>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

28 Ocak 2009 Çarşamba

DYNED'DE KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI

UYARI: Dyned sorunlarından bıktıysanız, en güncel sorunsuz Dyned 2010'u yüklemek için tıklayın: http://dynedturkiye.blogspot.com/2010/01/ocak-2010-itibariyle-en-guncel-kurulum.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------
DYNED'DE KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI

Dyned'de şu ana kadar en çok karşılaştığınız hata mesajlarını burada derledim. Bu mesajların sebebi ve çözüm yollarını aşağıda bulabilirsiniz.




Geçersiz Şifre

Geçersiz Şifre hatası birkaç sebepten kaynaklanıyor. Öncelikle şifrenizi girerken oturum açma adı alanına şifrenizi, şifre yazan bölüme de oturum açma adınızı yazmış olabilirsiniz. Ayrıca bunları yazarken büyük harf tuşu (CAPS LOCK) açık kalmış olabilir. Lütfen öğretmenlerinize başvurmadan önce bunları kontrol ettiğinizden emin olun.

Geçersiz Oturum Açılışı

Bu hata mesajı ise Dyned Records Manager (Kayıt Yöneticisi) tarafından veriliyor. Özellikle öğrenciler, Dyned programına girmek için Dyned Courseware değil de Records Manager'dan giriş yapmaya çalıştıklarında sürekli bu mesajla karşılaşıyorlar. Öğrenciler Dyned programına sadece Dyned Courseware kısayolunu kullanarak girmeleri gerektiğini unutmamalılar. Şifrenizi Records Manager'dan yazıp girmeye çalışırsanız Geçersiz Oturum Açılışı mesajı ile karşılaşırsınız. (Bazen, Records Manager'a girmek istediğinizde, eğer Dyned ana sunucularında problem varsa bu mesajla karşılaşabilirsiniz. Eğer doğru şifreyi girdiğinizden eminseniz panik olmayın. Problem geçtikten sonra bu mesaj çıkmayacaktır.)

Dyned Sunucusu'na bağlanılamıyor.
Internet'e bağlı olduğunuzu kontrol edin.



Dyned'i çalıştırmak istediğinizde, Dyned Sunucusunda (Server) bir problem varsa ve sunucuyla bağlantı sağlanamıyorsa bu mesaj çıkar. Bu durum geçici olabilir. Aynı şekilde sizin internet bağlantınızda bir problem olduğunda da bağlanamadığınızdan dolayı bu mesaj çıkar. Bu mesaj çıktığında Bitir'e basın ve bir zaman sonra yeniden deneyin. Bazen, programı çalıştırmak istediğinizde bu mesajın çıkması çok gecikebilir, ekrana beyaz bir görüntü gelebilir veya program kilitlenebilir. Böyle bir durumla karşılaşırsanız, CTRL-ALT-DELETE düğmelerine aynı anda basıp, karşınıza çıkacak Görev Yöneticisi ekranında Dyned'le ilgili çalışıyor görünen programların üzerine gelip GÖREVİ SONLANDIR düğmesine basarak programı kapatabilirsiniz. Yukarıda bahsettiğim gibi, durum büyük ihtimalle geçicidir ve sunucudaki problem düzelince programı normal şekilde çalıştırabilirsiniz.

VERSIONW.INI hatası

Yukarıdaki mesaj program kurulumu sırasında güncelleme yaparken kendi internet bağlantımızda bir problem varsa ya da güncelleme işlemi sırasında dyned sunucusunda problem olup da sunucuyla bağlantı kurulamıyorsa çıkıyor. Bitir düğmesine basarak kurulum işlemine ara verin ve bir müddet sonra yeniden güncelleme yapın. Versionw.ini ile ilgili çıkan diğer hata mesajı aşağıda gösterilmektedir.

Records Manager veya Courseware'i çalıştırdınız; DynEd sunucusunda internet problemi varsa, bazen yukarıda görülen "GEREKLİ DYNED DOSYALARI AÇILAMIYOR ...\VERSIONW.INI" hata mesajı çıkıyor. Records Manager'da veya DynEd Courseware'de bu mesaj gelirse Bitir tuşuna basarak programdan çıkın. Eğer sizdeki veya Dyned sunucusundaki internet problemi çözülmüşse bu hata mesajı çıkmayacaktır. (Sizin bilgisayarınız internete sorunsuz giriyorsa problem DynEd sunucularındadır.)
Kayıt yöneticisi bilgisayarına ulaşmanızda problem var. Çevrimdışı çalışmayı deneyin.

Dyned Courseware'i (Öğrencilerin kullandığı program) açmak istiyorsunuz, ancak Dyned sunucusuna bağlantı sağlanamıyorsa, bu mesajla karşılaşabilirsiniz. Bu durumda Tamam'a basıp çıkmalı ve çevrimdışı çalışmalısınız. Ya da Tamam'a basıp çıkarak arıza geçene kadar beklemelisiniz.

Programın açılmaması ya da donması


Programı açtınız ve şifre ekranı yerine yukarıdaki görüntülerle karşılaşıyorsunuz. Bir türlü şifre yazma ekranı çıkmıyorsa, DynEd'de bir internet problemi var demektir. Sağ üst köşedeki çarpı işaretine basın. Biraz vakit geçtikten sonra aşağıdaki pencere çıkacaktır. Şimdi sonlandır yazan yere basın.

Bu defa karşınıza aşağıdaki pencere açılacaktır. Gönderme düğmesine basarak programı sonlandırın.

342 yorum:

  1. Dynedi açtığım zaman karşıma bembeyaz bir sayfa açılıyor ve dynedden çıkıyor.Bu neyden kaynaklanıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Dyned'de geçici bir internet problemi olduğunda bahsettiğin şey oluyor. Yani, o anda Dyned açılamıyor. Problem çözüldüğünde sorunsuz şekilde tekrar Dyned'e girebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. version.ını hatası bir türlü düzelmiyor 1 haftadır deniyorum.yardıcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  4. daha önce programı kurup çalıştırdınız mı, yoksa kurdunuz ama hiç başlatamadınız mı?

    YanıtlaSil
  5. 6-b gizem
    öğretmenim bir süredir sık sık dynedi açtığımda önüme beyaz bir geliyor.Sadece bende değil sınıftaki çoğu arkadşımda da böyleymiş.

    YanıtlaSil
  6. evet ama biraz yukarıdaki soruya bakarsan cevabını görebilirsin. Arkadaşlardan biri de aynı şeyi sormuş, sorun Dyned sunucularındaki geçici internet problemlerlerinden kaynaklanıyor. Sanırım ikinci dönemin başlamasıyla birlikte Dyned kullanımında bir yoğunluk artışı oldu. Bu da rahatça girilmesini engelliyor bazen.

    YanıtlaSil
  7. courseware yada records manager açıldığında program çalışıyor yanlız internet bağlantınızı şimdi sonlandırabilirsiniz yazısı çıkıyor. bitiriken çıkmadan önce çalışma kayıtlarınızı şimdi eşlemek istermisiniz seçeneği çıkıyor
    evet-hayır
    neden böğle bi yazı çıkıyor problem yaratır mı?

