdiğim linkteki yazıyı neden okumuyorsun? Bunu 2 mesajda da yazmıştım.

    YanıtlaSil
  70. mrb bn rabia sorunum:contenting to internet yazısı gelio ama sonra geçersiz oturum açılışı dio

    bn kullanıcı adına e postamı şifreye ise öğretmenimin verdiği şifreyi yazıyorum ama hep aynı yazı geliyo:geçersiz oturum açılışı
    lütfen yardım edin sir çok acil

    YanıtlaSil
  71. Eğer şifre ve kullanıcı adını doğru giriyorsanız belki de yanlış programdan giriş yapmaya çalışıyorsunuzdur. Öğrenciler Dyned'e STUDENTS COURSEWARE isimli programdan giriş yapmalıdırlar. Belki de siz, öğretmenlerin kullandığı DYNED RECORDS MANAGER'dan giriş yapmaya çalışıyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  72. merhaba bn kardelen sir ben cd yi takıyorum ama karşıma hiçbirşey çıkmıyor bilgisayırıma giriyorum orada 25 kasım(f) dosyası çıkıyor ben ona basıyorum ve karşıma birsürü dosya çıkıyor ben hangisine basmalıyım?

    YanıtlaSil
  73. Sayın Kardelen, DYNED'i kurmak isteyip de kuramıyorsanız, DYNED cd'sinin içinde SETUP ya da KUR isminde bir dosya aramalısınız. O dosyayı iki kere tıklarsanız KURULUM başlayacaktır.

    YanıtlaSil
  74. merhaba sir ben gene kardelen ben setup dosyasına 2 kere basıyorum karşıma çıkan yazı kurulum tamamlanmadı kurulum sırasında gerekli tüm dosyalar yüklenemedi diyor

    YanıtlaSil
  75. @kardelen, kurulum sırasında gerekli tüm dosyalar yüklenemedi diyorsa büyük ihtimalle elinizdeki DYNED KURULUM CD'si bozuktur. Kurulumu başaran arkadaşlarınızdan birinin CD'siyle kurulum yapmayı deneyin. Eğer yine aynı şey olursa problem sizin bilgisayarınızda demektir.

    YanıtlaSil
  76. sir ben girmeye çalışıyorum first english e kilit işareti var ve tıklayıncada şunları yazıyor

    First English

    Bu eğitim yazılımının içindeki tüm dersler eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir yazıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  77. kilit öğretmeniniz ya da okuldaki dyned sorunlusu tarafından açılacaktır. ingilizce öğretmeninize başvurmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  78. merhaba sir ben irem ben dyned çalıştıkça puanım düşüyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  79. tekrar düğmesini sık sık kullanmalı ve mikrofonla kendi sesini kaydetmelisin. bunları yapmazsan puanın düşer. ayrıca, tercüme düğmesini mümkün olduğunca kullanmamalısın. bu sitede dyned'i doğru kullanma yöntemleri başlıklı bir yazı vardı. onu okumanı öneririm.

    YanıtlaSil
  80. sir ben irem yukarıdaki yazıyı okuyarak daha doğrusu onları uygulayarak çalışıyorum ama puanım sadece 5 e kadar yükseldi 5 den yukarı çıkmıyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  81. @İrem, Study Records'u (senin çalışma kayıtların) görmeden yorum yapamıyorum. 5 fena puan değil ama mutlaka eksik yaptığın bir şeyler olmalı. Mutlaka biliyorsundur; mikrofon kullanımı, tekrar düğmesi kullanımını çok yapman gerekiyor. ABC, bayrak resimleri gibi düğmelere ise basmamalısın. İngilizce öğretmenin senin study record'ına bakmalı ve senin eksiklerini söylemeli.

    YanıtlaSil
  82. Merhaba günde yarım saaten fazla çalışmak puan düşürürmü bunu merak ediyorum bende

    YanıtlaSil
  83. neden düşürsün ki? yeter ki doğru şekilde çalışın.

