>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

19 Ocak 2009 Pazartesi

ÖĞRENCİLER, İKİNCİ ÜNİTE NEDEN AÇILMIYOR? LÜTFEN BURAYI OKUYUN

DYNED'deki dersler size çok kolay geliyor ve hemen ünitenin sonuna geliyorsunuz. Ama bir sonraki ünitenin kilidi hala açılmıyor, çünkü aslında işimiz o kadar da basit değil. DYNED'de vurgu yapılan konu sesli eğitim. Yani çalışırken, önce ses olarak kelimeleri öğrenmelisiniz. Yeterince dinleme ve tekrar yapmadığınız için yeni ünite açılmıyor.
Tekrar düğmesi (önceki yazılarda düğmeler konusunda anlatılmıştı) aracılığıyla duyduklarınızı yeniden dinlemeli, mikrofon ile sesinizi kaydetmeli ve kaydettiğiniz sesinizi, orjinal sesle karşılaştırmalısınız. Buradaki oranı "3 dinle, 1 söyle" olarak özetleyebiliriz. Dinlemek ve dinlediğimizi tekrar etmek bize puan kazandırır. Bir sonraki üniteye geçmek için ihtiyacınız olan en fazla puan bu işlemden sağlanmaktadır.


Bu arada, altyazı düğmesinin kullanılması yasak değil ama puanınızı düşürür. Altyazı kullanmaya çok zorda kalmadıkça başvurmayın. Sözlük düğmesini de kullanabilirsiniz ama bunların hep puanlarınızı düşüreceğini bilin.

Kendi sesinizle bilgisayardan gelen sesi dinlediniz ve karşılaştırdınız, soruları da çözüyorsunuz, Study Records bölümünden çalışma kayıtlarınızı kontrol edin, yüzdelerinize bakın ve TUTOR ile çalışma notunuza bakın. Bir sonraki üniteye geçebilmek için mutlaka %80 düzeyi geçmeniz lazım. Her iki ünite sonunda mastery test (sınav) geliyor. Mastery teste, hazır olduğunuzdan emin olduğunuzda girin. 85 ve üstü almazsanız sınavı geçememiş olursunuz. Üzülmeyin, başaramazsanız yine sınav hakkınız var.

13 yorum:

  1. çok teşekkürler sir

    YanıtlaSil
  2. sir ben dyned de ses kkılibide çekiyorum hatta ana dilini konuşan kişiyede karşılaştırıyorum ama puanım hala -4 tekrarı en az 10 defa kullanıyorum hep 90'nın üzerinde not da alıyorum ama olmuyoooo ben ne yapa bilirim. Ama daha öncelerde hiç birini yapmıyordum yani ses kılibi çekmiyordum birde tekrar düğmesini kullan mıyorum.Ama yuksek not da alıyordum acaba bu yüzden mi çoğal mıyor notum:::::::!!!!!!!!!!!!

    SİMGE SU ERSLAN 5/H 490

    YanıtlaSil
  3. sir ben dynedde bir sorun yaşıyorum bu sorun bn sesimi dinlememi ve ses kaydetmemi her zamanki gibi yapıyorum ama puanım gittikçe azalıyor bunun nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  4. sami hocam internet sorunsuz çalışıyor ama internetinizi kontrl edin diyor

    YanıtlaSil
  5. dyned'in sorunlu versiyonlarından birini kullanıyor olabilirsin. Ayrıca, internetin sorunsuz çalışıyorken eğer Dyned sunucularında problem varsa, bahsettiğin hata mesajını yine veriyor.

    YanıtlaSil
  6. bu arada herhalde senin adın Sami, benim adım Sami değil çünkü.

    YanıtlaSil
  7. slm acaba dyned sınıflara göremi yoksa her sınıf için aynımı?

    YanıtlaSil
  8. hangi sınıfta olursanız olun, dersler aynı.

    YanıtlaSil
  9. sır hacam ben hataydan bir ögrenciyim notumuuz ep eksilerde bakıyoorum grammer focusu listenig practise i yapıyorum 20 soruda bir yanlış çıkıyor.ama bende kulaklık yok bununla alakalımıdır

    YanıtlaSil
  10. hataylı arkadaşım, kulaklık kullanma zorunluluğu yok, sesi hoparlörden de dinleyebilirsin. ama notu yükseltmek istiyorsan mutlaka mikrofon kullanacaksın ve dinleme tekrarı yapacaksın. "Dyned doğru çalışma teknikleri" başlıklı yazıyı oku.

    YanıtlaSil
  11. Ben dynedde puanımı göremiyorum nereden görebilirim

    YanıtlaSil
  12. başlangıç ekranında STUDY RECORDS bölümüne basıp oradan TUTOR'ı seçeceksiniz.

    YanıtlaSil
  13. MERHABA;
    dyned 2. kitaba girişte sıkıntı yaşıyorum
    1.si açılış ekranı sağ alt kenarda gözüküyor
    2.si açılış ses ve ekranı gözükür gözükmez alttaki uyarı geliyor
    Gerekli dyned dosyaları açılamıyor: C:\programfiles\dyned\content\064mul50\lesson0\script0c0
    bunun ardında yine aynı ama sonu farklı olarak
    Words.0c0
    picks.0c0
    sound.0c0
    anım.0c0
    boxes.0c0
    compacto.0c0 dosyaları eksik bu dosyalar klasör içinde .0c1 den başlıyor
    not: 1. kitap sorunsuz çalışıyor
    qicktime ve dyned tüm doyalar güncel
    okulda 2. kitap sorunsuz açılıyor
    *****bilgisi olan var mı? neden açılmıyor ??

    YanıtlaSil