    YanıtlaSil
  8. "çalışma kayıtlarını eşlemek ister misiniz?" mesajı, çevrimdışı yapılan çalışmalarla ilgilidir. çevrimdışı yapılan çalışmayı yerel sunucuya kaydetmek ister misin demek istiyor. Ancak bu daha çok aynı lab içinde çalışma yapanlar için geçerli olan bir komut. Ev kullanıcıları için bir anlamı yok. Sonuç olarak bu mesajın çıkması sizin için bir problem yaratmaz. Eğer evden giren bir eğitmen iseniz evet de hayır da deseniz öğrencilerinizin kayıtlarını siz eşleyemezsiniz.

    YanıtlaSil
  9. ŞİFREMİ VE OTURUM ŞİFRESİNE GİRİYORUM TAMAMI TIKLIYORUM AMA GEÇERSİZ OTURUM DİYOR HEPSİNİ DOGRU YAZDIGIMDAN EMİN OLDUGUM HALDE BÖYLE DURUMLARLA KARŞILAŞIYORUM

    YanıtlaSil
  10. Eğer bir öğrenciysen ve şifreni öğretmenlerin kullandığı Dyned Records Manager'dan girersen işte o gördüğün GEÇERSİZ OTURUM AÇILIŞI yazan mesajla karşılaşırsın. Şifreni doğru yazdığından eminsin, peki ama Dyned Courseware (Öğrenci Girişi)'den mi giriyorsun yoksa Records Manager'dan mı?

    YanıtlaSil
  11. dyned açıyorum oick tıme yükle diyor basıyorum kapanıyor neyden kaynaklanıyor olabilir?

    YanıtlaSil
  12. Önceki yazılar bölümünde QUICKTIME PROBLEMİ YAŞAYANLARIN DİKKATİNE başlıklı yazıyı okuyun. Orada güncel Quicktime'ı yükleyebileceğiniz link var.

    YanıtlaSil
  13. öğretmenim ben dynedi açtığımda dialog bölümünde olan "Hot Seat"ta gelince donuyo ne ses kaydede biliyorum nede bölümden çıka biliyorum her açtığım da bu hep öle oluyor.....Neden???????

    YanıtlaSil
  14. Simge Su, problem Quicktime'dan kaynaklanıyor olabilir. En son versiyon yüklü değilse, ÖNCEKİ YAZILAR OCAK ayı bölümünde, benim Quicktime ile ilgili yazdığım yazıyı oku ve oradan Quciktime'ın en son versiyonunu indirip yüklemeyi dene.

    YanıtlaSil
  15. Dyned sunucusuna bağlanamıyor.
    İnternet bağlantınızı kontrol edin.

    Bu hata çıkıp duruyor. Kaç gün oldu deniyorum hala aynı hata, düzelmiyor. Bekledim bekledim sıkıldım artık dosyalarda mı birşey var acaba? İnternet bağlantım da normal internetle ilgili herşeyi yapabiliyorum ama Dyned'i açamıyorum...

    YanıtlaSil
  16. @Erman, hata sizde değil, Dyned sunucularında (yani serverlar). Sanırım server altyapısı ülkemizdeki yoğunluğu kaldıramayacak kadar yetersiz. Yetkililer bu sorunu düzeltene kadar böyle arızalar devam edecek galiba. Siz Dyned'e daha önce hiç girebildiyseniz ÇEVRİMDIŞI olarak çalışabilirsiniz. Eğer daha önce çevrimiçi girmeyi başaramadıysanız, ilk başarılı girişinizden sonraki 14 gün boyunca ÇEVRİMDIŞI olarak çalışabilirsiniz. Bu konuda ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞABİLİRSİNİZ başlıklı yazıyı okuyun.

    YanıtlaSil
  17. Sir,ben çevrimdışı çalışmayı denedim ama bende "Merkeze bağalanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız."diyor...Yardım edebilir misiniz?
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Berk, maalesef Dyned'deki internet problemi çözülene kadar yapabileceğin bir şey yok. Internet arızası bittiği anda ben sitede haberdar edeceğim sizi.

    YanıtlaSil
  19. @Berk, bahsettiğin mesaj, en son 14 gün önce Dyned'e çevrimdışı girmişsen çıkar. Yani artık çevrimdışı değil çevrimiçi girmen gerektiğini uyaran bir mesaj bu. Sen daha önce hiç çevrimdışı çalışma yaptın mı? Ya da en son ne zaman çevrimdışı çalışma yaptın?

    YanıtlaSil
  20. Hayır sadece dün abim çevrimdışı yaptı.Yani önce o yarım saat bir saat çalıştı sonra ben girecektim ama size gönderdiğim mesaj geldi yani biz dün ilk defa çevrimdışı çalıştık.

    YanıtlaSil
  21. 8a- melih
    Dyned çalıştırma hatası
    Bu sorunun çözümü içn dyned çalıştırma kütüğünüzü support@dyned.com adresine yollayın diye bir mesaj çıkıyor neden olabilir?hocam

    YanıtlaSil
  22. @melih, dyned'de arıza olduğunda çalışma loglarınızı (kütük deniyor) bu adrese yollayarak cevap alabilirsiniz demek istiyor ama alacağın cevap buradakinden farklı olmaz. Dyned'deki sorun sunuculardan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  23. Ben dynedi açtığımda dynedde hata raporu çıkıyor .Güncelleştirmeleri yapıyorum ama açamıyorum nedenni ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim .

    YanıtlaSil
  24. @aylin, çıkan hata raporunu söylerseniz yardımcı oalbilirim belki.

    YanıtlaSil
  25. ben dyned courseware den giriyorum şifrem doğru eminim ama aynı hatayı veriyor.. yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  26. @merve, şifrenin doğru olduğundan eminseniz açılması lazım. Tek ihtimal olarak aklıma yanlışlıkla RECORDS MANAGER'dan girmeye çalışıyor olma ihtimaliniz geliyor. Gerçi öyle olmadığını söylüyorsunuz.

    O halde yapacağınız tek şey öğretmeninizle bağlantıya geçip şifrenizi kontrol etmek.

    YanıtlaSil
  27. Çok yazı vardı hepsini okuyamadım.Benim sorunum Dyned i herşeyiyle yüklemiştik.Hiç sorun yoktu.Sonra format attık.Öğretmenden tekrar aldım cd sini.Yükledim hiç sorun falan çıkmadı.Yükledikten sonra Quick time yüklicektim.Zaten açarken yüklemeniz gerekiyor diye yazıyo.Tıkladım.Ama açılmadı mousenin yanında kum saati çıktı.Bekleyin diye.Ama hiç bişey olmadı.Belki sorun vardır dedim.5-6 gün açmadım ama yine aynı şey oldu.Tıklıyorum açılmıyor.:(

    YanıtlaSil
  28. @zeynep, bu sitede Quicktime ile ilgili çıkmış yazıları oku. Önceki yazılar bölümünde bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  29. Sir benim sorunum Quick time ın olmamamsı değil.Tamam ben burdan yükledim Quick time'ı ama ben courseware tıklıyorum hiç bişi olmuyor.Açılmıyor.