    YanıtlaSil
  84. Sir benim dynedime girdiğimde first englishe basıyorum kurulu değil diyo nasıl kuracağım?

    YanıtlaSil
  85. @Başak, yüklediğiniz Dyned kurulumu sorunlu olabilir. Ya da güncelleme yapmayı deneyin. First English ve English for Success otomatik olarak yüklü oluyor normalde. Eğer First English yüklü ama yanında kilit resmi varsa, öğretmeninize başvurun.

    YanıtlaSil
  86. BENİM SORUNUM VAR SESİMİ KAYDEDİYORUM FAKAT DİNLEYEMİYORUN NE YAPMALIYIM

    YanıtlaSil
  87. sir ben sesimi kaydediyorum ama dinleyemiyorum bunun nedeni ne olabilir.ben ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  88. sir dynede girerken e postam nasıl olucaktı ben e postamı unuttum da yani şifrem aklımda ama nasıl girecegim hakkında hiçbir fikrim yok yardım edermişin

    YanıtlaSil
  89. her okulda kullanıcı adı (e-posta ismi) ayrı şekilde veriliyor. seninkini ancak okulundaki İngilizce öğretmeninden öğrenebilirsin.

    YanıtlaSil
  90. selam ben misakı milli ogrencisiyim adım defne sizin sayenizde dyned'te daha iyiyim cok tesekkurler cok verimli oluyor sizin dediklerinize uyunca eminim boyle bir siteyi yapmanız kac ogrencinin notunu yukseltmiştir

    YanıtlaSil
  91. selam ;ben kocaelınden melisa ozdemir sir ben dynedde +11im ama kaç haftadır duzenlı olarak sıkı bır sekılde calışıyorum ma +12 olmuyor. bunun için ne yapmalıyım ......

    YanıtlaSil
  92. melisa, bence +12'ye çıkamadığın için çok fazla üzülme. +11 de çok iyi bir puan. TUTOR bölümünden neyi eksik yaptığına bakabilirsin. Orada çalışmalarınız hakkında bilgiler yer alıyor.

    YanıtlaSil
  93. sir,ben 9da takılı kaldım napıyım 11 e yükselemiyorum !

    YanıtlaSil
  94. no worries, 9 da gayet iyi bir puan. dert etme.

    YanıtlaSil
  95. sir dynedde unit 5 yüzdesi 100 olduğu halde unit 6 açılmadı neden?

    YanıtlaSil
  96. 2.mastery test'ten 85 üstü puan almadığın içindir. her iki ünitede bir mastery test oluyor, 85'ten yukarı almazsan sonraki ünite açılmaz.

    YanıtlaSil
  97. new dynamic english v4.0 indir diyor

    YanıtlaSil
  98. programı güncellersen o sorun çözülür. Güncelleme yapmayı bilmiyorsan onunla ilgili bir yazı yazmıştım, diğer yazılar içinde arayıp bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  99. sir bn yıne ben tutoruma bakıyorum lakın hiçbir olumsuz cewap yazmıyor bana ......(melisa ozdemir)

    YanıtlaSil
  100. puanın kaç ki şu anda?

    YanıtlaSil
  101. merhaba

    Bilgisayarımda daha önce dynet kuruluydu fakat sanırım yaptığım hatalı bir işlem sonucu sildim tekrar nasıl yükleyebilirim bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.

    Not: öğretmenim cd kopyalayaı verdi fakat bir türlü kuramıyoruz (burs kurulammıştır tekrar kurun diyor ama kurabilecek başka bir dosya yok cd de)
    şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  102. şu anda bulunduğun web sitesinde dyned'in yüklü olduğu adresler de mevcut. diğer mesajlar içinde bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  103. sir suan yıne puanım +11 melisa ozdemirrrr

    YanıtlaSil
  104. 11 de hiç az değil, 12 olmadı diye üzülme. demek ki 12 kolay olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu nasıl becereceğiz sir ?
      arkadaşlarım 11 e çıkıyor fakat ben 7nin üzerine geçemiyorum ?