    YanıtlaSil
  30. Sir, dyned coursware açıyorum ancak bir süre bekletiyor,daha sonra versionw.ını dosyasını açamıyor.Versionw.ını dosyasıda bad dosyası.Bad dosyasının açmak için bir program varmı diye baktım internetten ama yok..

    YanıtlaSil
  31. internetten dosya aramana gerek yok, sorun dyned'deki internet problemlerinden kaynaklanıyor. Dyned'de internet problemi varken girmeyi denediğinde bu mesajlara benzer hata mesajlarıyla karşılaşıyorsun. Daha sonra tekrar girmeyi dene.

    YanıtlaSil
  32. sir sizin yardımınız sayesinde 4.üniteye geçtim tek birşey merak ediorum oda beceri sınavından kaç puan aldığım

    YanıtlaSil
  33. kendi adını yazmadığına göre herhalde puanını bana sormuyorsun. Bu sitede STUDY RECORDS ile ilgili yazılanları okursan puanını belki öğrenebilirsin.

    YanıtlaSil
  34. hocam 3. üniteye geçtim ama açılmıyor puanım ise %80 oldu ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  35. muhtemelen o %80'in içindeki bazı bölümler (mesela LISTENING, VOCABULARY, vb..) bir tanesinde %50'nin altındasındır. O nedenle 3. ünite açılmıyordur. O %50'nin altındaki bölümde %50'nin üstüne çıkman lazım.

    YanıtlaSil
  36. gizem 7h sir dynedde 3. üniteye yeni geçtim ve mastery testte 1 ve 2 nin değil 3 ve 4 ünkü çıktı acaba neden böyle oldu? bundan da 68 aldım ve diğer ünite açıldı(3. ünite) tşk.

    YanıtlaSil
  37. @gizem, bu konu hakkında sitede gerekli bilgi var. Önceki yazılar bölümünde, sonraki ünitelerin testlerinin açılmasıyla ilgili yazıyı oku.

    YanıtlaSil
  38. ben daha önce yüklemiştim
    fakat sildim sonra yüklemeye çelıştım
    şimdi dosyaları kopyalamıyo neden acaba teş

    YanıtlaSil
  39. çünkü, Dyned server'larında problem var, yüklemeyi tamamlamak için internetten bağlantı yapması gerekiyor, bunu yapamadığı için yüklemeyi tamamlayamıyor.

    YanıtlaSil
  40. Büşra Akgül 7/d Sir oturum açma kimliğini yanlış yazıyorum sanırım.oturum açma kimliğini söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  41. Buradan iletmek iyi bir fikir olmaz sanırım. :)

    YanıtlaSil
  42. irem ayan 6/c sir dynede giriyorum şifremi filan giriyorum tam girceği srada kendi kendine kapanıyor

    YanıtlaSil
  43. Sevgili İrem, Dyned'de bugün internet problemi var, o nedenle Dyned'e girilmiyor. Ben siteye Dyned düzeldiği zaman üst yazı olarak yazacağım tekrar.

    YanıtlaSil
  44. ben yaprak sir ben girdim vede çalıştım puanım değişmedi ama %80 yaptım, benim beceri sınavımı siz mi açacaksınız?

    YanıtlaSil
  45. @Yapraksu, beceri sınavınız normalde otomatik açılır, eğer açılması gerektiği halde açılmıyorsa kendi İngilizce öğretmenine başvurup durumu anlatman gerekiyor. Eğer açılması gerekiyorsa sana o açacak sınavı.

    YanıtlaSil
  46. ismail
    dyned coursware den giriyorum,geçersiz oturum açılışı veriyor.Şifremi dogru yazdıgımdan eminim ve courware den girdigime de eminim.Arkadaşım kendi bilgisayarından giriyor,benim bilgisayardan girdiğinde onada geçersiz oturum açılışı veriyor

    YanıtlaSil
  47. @İsmail, normalde Dyned Courseware'den hatalı giriş yaptığında "Geçersiz Şifre" şeklinde bir uyarı çıkar. Bir tek senin bilgisayarından giriş yapamıyor ama arkadaşınınkinden yapabiliyorsanız senin bilgisayarında ya da internet bağlantında bir problem olmalı.

    YanıtlaSil
  48. adım oktay

    sir şu sıralar dyned için bir internet problemi var mı? cd den yeni yükledim ama sürekli
    version hatası verip internetimin olmadığını söylüyor
    yalnızca birkere açıldı şifremi girme yerim onda da başarısız oldu ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  49. oktay

    sir benim şifremi gireceğim bölüm açılıyor fakat akabinde launcher çalışmayı durdurdu diyor ne yapacağım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  50. @Oktay, Dyned'de bazen giriş problemleri internet problemleri nedeniyle oluyor ama son günlerde Dyned genelde sorunsuz çalışıyor. Mesela şu anda düzgün çalışıyor. Dyned'de problem olmadığı zaman eğer internet bağlantın normal şekilde çalışıyorsa giriş yapabilmen lazım.

    YanıtlaSil
  51. @Oktay, en son versiyon Dyned mi yüklü sende? Yoksa ilk çıkan versiyonlardan birini mi yükledin? Son versiyonlardan birine sahip değilsen belki sorun ondan kaynaklanıyordur. (Bu sitede yer alan versiyon düzgün çalışıyor.)

    YanıtlaSil
  52. oktay

    sir benim sürümüm 2.7 ve açılıyor düzelttim ama ben courseware den oturum açınca 2 tane şey geliyor
    *english for success ve
    *first english

    hangisini seçsem hemen ardından
    bu eğitim yazılımı içindeki tüm dersler eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir
    sizce sorun nerde bana bunu açıkça anlatırsanız sevinirim yada yazılarınızda bu konu mevcutmu

    YanıtlaSil
  53. @Oktay, First English'i seçeceksin. Eğer onu seçtiğinde "Bu eğitim yazılımı eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir mesajı geliyorsa, öğretmenine başvurup dersi onun açması gerektiğini söyleyeceksin.

    YanıtlaSil
  54. ya sir ben kullanıcı adımla şifremi yazıyorum yanlış olduğunu söylüo tamama basıyorum bunu 3 kere tekrarlıyorum kapanıyor.sonra yine aynı şeyler

    YanıtlaSil
  55. Demek ki kullanıcı adın veya şifreni yanlış almışsın ya da bunları yanlış giriyorsun. Öğretmenine başvurup doğrusunu öğreneceksin.

    YanıtlaSil
  56. sir kayıt yönetici sürem dolmuştur diyor bu ne demek teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  57. Eğer, bir öğrenci isen bu mesajın sana gelmemesi lazım. Demek ki Kayıt Yöneticisi yani RECORDS MANAGER programını açmışsın. O öğretmenlerin kullanacağı program. Senin DYNED COURSEWARE isimli programı çalıştırman gerekiyor. (Eğer, bir öğretmen iseniz ve bu mesaj geliyorsa Dyned'e yeniden öğretmen girişi yapmanız gerekiyor.)

    YanıtlaSil
  58. sir cd yi yeniden mi kuracağım yani.(ben öğretmenim)kayıt yöneticisi sürem dolmuş.teş ederim

    YanıtlaSil
  59. Hayır, CD'yi yeniden kurmanıza gerek yok. Sürenin dolması şu anlama geliyor. Giriş yaptıktan sonra hiçbir işlem yapmadan biraz vakit geçerse, ya da o anda Dyned sunucularında bir problem çıkarsa bu mesaj çıkabiliyor. Yeniden şifrenizle girmeyi deneyin demek istedim.

    YanıtlaSil
  60. sir yükleme yaptık fakat açılmıyor,çok uğraştık ama eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir diye bir uyarı ile karşılaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  61. Tamam, yüklemişsiniz işte. Artık eğitmeniniz, yani İngilizce öğretmeninizin size First English'in kilidini açması gerek. Derhal, öğretmeninize bu durumu iletin ki size First English'in birinci ünitesinin kilidini açsın. Siz de ondan sonra Dyned'i kullanmaya başlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  62. kurulumu yaptım update sonlarına doğru can't create outputfile c:\program files(x86)\Dyned\Analyzer.exe ikazı veriyor ve kendini güncellemiyor her defasında orijin sayfayı gönderiyor.

    YanıtlaSil
  63. benim bilgsayarımda cd yi okumuyor bilgisayar donuyo ve kesinlikle cd yi açmııyor bunun nedeni ne olabilir

    YanıtlaSil
  64. Senin bilgisayarında bir problem olmalı. CD okuyucu eskimiş olabilir. Ya da elindeki CD çizik olabilir. Olayın Dyned'le alakası olduğunu sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  65. @hasan, problem senin bilgisayarından kaynaklanıyor. Bilgisayar güncelleme sırasında yenilenen veriyi eski verinin üzerine yazamıyor. Bilgisayarında bir koruma falan mı var?

    YanıtlaSil
  66. Bazı öğrencilerim dynede girerken BU KURS KURULMAMIŞTIR uyarısı ile karşılaşıyorlar. dyned
    first english 4.1 versiyonu ve 4.0 versiyonları bilgisayarlarda yüklü güncellemeleri yaptım, şifrelerini kontrol ettim sorun yok gözüküyor.

    YanıtlaSil
  67. Bu sorun bilgisayara yüklü programın hangi sürüm olduğuyla alakalı olabilir. Güncelleme yapsanız bile eski bir sürümse bu tür problemler olabilir. Son sürümlerden birini yüklediğinizden emin olun. Eğer sürümde problem yoksa, programı yeniden kurmayı deneyin. Aklıma başka bir çözüm gelmiyor zira "bazı" öğrencilerde olduğunu söylüyorsunuz. Bilgisayarlarındaki bir problemden kaynaklanıyor da olabilir.

    YanıtlaSil
  68. ben dyned i kurdum.quick time player'ı da kurdum ama giriş yaptığımda "lütfen bir eğitim yazılımı seçin" uyarısı çıkıyor.çıkan seçeneklerden hepsine bu yazılımdaki dersler eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir diyor.neden giremiyorum?

    YanıtlaSil
  69. Sizlerin isimleri sisteme kaydedilirken First English dersinin kilidinin açılması gerekiyordu. Demek ki okulunuzda bu yapılmamış. İngilizce öğretmeninize bu dersin kilidini açması gerektiğini söyleyin.

    YanıtlaSil
  70. ben dyned i açınca direk karşıma hata raporu çıkıyor. hata raporu gönder/gönderme çıkıyor gönder veya göndermeye tıklıyorum sonra tekrar açıyorum ama yinede aynı hatayı veriyo ne yapmalıyım yardım edin!!!(internetim bağlı internette sorun yok )

    YanıtlaSil
  71. @İrem, çıkan hata raporunda ne yazıyor, onu bildirmeniz lazım.

    YanıtlaSil
  72. bende quicktime yüklü olmasına rağmen hata hata veriyor. acaba internette falanmı bi sorun var?

    YanıtlaSil
  73. internette sorun yok, ben şu anda girebiliyorum. Size çıkan hata mesajını belirtirseniz belki yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  74. quick time 6.0 vardı cdde.. 7.65 çıkmış indirmediğim için çalışmıyormuş şimdi gayat rahat çalışabiliyorum..

    YanıtlaSil
  75. courseware'yi açtığımda bu yazı çıkıyor Launcher bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
    gönderme diyorum ve prog. kapanıyo bu neden oluyo aca kurulumda mı hata var ??

    YanıtlaSil
  76. Launcher hatası çıkıyorsa, ya eski versiyon bir Dyned'i kurmuşsunuz ya da bilgisayarınızda bir problem var. Eğer quicktime kurmadıysanız, işe önce Quicktime'ı kurmakla başlayın.

    YanıtlaSil
  77. dyned klasörünün flash bellekten bilgisayara attım setup a bastım ama "Invalid operating system. Turkish operating system required" yazısı çıkıyor ne yapabilirim? yardm ederseniz çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  78. "Türkçe işletim sistemi gerekiyor" şeklinde bir mesaj sizin bahsettiğiniz. Acaba Windows'unuz İngilizce mi? Programın ücretsiz kullanımı sadece Türkiye ile sınırlı olabilir, bu nedenle kurulumu engelliyordur belki de. Türkçe Windows işletim sistemi istemesinin nedeni olarak aklıma başka bir şey gelmiyor.

    YanıtlaSil
  79. dynedi kurmak için setupa tıklıyorum hata raporu gönder gönderme dio yardımcı olur musunuzz

    YanıtlaSil
  80. İki ihtimal var: 1) Ya bilgisayarında problem var. 2) Eski versiyon bir Dyned'i yüklemeye çalışıyorsun.

    YanıtlaSil
  81. hasan ali bey bn 5b den bana diyo ki bu kurulum eski hep açtığımda birşeyler yüklüyorum. niye açılmıyor . dün bişey yükledimm açıldı bugünde yükledim ama açılmıyor.

    YanıtlaSil
  82. Programı güncellemeniz gerekiyor. Programı güncellemek için bu sitede yer alan GÜNCELLEME YAPMAYI UNUTMAYIN başlıklı yazıyı okuyun.

    YanıtlaSil
  83. mrb ben özüm 5/f sınıfındayımbir ...dyned de program açılınca donuyor sizin söylediğiniz herşeyi denedim ama her açtığımda mutlaka donuyor bu sorun nerden kaynaklanıyo olabilir acaba ?

    YanıtlaSil
  84. @Özüm, problem senin bilgisayarında olmalı. Quicktime'ı yükledin mi? Yüklemediysen önce Quicktime'ı yükle. Hala problem düzelmezse problem senin bilgisayarından kaynaklanıyor. Belki format atmak bir çözüm olabilir.