      Sil
  105. sır ama yınede +12 olmak benımde hakkım wesorumluluğumu yerıne getırıp herseyı yapıyorum dyned kustu harhalde bana..... :)

    YanıtlaSil
  106. Yaa,ben Öğrenci Girişi'ne tıklıyorum fakat Wınamp'tan saçma sapan şeyler çıkıyor.Yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  107. Dyned normalde Quicktime programını kullanıyor. Ancak sizin bilgisayarınızdaki WINAMP şu anda Quciktime'ın açması gereken dosya türünü açmaya yetkili varsayılan program olarak bilgisayarınızda yetkili kılınmış. WINAMP'ın bunu yapmasını engellemek için ya WINAMP programının seçenekleri içine girip MOV uzantılı dosyaları oynatmasını engelleyeceksiniz ya da bunu yapmayı beceremiyorsanız WINAMP'ı bilgisayarınızdan kaldıracaksınız.

    YanıtlaSil
  108. meraba sir,
    ben 7 aydan beri hiç dyned e girmemiştim ve puanım -11 e düşmüştü fakat ben her gün düzenli olarak çalıştım ve 3 e yükseldim fakat 5 dakika sonra 1 e düştü 5 dakika içinde 3e sonra bire düşüyor ve bana diyor ki çeviri düğmesini çok kullanıyorsun fakat ben dyned kullandığımdan beri hiç çeviri düğmesini kullanmadım aksine her cümle arkasından mikrofana sesimi kaydedip tekrar düğmesine basıyorum. her konudan eşit olarak çalışıyorum fakatm düşüyor. lütfen buna karşı ne yapacağıma karşı söyleyin 8/D sınıfı Merve Nur Çiftçi 1355

    YanıtlaSil
  109. meraba sir,
    ben 7 aydan beri hiç dyned e girmemiştim ve puanım -11 e düşmüştü fakat ben her gün düzenli olarak çalıştım ve 3 e yükseldim fakat 5 dakika sonra 1 e düştü 5 dakika içinde 3e sonra bire düşüyor ve bana diyor ki çeviri düğmesini çok kullanıyorsun fakat ben dyned kullandığımdan beri hiç çeviri düğmesini kullanmadım aksine her cümle arkasından mikrofana sesimi kaydedip tekrar düğmesine basıyorum. her konudan eşit olarak çalışıyorum fakatm düşüyor. lütfen buna karşı ne yapacağıma karşı söyleyin 8/D sınıfı Merve Nur Çiftçi 1355

    YanıtlaSil
  110. dynede giriyorum fakat kayıt dinleme düğmesine tıklayınca bir şey olmuyor. sesimi kaydediyorum

    YanıtlaSil
  111. sesini kaydedemiyorsundur. muhtemelen bunun sebebi bilgisayarın ses ayarlarında mikrofonun kapalı olarak işaretlenmesidir. ses ayarlarına girip mikrofon'un "açık" konumda işaretlenip işaretlenmediğini kontrol et.

    YanıtlaSil
  112. Ben sesimi kayıt edebiliyorum fakat diğer cümleyi kayıt edip dinlediğimde bir önceki yani en son kayıt ettiğimin sesi geliyor.Bana yardımcı olabilir misiniz??ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  113. Gökçe, tuhaf bir durum ama en azından neyi dinlemek istediğinde hangisine basacağını artık biliyorsun. :) Bu yüzden fazla dert etme bence. Bir öncekini dinlemek istediğinde bu düğmeyi kullan o zaman.

    YanıtlaSil
  114. ben öğretmenden cd yi aldım.evde bilgisayara taktım fakat ekrana yukarıdaki gibi gösterge gelmedi.fotoğraf ve videoları al yazan bir gösterge geldi.dyned yüklü değil mi?ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  115. bilgisayarımdan CD'nin içine girip SETUP isimli dosyayı çalıştırmayı dene.