    YanıtlaSil
  85. Çok Teşekkür ederim sir iyi akşamlar veya iyi sabahlar....:)::):)(özüm)

    YanıtlaSil
  86. dynedi açıyorum lanuchw exe hatası çıkıyor göderme seçeneyine tıklayınca dyneden çıkıyor

    YanıtlaSil
  87. dynet açılıyor daha yeni yükledim ama geçersiz oturum diyor

    YanıtlaSil
  88. yanlış şifre giriyorsun ya da öğretmenlerin kullandığı RECORDS MANAGER'dan giriş yapıyorsun. STUDENTS COURSEWARE'den giriş yapacaksın.

    YanıtlaSil
  89. numara@okuladı.tr.gg diyemi şifreyi biliyorum da

    YanıtlaSil
  90. her okula göre değişir. Öğretmenleriniz nasıl bir kullanıcı adı oluşturdu, ben bilemem. Ama şunu unutma. Öğretmenlerin kullandığı programı kullanmaya çalışıyor da olabilirsin. "Geçersiz oturum" mesajı o zaman çıkıyor çünkü.

    YanıtlaSil
  91. mrb ben busra ben dynedi çok güzel kullanıyordum evde öğretmenimizin verdiği cdyle 5. üniteye kadar gelmiştim ama son 2 gündür grubun çalışması engellenmiştir mesajı veriyor başka arkadaşlarımınkine girdiğimde onların normal giriyor nedenini öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  92. @Büşra, bu durumu mutlaka öğretmeninize iletmelisiniz. Anlaşılan 5. üniteden sonrası bir şekilde kilitlenmiş ya da bir tek sizin üniteleriniz bir şekilde kilitlenmiş olabilir. Öğretmeninize söylerseniz bu durumu düzeltebilir. En azından öğretmeniniz durumu anlamak için sizin kaydınızı kontrol etmeli.

    YanıtlaSil
  93. bende launchw açılmıyor yazılım başlatma hatası diyor

    YanıtlaSil
  94. problem senin bilgisayarında olmalı. Ya quicktime yüklü değildir ya da bilgisayarında virüs vb. bir şey olabilir. Dyned normal olarak çalıştığı zamanlarda, sorunlu bilgisayarlarda bahsettiğin şekilde açılmadığına defalarca şahit oldum.

    YanıtlaSil
  95. ben dynede giremiyorum daha doğrusu yüklenmiyor
    aşağıdaki dizinler için yazma ayrıcalığınız yok diyor ve kurmuyor bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  96. Sanırım Windows oturumunu yönetici olarak açma probleminiz var. Başka bir deyişle siz Windows'a yetkileri sınırlanmış bir kullanıcı olarak girebiliyorsunuz. Windows'ta yönetici olarak oturum açmanız gerekmekte. Bunu bilen birisi varsa yakınınızda mecburen ona danışacaksınız. Google'da "windows oturum açma" gibi bir şeyler yazarak araştırma yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  97. ingilizce işletim sistemi sorunu yazn bndim sorun çözüldü ama yine de teşekkürler. (tuğba nur)

    YanıtlaSil
  98. hocam dyned courseware' den öğrenci girisi yapıyorum ama yinede gecersiz oturum açılışı uyarısı veriyor siz record managerden girildigi takdirde bu hatayı vereceğini belirtmissiniz bu sorun acaba neden kaynaklanır iyi çalısmalar...

    YanıtlaSil
  99. Eğer hala hata veriyorsa tek bir ihtimal kalıyor geriye: Şifre ve oturum açma adları size yanlış verilmiş ya da şifre yerine oturum açma adı, oturum açma adı yerine de şifre yazıyor olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  100. ben iki oturum kullanıyorum birisi yönetici biri sınırlı ama ikisindede denedim ama yinede aşağıdaki dizinler için yzma arıcalığınız yok diyor dünde yorum yapmıştım...[ERDEM]

    YanıtlaSil
  101. @Erdem, maalesef çözüm bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  102. Sayın Sir,

    Ben Balıkesir Atatürk İ.Ö.O öğrencisi Tolga. Ben DynEd'i kurdum. Ama UpToDate dosyası açılmıyor ve akabinde VERSIYONW.INI hatası veriyor. 3 defa silip tekrar kurmama rağmen açılmıyor...

    Ne yapacağım, sözlü notu verilecek, lütfen yardım edin :(

    YanıtlaSil
  103. ben utku dyned sunucusuna baglanmıyor dıyor ve interneti kontrol edın dıyor ama ınternet acılıyor dyned acılmıyor sizce napmalıyım?

    YanıtlaSil
  104. @TOLGA, e-okul'dan kaynaklanan problemden dolayı Milli Eğitim Bakanlığı server'ları 2 gündür çalışmıyor. Dyned de bu serverlar üzerinden bağlandığı için kurulum sırasında gereken UPTODATE dosyası internet bağlantısı sağlayamadığı için çalışmıyor. Kurulum işlemi de bu nedenle tamamlanmıyor. Serverların yarın düzeleceğini tahmin ediyorum, çünkü karnelerin basılması lazım. :)

    YanıtlaSil
  105. Dolayısıyla sen server'lar düzelene kadar kurulum yapamayacaksın maalesef. :(

    YanıtlaSil
  106. Utku, Tolga'ya yazdığım cevap senin için de geçerli.

    YanıtlaSil
  107. ben dynede giriyorum fakat bu grubun çalışması engellenmiştir diyor.ne yapmalıyım.mustafa

    YanıtlaSil
  108. Mustafa, öğretmenine gidip size First English'i açması gerektiğini söyleyeceksin.

    YanıtlaSil
  109. Sir bazen dyned çok yavaş açılıyor. Acaba bu neden kaynaklanıyor? Bir sorum daha var internete bağlanamıyorduk dynedi açtım ama dyned açıldı ben çevrimdışı çalış seçeneğini işaretlememiştim. Acaba bunların nedeni ne olabilir lütfen cevap verin.

    YanıtlaSil
  110. Yavaş açılmasının sebebi bazen yoğunluk olması ve Dyned server'ındaki problemler. Internete bağlanmadan açılmışsa sana lütuf yapmış işte. Daha ne istiyorsun... :)

    YanıtlaSil
  111. yha sir ben dynedde gerekli olan adobe reader'i ve quictime'i yükledim fakat setupa bastığımda KURULUM TAMAMLANDI KURULUM SIRASINDA GEREKLİ TÜM DOSYALAR KOPYALANAMADI diyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  112. Aslına bakarsan adobe reader'a gerek yok Dyned için. Programlar Kopyalanamadı diyorsa bilgisayarında bir sorun var demektir.

    YanıtlaSil
  113. ya bn dyned courseware yi de rescord'uda indirdim.masaüstünde var.ama açtığımda erişimi kontrol etmek için DURUM 'u tıkla dior.fakat bn hem duruma hem de bitire bastım açılmıyo.3 gündür açmak için uğraşıyorum açamadım.
    ya ne yapmalıyım?????

    YanıtlaSil
  114. arkadaşım, bu sayfanın en yukarısında turuncu renkte kayan yazıyı okur musun lütfen. Dyned 3 gündür açılmıyor. Problem bundan kaynaklanıyor. O yazıyı sürekli takip et, Dyned'e girilebildiği zaman ben oraya yazacağım.

    YanıtlaSil
  115. ya sir bn yükledim açılması gerekiyor.ama bnde geçersiz oturum açılışı yazıyo ama dyned COURSAWARE den giriyorum.yine bu hata mesajını veriyor.ne yapmalıyım sir?????

    YanıtlaSil
  116. demek ki şifreniz veya oturum açma adınız yanlış ya da birini diğerinin yerine yazıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  117. şifreye okul numaramızı,e-postayada okulumuzun mailini yazmayacak mıyız?AMA BN EVİMDE KENDİ BİLGİSAYARIMDN GİRİYORUM NE YAPMALIYIM??buna rağmen "GEÇERSİZ OTURUM AÇILIŞI"dior.
    LÜTFEN BİLGİLENDİRİNİZ.......

    YanıtlaSil
  118. sizin okulunuzda şifreleme için hangi sistemi kullandığınızı ben bilemem. Eğer size şifreye okul numaranızı, diğerine de mail yazılacak denildiyse o şekildedir herhalde. Her okul kendisine göre bir şifreleme sistemi oluşturuyor. Siz belki mail adresini yanlış yazıyorsunuzdur. Küçük/büyük harfleri doğru yazdığınızdan emin olun.

    YanıtlaSil
  119. DynEd i kurdum eskiden calışıyordu ama simdi calısmıyor.İnternete baqlanın sonra baqlandı tuşuna basın diyor...NormaL msn gibi ''google'' gibi arama motorlarına giriyo...ne yapıp girebilirm? Siz bana Konularıma bakın demeyin cnkü hepsine baktm ama aradağım sey yok! x) Yardm ederseniz sevinirm x)

    YanıtlaSil
  120. her yere bakmışsın ama en tepede sürekli geçen turuncu bantlı altyazıya bakmamışsın demek ki. lütfen orada yazanları okuyun.

    YanıtlaSil
  121. Sir, ben başka bir bilgisayarda ki (sorunsuz çalışan ve update edilen) dyned klasörlerini kendi bilgisayarıma kopyaladım. Records manager rahaça çalışıyor ama update sorunlu. hata mesajı olarak: Can't create file: C:.....Dyned/DynEd.jpg

    sorun ne olabilir?..

    YanıtlaSil
  122. @Hüseyin, kendi bilgisayarınızda da o Dyned klasörünü C:\Program Files altına DynEd ismiyle kaydetmiş olmanız gerekiyor. Bunu aynen böyle yaptınız mı?

    YanıtlaSil
  123. Sir, Dyned hala çalışmıyor bazı okullardan çalıştığına dair bilgiler alıyoruz ama bizde sorun devam ediyor kayıt yöneticisinde geçersiz oturum açılışı diyor, coursewarede de evde çalışma engellenmiştir iletisi çıkıyor bizim sistemde mi sorun var yoksa serverda mı yardımınız için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  124. @Esin, DynEd'de herhangi bir sorun görünmüyor, hem kayıt yöneticisinden hem de öğrenci girişinden rahatlıkla kullanılıyor şu anda. Yani, Dyned server'ında bir problem yok. Sanırım problem sizin sisteminizde maalesef. :(

    YanıtlaSil
  125. Peki bu nasıl bir sorun olabilir yani ne yapmamız gerekir çünkü herhangi bir şifre değişikliği yapılmadı bu sorunu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  126. sorun şifreyle ilgili değildir de sizin kullandığınız Dyned sürümünde problem olabilir. Diğer okullardan çalıştığı söylenen DynEd CD'lerinden edinirseniz belki problem ortadan kalkar. Eğer XP kullanıyorsanız, bu sitede en son yolladığım mesajda yer alan linklerden çalışan DynEd sürümünü indirip kuruluma gerek kalmadan çalıştırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  127. merhaba. bizim okulda ilk dönem dyned çok iyi çalışıyordu. ikinci dönem hiç çalışmayınca bilgisayar öğretmenleri format atıp cdleri bir kez daha kurmuş. şimdi de courseware a 1 öğrenci girebiliyormuş. o çıkıp başka 1 öğrenci girdiğinde ekran kırmızı oluyor. bir daha da girilmiyor. bir başka bilgisayarlarda da launch sorunu diye sorun çıkıyormuş. ne yapabiliriz? teşekkürler

    YanıtlaSil
  128. @Selcan, Dyned'e şu sıralar sorunsuz giriliyor. Eğer sizin bahsettiğiniz okulun bilgisayar laboratuvarındaki bir sorun ise, herhalde okuldaki bilgisayar ağı ile ilgili bir problem olmalı. O konuda bilgisayar öğretmenleriniz daha iyi bilgi sahibi olmalı. Ekranın bir öürenci çıktıktan sonra kırmızı olması gibi bir sorunu hiç duymamıştım. Sizin okuldaki bilgisayarlarda acaba Vista ya da Windows 7 mi yüklü? Kullandaığınız Dyned sürümü bunlara uygun olmayabilir. Aklıma başka bir şey gelmiyor çünkü ev kullanıcıları, eğer bilgisayarlarında sorun yoksa, Dyned'e şu günlerde problemsiz giriyorlar.

    YanıtlaSil
  129. ben ne kadar çalışsamda puanunım düşüyor mesela geçen hafte -4 tü düzeltim şuanda -12 puan aldım sizce neden böyle oluyor?

    YanıtlaSil
  130. DYNED açılınca STUDY RECORDS yazan yere basın. Ardından çıkan pencerede TUTOR yazan düğmeye basın ve AYRINTILI seçeneğine basın. Orada neleri eksik yaptığınız, dolayısıyla neden puanınızın düşük olduğu sorusuna cevap bulacaksınız.

    YanıtlaSil
  131. sir ben berkay 7d den dyned e girdiğimde quiq time yi kur çıkıyor tıklıyorum sonra bilgisayar donuyor bunu nasıl halletcem acaba?

    YanıtlaSil
  132. @Berkay, Quicktime'ı kurmak için sırasıyla "Bilgisayarım > C > Program Files > DynEd > techw > qtw" klasörlerine git. QTW klasörü içinde Quicktimeinstaller isimli uygulama dosyasını çalıştırırsan QUICKTIME kurulacaktır.

    YanıtlaSil
  133. sir merhaba yine ben berkay dyned Quİq time installerı tıkladığımda windows installer hizmetine erişilemedi yazısı geliyor büyük ihtimal benim bilgisayar kafayı yedi format lazım ben paylaşıyım demiştim

    YanıtlaSil
  134. hayır Berkay, anladığım kadarıyla senin bilgisayarda Windows Installer isimli program kurulu değil. Bu program olmadan diğer programların kurulum dosyaları açılmıyor. Sen google'a gir ve WINDOWS INSTALLER YÜKLE yaz. Önce bunu yükle ve kur. Daha sonra Quicktime ile ilgili sana daha önce söylediğim adımları yeniden yap.