    YanıtlaSil
  116. sir ben sesimi kayır edemiyorum oysa mikrofona konuşuyorum ama olmuyor neden ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnde aynı sorunla karşılaşmıştım mikrofon ayarlarını düzeltmen gerekiyor

      Sil
  117. tutordaki puanım en çok 7 oluyor fakat bnde diğer arkadaşlarım gibi 11 e çıkmak istiyorum bunu nasıl yapacağım?

    YanıtlaSil
  118. sir dynedi flaşa yükleyip televizyona taksam dyned yine çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  119. maalesef televizyonda çalışmaz. laptopun varsa LCD televizyona bağlayabilirsin.

    YanıtlaSil
  120. puanının 11'e yükseltmek istiyorsan, bu sitede Dyned'i doğru kullanma teknikleri başlıklı bir yazı var, onu oku.

    YanıtlaSil
  121. teşekkür ederim sir

    YanıtlaSil
  122. sir 3. ünitenin 100desini bitirdim fakat 4. ünite açılmıyor...

    YanıtlaSil
  123. 4. ünite açılmıyor çünkü mastery test'e ya girmemişsin ya da mastery test'i geçmeyi başaramamışsın.

    YanıtlaSil
  124. sir benim dyned puanım bir türlü +12 olmuyor +11 oluyor yukarı çıkmıyor ben foğukan lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  125. +11 de yeterlidir. dert etme. şükret, +11'den aşağı düşmüyor en azından.

    YanıtlaSil
  126. merhaba sir ben yeni yükledim ama First English ve English For Success kilitli diyor.açarmısınız

    YanıtlaSil
  127. Okulundaki İngilizce öğretmeninin açması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  128. ben sesimi kaydeddiğimi düşünüyorum çünkü kulaklıkla çalışıyorum,ve gereken düğmeyede basıyorum.ama sesi dinleyemiyorum.sorun nerde olabilir? :S:S

    YanıtlaSil
  129. bilgisayarınızın ses ayarlarında mikrofon işaretlenmemiş yani çalışmıyor konumda olabilir. ses ayarlarına girip mikrofonun yanında işaret olup olmadığına bakın.

    YanıtlaSil
  130. benim puanım -2 ye takılıp kaldı nasıl yükseleceeek
    böyle giderse artık -6 ya mı -4 mi düşer lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  131. sir bn sesimi nasıl kaydeteceğim

    YanıtlaSil
  132. bende yapamadım

    YanıtlaSil
  133. Sır,sesimizi dinleyemiyoruz fakat kaydettik o puanımızı yükseltiyormuu?

    YanıtlaSil
  134. kaydediyorsanız da puan alırsınız ama dinlemeniz de gerekiyor.

    YanıtlaSil
  135. sir ben girmeye çalışınca ilk defa giriyorsunuz galiba birde çevrimdışını deneyin diyo deniyorum internete bağlanın diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  136. Ben nasıl kullanıcı afımı ve şifremi unuttum nasıl giricem

    YanıtlaSil
  137. Sir ben öğrenci oturum açma kimliğimi unuttum ya uzun zamandır girmiyorum emircanoner@sarimese.k12.tr gibi geliyo ama girmiyo yardımcı olabilir misin ?

    YanıtlaSil
  138. okulundaki İngilizce öğretmenine başvurmalısın.

    YanıtlaSil
  139. sir ben dynedi açıyorum teste giriyorumlütfen Qucktime indirin diyorun indirdiğim zamanda açılmıyo lütfen yardım et

    YanıtlaSil
  140. esra, bunun birçok sebebi olabilir. kullandığın windows versiyonunu belirtmelisin. dyned'e bağlanamıyor olabilirsin ya da bilgisayarında problem olabilir. quicktime'ı indirdikten sonra kurduğuna emin misin?