    YanıtlaSil
  135. kurs kurulu deil dior?

    YanıtlaSil
  136. sir sesimi kaydettikte sonra dinleyemiyorum dinleyemeyince de migrofona tıklatılmış olabiliyormuyum

    YanıtlaSil
  137. Ben dyned e girmeye çalıştığımda bu hatayı veriyor yardımcı olabilirmisiniz lütfen "Launcher bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz."

    YanıtlaSil
  138. kurs kurulu değil diyorsa, muhtemelen kurulumunuz yarım kalmış ya da güncelleme yapmamışsınız. Önce güncelleme yapmayı deneyin, eğer hala aynı hata mesajı gelirse programı yeniden kurun.

    YanıtlaSil
  139. sesinizi kaydettikten sonra dinleyemeseniz bile bu illa ki kaydetmediğiniz anlamına gelmiyor. Büyük ihtimal kaydeolmuştur ama siz yine de öğretmeninize başvurup mikrofon çalışmalarınızın sizin kayıtlarınıza geçip geçmediğini öğrenin.

    YanıtlaSil
  140. @Ömer, "Launcher sorunla karşılaştı" hatası maalesef sizin bilgisayarınızdaki problemlerden kaynaklanıyor. Belki QUICKTIME'ı kurmamışsınızdır. Quicktime'ı kurmuşsanız ve bu mesaj hala geliyorsa bilgisayarınızda başka bir sorun var demektir.

    YanıtlaSil
  141. merhaba
    benim uygulamadan değil ama kayıtlarda bir problemim var

    öğrencileri çalıştırıyorum lab da
    düzgün bir şekilde çıkış yapıyoruz beraber ama records manager'dan girip baktığımda öğrencinin ismi soluk bir şekilde yazılı ve ne dakikası ne çalışma notu hiçbir şey kayıt altına alınmamış oluyor sistem tarafından...

    bazılarınında ne kadar çalıştıklarını görüyorum ama çalışma notu diye birşey yok ortalarda...

    records manager'a verilerin işlenmesi için ne yapmam lazım?
    (exit tuşunu kullanarak çıkış yapıyoruz- köşedeki çarpıdan çıkmıyoruz)

    YanıtlaSil
  142. Anladığım kadarıyla, ya farkında olmadan ÇEVRİMDIŞI çalışıyorsunuz, ya da DynEd'de çalışırken bağlantınız kopuyor, çünkü eğer bağlanıp da exit ile çıktığınız vakit mutlaka çalışmalarınız kayıt altına alınmalıydı. Eğer benim dediğin durum söz konusuysa, maalesef çalışm kayıtları sadece kullanıldıkları bilgisayarların içinde depolanır ve lab'lardaki bilgisayar korumalı olduğundan bilgisayar açılıp kapatıldığında bilgiler silinir. Eğer korumalı değilse en azından bilgiler o bilgisayarın içinde kalmıştır ve DynEd'e çevrimiçi bağlanmayı başarabilirseniz bu çalışmalar ana sisteme de kaydolacaktır.

    YanıtlaSil
  143. merhaba
    ben daynedde +3 oldum 1 aydır doğru yonede çalışmama rağmen puanım artmıyor

    YanıtlaSil
  144. özlem, mutlaka eksik yaptığınız bir şey vardır. Dyned'i açtıktan sonra sırasıyla, STUDY RECORDS > TUTOR düğmesine basarak karşınıza çıkacak bilgiyi okuyun.

    YanıtlaSil
  145. beni dyned puanım +3 halen
    ama hiç yalnış yapmadığıma ramen [eminim]
    puanım +1 oldu
    nedeni sizce nedir?

    YanıtlaSil
  146. gamze, yanlış yapmadığınıza eminseniz, sırasıyla STUDY RECORDS > TUTOR düğmelerine basarak çalışmalarınız hakkında bilgi alabilirsiniz. Eğer varsa eksiklieriniz, ve puanınızın neden düştüğünü oradan öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  147. merhaba,
    ben dilşat benim deynedim çok iyi sorunsuz çalışıyodu ama bir kere uzun süre girmediğim için bu kurulum eski güncelleştirme yapınız diyodu tamama tıkladım fırst engılıs'i yükledim açıldı ama dün bir daha gircektim aynı sorunla karşılaştım bana yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  148. @Dilşat, sorununuzu anlayamadım. Güncelleme yapmanıza rağmen, tekrar "kurulum eski" yazısıyla mı karşılaştınız?

    YanıtlaSil
  149. sir, ben dilşat ben dynedime farkındaysan bazen giriyorum bazen giremiyorum mesala bu sabah dynede girdim ama şimdi giremiyorum yardımcı olur musun?

    YanıtlaSil
  150. dün sabah girebildin, bugün giremiyorsan DynEd'de zaman zaman yaşanan internet arızalarına denk geliyorsun demektir. Zaman zaman giremediğinizde endişelenmeyin, sorun sizden kaynaklanmıyordur. Ancak hiçbir zaman DynEd'e giremeyenlerde problem kendi bilgisayarlarından kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  151. ben 3.üniteyi bitirdim ama 4 e geçemiyorum acaba puanım mı yetersiz mastery testi de yapamıyorum bana da yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  152. puanla alakası yok. 4. üniteye geçmek için Mastery test 1-2'den mutlaka 85 üstü not almanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  153. 1.sinden 84 aldım ok işareti vardı 2.sinden de 59 aldım çarpı işareti vardı 4. üniteye geçmek için ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  154. O 59 aldığını 85'in üstüne çıkarman gerekiyor.

    YanıtlaSil
  155. peki nasıl çıkarablirim?

    YanıtlaSil
  156. yanda üstte "önceki yazılar" diye bir bölüm var. orada HAZİRAN ayını bul, dyned doğru çalışma teknikleri diye bir yazı var, onu oku.

    YanıtlaSil
  157. şimdi de mastery teste girmeyi denedim önceden çalışıldığından bir daha açılmayacaktır yazıyor!

    YanıtlaSil
  158. yeniden açılması için İngilizce öğretmeninize başvurmanız gerekiyor. İngilizce öğretmeniniz size ilgili sınavı 1 hafta sonra yeniden açabilir.

    YanıtlaSil
  159. ben dynedimi bu aralar yazılım olduğu için çok fazla açamadım puanım -4 ten -6ya çıkmış neden bana yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  160. -4'ten -6'ya çıkmamış, inmiş. Sık çalışmayınca, çalışmalar arasında gün anlamında boşluklar olunca böyle oluyor.

    YanıtlaSil
  161. peki ben bu ara çok çalışırsam puanım yükselir değil mi?

    YanıtlaSil
  162. elbette yükselir, çalışmaya devam.

    YanıtlaSil
  163. sir bizim bilgisayarda bir sorun vardı bundan dolayı babam bilgisayarcıya götürdü orada format atmışlar dyneddeki notlarım silinir mi?
    :(

    YanıtlaSil
  164. hayır, silinmez. çalışmalarınız ana sisteme kaydediliyor.

    YanıtlaSil
  165. ben 2.ünitemide bitirip mastery testsi yaptım 70 aldım 3. ünitem açıldı şimdi 70 aldığım için bir daha yapmak istedim ama açılmadı kilitlendi diyor.

    YanıtlaSil
  166. o sınavı yeniden sadece öğretmeniniz ya da okuldaki yetkili dyned sorumlusu açabilir

    YanıtlaSil
  167. peki öğretmenime söylesem bir daha mastery testi açar mı? çünkü biraz daha puanım yükselsin istiyorum

    YanıtlaSil
  168. sen biraz çalıştıktan sonra öğretmeninin tekrar açması gerekiyor zaten.

    YanıtlaSil
  169. nasıl yani ben şimdi 1 ve 2 yi açmak istediğimde şöyle yazıyodu ''yetkili kişi 7 gn sonra çıcaktır'' yazyodu bu ne demek

    YanıtlaSil
  170. tamam işte, 7 gün sonra öğretmenin tekrar açacak.

    YanıtlaSil
  171. Meraba sir.DynEd de burda olmuyan bir hata alıyorum.
    Hatanın resmi şu yardımcı olurmusun sir abi acil :( .
    Bekliyorum sir.
    http://www.hizliupload.com/img/684888hata.JPG

    YanıtlaSil
  172. Resimdeki hataya baktım. Bu Dyned'le ilgili değil. Maalesef senin Windows'unla ilgili bir hata. Windows'unda bir problem var maalesef. Herhalde, ancak windows'u yeniden kurarsan bu hata düzelir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  173. english for succers'te çalıştıklarım son dakikalar kaydolmuyor. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  174. EXIT tuşuna basarak çıkıyorsun değil mi? Herhalde bağlantıyla ilgili bir problem olsa gerek. Muhtemelen sen çalışırken Dyned bağlantın kesiliyor olmalı. Geçici bir durumdur sanırım.

    YanıtlaSil
  175. ben özüm dynedi 8 aydır açmıyorum dyned silindiği için... kayıtlarım silinirmi???

    şimdiden çok ama çok saolun acele öğrenmem gerek ....
    lütfennnn sirrrrrrrr

    YanıtlaSil
  176. kayıtların silinmez, ama 8 aydır açmaman hiç de iyi bir şey değil.

    YanıtlaSil
  177. öğretmenim benim puanım da -2 den -6 ya inmiş bunun için sık çalışmalıyım değil mi?

    YanıtlaSil
  178. evet, sık çalışmak gerekiyor puanı tekrar yükseltmek için.

    YanıtlaSil
  179. sir ben onu şimdi sonlandırdan yapıyorum ve raporuda gönermiyorum :S

    Elif Kardeş

    YanıtlaSil
  180. BEN DYNETİN 5.SINIFLAR İÇİN OLAN SÜRÜMÜNÜ KULLANIORDUM AMA BEN 6. SINIFA GEÇTİM DYNET'İ NASIL 6. SINIF PROGRAMINA YÜKLEYECEĞİM?

    YanıtlaSil
  181. her sınıf için ayrı sürüm yok, 6. sınıfa geçmiş olsanız bile yine aynı şifrenizle kaldığınız yerden kullanmaya devam edeceksiniz.

    YanıtlaSil
  182. ben önceden dynedde mikrofonla çalışıyordum mikrofon bozuldu şimdi ses kaydı yapamıyorum acaba sadece tekrar ederek çalışsam puanım yükselir mi?

    YanıtlaSil
  183. mikrofonsuz çalışsanız bile puanınız elbette bir miktar artacaktır. Ancak, mikrofon kullanmak elbette önemli.

    YanıtlaSil
  184. ben english for success e daha yeni girdim yani daha yeni açıldı yalnız ben bunun hakkında bir şey bilmiyorum öğrenmek için ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  185. bir de hiç bir şey bilmediğim için birden master testy ye girdim anlamadığım çok şey vardı ben de hızlı bir şekilde bilmesem de tıkladım şıklara lütfen beni bu konu hakkında biraz bilgilendirin?

    YanıtlaSil
  186. Normalde First English'ten başlamanız lazım. Ayrıca öğrenmeniz gereken bir şey de yok. Oradaki üniteleri başlayıp soruları çözecekseniz ve mikrofonla duyduklarınızı tekrar edeceksiniz. Bu sitedeki yazıları okuyun. First English için yazdıklarım English for Success için de geçerli.

    YanıtlaSil
  187. Kısacık mesajlar bilgi vermeye yeterli olmaz. Bu sitede yer alan tüm yazıları okursanız DynEd hakkında size gerekli bilgiye sahip olursunuz.

    YanıtlaSil
  188. ben dynedi kurdum courseware'i açıyorum ve açtığım anda launcher bir sounla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor yazıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  189. Sorun bilgisayarınızdan kaynaklanıyor olmalı. DynEd'i kurmadan önce bilgisayarınıza format atmak en iyi çözüm olabilir. Bu arada QUICKTIME'ı da kurdunuz mu? Mutlaka kurmuş olmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  190. for successı, içindeki konuları öğrendikten sonra mı çalışmaya başlamalıyım?

    YanıtlaSil
  191. Önce English For Success'i çalışacaksınız, onu bitirebilirseniz English For Success'e geçecekseniz. İçindeki konuları öğrenmeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  192. ben 5. üniteyi 100%100 bitirdim ancak 6. ünite açılmıyor bunun nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  193. Muhtemelen, 3-4. ünitenin mastery test'ine girmemişsinizdir.

    YanıtlaSil
  194. girdim ama 77 aldım bu yüzden olabilir belki.

    YanıtlaSil
  195. evet, 84'ü geçmeniz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  196. ama yapıldığından bir daha açılmayacaktır yazıyo yine bir kere daha öyle oldu siz öğretmenine sor demiştiniz öğretmenim açmıştı yine öyle mi yapıyım?

    YanıtlaSil
  197. evet, öğretmeniniz tekrar açabilir.

    YanıtlaSil
  198. sezgin sazlıoğulları19 Ekim 2010 16:02

    dyned de nerdeyse bütün sorunlarla karşılaştım ama ilk daha yeni bir sorunla karşılaşıyorum dynede giriyorum şifreyi falan yazıyorum first english i de seçiyorum ama ünite bölümünde daha açılışta görüntü donuyor lütfen yarım edin çünkü 30 ekim son

    YanıtlaSil
  199. @sezgin, bu bilgisayarınızla alakalı bir sorun olmalı. ben de hiç karşılaşmadım öyle bir sorunla. ilk olarak, quicktime'ı silip yeniden yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  200. Benim güncelleştirmem de bir sorun var lütfen yardımcı olurmusunuz o yüklenmeyi göstern yeşil şey çıkmıo yardımcı olursanız seweniririm SAYGILARIMLA .....

    YanıtlaSil