    YanıtlaSil
  141. New dynamic english de ses kayıtı ne zaman yapacam. Hiç duraksamıyor. Bu yüzden kafam biraz karıştı. Bir fikir verebilir misiniz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  142. Ben dyned'e hergün giriyorum ses kaydi ve tekrar düğmesinide kullanıyorum ama benim puanım -4'ün altına inmiyor ya da üstüne çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  143. Köşedeki adam, bu blog epey bir süredir atıl durumdaydı ve ben de Dyned'le eskisi kadar ilgilenmiyorum. New Dynamic English'i kullanmadım açıkçası. Maalesef sana yardım edemeyeceğim bu konuda. :(

    YanıtlaSil
  144. ben çok önemli bir soru soracağım ben okulda okumuyorum ve dyned ile ingilizce çalışmak istiyorum nasıl girebilirim indirdim ama şifre filan istiyor BİLEN VARSA bana anlatsın TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  145. Devlet okulunda okuyan öğrenci değilseniz kullanamazsınız maalesef. Başka bir deyişle, ücretini ödeyip programı almanız lazım.

    YanıtlaSil
  146. peki sir,ben devlet üniversitesinde ingilizce hazırlık yapmaktayım.Dyned i kullanabilirmiyim yada kullanabilmem için üniversitede neler yapabilirim cevabınızı bekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  147. peki sir,ben DEVLET üniversitesinde ingilizce hazırlık yapmaktayım.DYned i kullanabilirmiyim yada kullanmak için ne yapmalıyım? cevabınızı bekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  148. @Yunus, maalesef mevcut şartlarda ücretini ödeyip ürünü satın almadıkça kullanamazsınız.

    YanıtlaSil
  149. Ben sifremi kaybettim nasil degistirebilirim

    YanıtlaSil
  150. Ben sifremi kaybettim nasil degistirebilirim

    YanıtlaSil
  151. şifreyi aldığınız kişiye başvurmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  152. yerleştirme sınavına girmesi gerektiğini söylüyo 5. sınıfa giden kardeşim kullanamıyo yani o sınava nasıl girebiliriz

    YanıtlaSil
  153. dyned programı için yeretlilik sınavına nasıl girebilirim

    YanıtlaSil
  154. sınav kilitliyse öğretmeninden sınavın kilidini açmasını rica edecek. eğer sınava tıklıyorsunuz da hiçbir mesaj çıkmıyorsa muhtemelen bilgisayarınızda placement test yüklü değildir. bilgisayarın yüklemesini sağlayın. (tabi bunları geçerli bir şifreniz olduğunu varsayarak yazıyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kilit resmi var ve iki üç kez tıklayınca placement tests path manager yazısı çıkıyor ben şimdi öğretmenden kilidi kaldırmasını mı rica ediyim yoksa bilgisayara o programımı yükleyeyin eğer yükleyeceksem de nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum

      Sil
  155. eğer bilgisayarınıza yüklenmemişse üstüne bastığınız zaman YÜKLE şeklinde bir uyarı çıkması lazım. size öyle bir uyarı gelmiyor galiba. eğer placement test bilgisayarınızda yüklü ve yanında kilit resmi varsa kilidi sadece öğretmen açabilir. (şu anda ekran görüntüsü göremediğim için daha fazla yardımcı olamıyorum maalesef.)

    YanıtlaSil
  156. Size bir sorum var.Ben 4,5,6. sınıflarda dyned kullanılıyodum sonra başka bir okula gittim (burada dynet kullanmadık) daha sonra da liseye geçtim şuanda 9.sınıftayım ve Dyned kullanmak istiyorum bunun için şifre ve kullanıcı adı nasıl alabilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  157. dyned'e eba üzerinden giriş yapıp şifre alabilir ve öğrencilerinizi kaydedebilirsiniz. bu blogda eba'dan dyned girişi hakkında bir yazı yazmıştım. onu bulun, orada yapacağınız tüm işlemler yazıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim eba şifrem yok. Öğrenci olduğum için bilgisayar öğretmeninden eba şifresi isteyip, ebadan mı giriş yapmalıyım ? Biraz daha bilgi verirseniz sevinirim ?

      Sil
    2. ingilizce öğretmeninden dyned şifresini isteyeceksiniz. sizin eba'yla ilginiz yok dyned konusunda.

      Sil
  158. Merhaba Sir! Ben DynEd kurulumu ve QUICK TIME indirdim. Giriş yaptığımda 3 seçenek çıktı. Placements Tests'e bastım. Ama Path Manager yazısı çıktı bu durumda ne yapmam gerektiğini yazabilirmisin? Teşekkürler....

    YanıtlaSil
  159. placement test yazısı çıktığında üzerine tıklayacaksınız ve yüklemeniz gerekiyor şeklinde bir uyarı çıkması lazım. placement test'i önce bilgisayarınıza yükleyeceksiniz. ardından da placement test'e gireceksiniz. sınav sonucunuza göre size hangi derse girmeniz gerektiğini söyleyecek.

    YanıtlaSil
  160. Sir bende sfre ve öğrenci e postası var öğrtmn verdi ben play store dan indrdm dynedi kilitt var derslerde ok isrei yerne ne ypmlym???

    YanıtlaSil
  161. derslerde kilit olması normal. önce Placemet test'e gireceksin. bunu yapmak için de placement test'in üstüne tıklayıp yüklemen gerekiyor.

    YanıtlaSil
  162. acaba dynede kendimiz nasıl kaydolabiliriz nolur birileri söylesin

    YanıtlaSil
  163. devlet okulunda öğrenci değilseniz ücretini ödeyip almak durumundasınız. öğrenciyseniz okuldaki İngilizce öğretmeniniz size şifre verebilir.

    YanıtlaSil
  164. arkadaşlar,bu uygulamayı ilk önce telefonuma indirdim testi oldum ama seviyem çıkmadı şimdi 3 bölüde kapalı hiçbir yere giremiyorum kilit işareti var bilgisayara da indirdim bilgisayardada öyle napmam lazım LÜTFEN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  165. placement test kilidini öğretmeniniz açabilir. ona söylemeniz lazım.

    YanıtlaSil
  166. Sir, ben DynED'e giriyorum fakat üçüde kilitli (English For Success, First English, Placement Tests) yardım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  167. Öğretmeninize söyleyeceksiniz, size placement test'in kilidini açacak.

    YanıtlaSil
  168. Merhaba,ben Sevdanur.Dyned de toplam kaç ses kaydım var ona bakmak istiyorum ama nerede?Yardım ederseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  169. Sevdanur, o rakamları size ancak öğretmeniniz söyleyebilir. Kendisinden rica ederseniz, çıktı olarak size verebilir.

    YanıtlaSil
  170. mrb.furkan ben.dynedi cd yardımıyla kurdum.giriş yapıyorum ancak eğitim yazılımları açılmıyor.sınava girmem gerekiyo ama açılmıyo.hepsi pasif durumda ne yapmalıyım yardım ltfn..

    YanıtlaSil
  171. öncelikle placement test'e girmeniz gerekiyor. eğer placement test'in yanında kilit varsa onu öğretmeninize söyleyeceksiniz, o açacak. eğer kilit yok ama giremiyorsanız henüz placement test yüklenmemiş demektir.

    YanıtlaSil
  172. sir benim first englısh kendi kendine kilitlendi.eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir diyor.Ama sordum öğretmenim kilitlememis.

    YanıtlaSil
  173. Öğretmenin kilitlememişse bile kilidi yine öğretmenin açabilir. Açması için öğretmeninle görüşmen lazım.

    YanıtlaSil
  174. ben dynede giriyorum fakat placement test first english ve english for success kurulu değil diyor hiçbirine tıklanmıyor

    YanıtlaSil
  175. normalde üzerlerine tıkladığınızda kurulması gerektiğine dair bir uyarı gelmeli ve bilgisayarınız bu dersleri kurmaya başlamalı.

    YanıtlaSil
  176. Merhaba ben sevdanur benim puanım 11 de takıldı kaldı arkadaşım benden sonra başladığı halde 12 puanda onun 3-4. üniteleri açık master testten 88 almış ve çalışma süresi de 33 ten fazla size bunun nedeni bu mu? lütfen acilen cevap bekliyorum :(((

    YanıtlaSil
  177. Merhaba,(yine)ben sevdanur.Benim puanım 11 arkadaşım benden sonra başladığı halde 12 puanda.Ama ben haftalardır aynı puandayım.Onun 3-4. üniteleri açık mastery testten de 88 almış sizce bunun nedeni bu mu?

    YanıtlaSil
  178. 11 de güzel bir puan. TUTOR düğmesine basarsanız nerede bir eksiklik olduğunu görebilirsiniz. Sizin mutlaka, küçük de olsa arkadaşınıza göre eksik yaptığınız bir şey olmalı. Çalışma süresinden ziyade çalıştığımız sürede doğru çalışmak önemli. Mastery Test'te yüksek puan almak puan artırıyor, orası gerçek.

    YanıtlaSil
  179. Soru: Öncelikle dynedi yeni kullanmaya başladım. 10. sınıfa gidiyorum. English for success mi çalışmalıyım first english mi. Ne fark var aralarında, önce birini mi çalışmalıyım aynı anda mı. Birde sesimizi kaydettiğimizde öğretmenimiz dinleyebiliyor mu ?

    Yanıt: Placement test sonucunuza göre program sizin hangi dersi çalışmanız gerektiğini belirliyor zaten. English for Success diğerine göre biraz daha ileri düzeyde dil bilgisi gerektiriyor.

    YanıtlaSil
  180. ben sevdanur öncek sorumda 11dim şimdi 12deyim ve mastery test puanım 98 çalışma sürem 24e yakın sizce durumum nasıl bu arada önecki soruma cevabınızda tutora baktım ama herşşey olumluydu :)

    YanıtlaSil
  181. Sevdanur, durumunuz süper görünüyor. 12 alınabilecek maksimum puan zaten. mastery test'ten de 98 almışsınız. her şey yolunda demek ki.

    YanıtlaSil
  182. Merhaba, ben 7.sınıfta okuyan kızım için soruyorum. Dyned Programından yeni haberdar edildiğimiz için kızım yeni başlayacak. Programı PC, ipad'e felan kurduk. Ancak öğretmeni oturum açma kimliğini ve şifresini kaybettim diyerek vermemiş. Acaba acil olarak ne yapabiliriz? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aykut Bey, öğretmeni şifreyi istediği kadar kaybetsin Kayıt Yöneticisi (Records Manager) programından şifreyi tekrar alabilir.

      Sil
    2. Yani, öğretmen şifreyi öğrenme imkanına sahip.

      Sil
  183. +9 dan yukarı çıköıyor 2 haftadan beri ne yapmalıyım sir yardım edermisin

    YanıtlaSil
  184. her gün kısa sürelerle girersen puanın artabilir. Ayrıca sürekli aynı üniteleri çalışıyorsan puanın artmaz, ünite geçebiliyor musun?

    YanıtlaSil
  185. sir şifremi unuttum intern üzerinden yapabileceğim bir şey var mı

    YanıtlaSil
  186. öğretmeninden isteyeceksin yeniden.

    YanıtlaSil
  187. Sir birşey sorucam.

    Ben 4. sınıfa gidiyorum.

    Placement test e girmek isterken Past Manager diye birşey çıkıyor.

    Daha geçen gün rahat rahat giriyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Placement Test'e bir kere girdiysen bir daha girmene gerek yok. Ama girip yarım bıraktıysan, kilitlenmiştir ve Path Manager yazısı o yüzden çıkıyordur. Öğretmeninden kilidi açmasını rica etmelisin.

      Sil
  188. sir ben dyned'te bir türlü ünite atlayamıyorum çalışma notum da 4 oysa. Çok sık giriyorum dyned'e ama hala 1.ünitedeyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzdelerini arttırman gerekiyor. yüzdelerini study records bölümünden kontrol edebilirsin. yüzdelerinin ortalaması 80'i geçerse bir sonraki ünite açılır.

      Sil
  189. merhaba hocam ben thy mülakatlarına hazıralnıyorum dyned şifre ve kullanıcaı adı lazım acaba bana bunu temin edebilrmisiniz?

    YanıtlaSil