>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

20 Ocak 2009 Salı

ÖĞRENCİLER İÇİN DYNED EL KİTABI

Burada kurulumunu detaylı, kullanımını ise genel hatlarıyla anlattığım DYNED Programı'nın kurulumu dışındaki özelliklerini bulabileceğiniz, kullanımda dikkat etmeniz gereken noktaların anlatıldığı, Milli Eğitim Bakanlığı'nca yayınlanan DYNED Öğrenci El Kitapçığı'nı aşağıdaki adresten indirebilirsiniz. DYNED kurulumu da o kitapçıkta anlatılıyordu ama çıkabilecek hata mesajlarından bahsetmiyordu. Bu sayfadaki kadar detaylı anlatılmadığı için kurulum kısmını kitapçıktan çıkarttım.

Kitapçıkta program menüsünü nasıl kullanacağınız, çalışma kılavuzu gibi faydalı bilgiler yer alıyor.

--------- kullanılmayan link -----------------------------------------------------------


Dosya PDF uzantılıdır. Bilgisayarlarında PDF uzantılı dosya açamayanların Adobe Reader programına ihtiyacı olacaktır. Bilgisayarında Adobe Reader programı olmayanlar aşağıdaki adresten indirebilirler.

http://get.adobe.com/reader/thankyou/?item_reader=860&usedlm=1&item_sgc=941

11 yorum:

  1. 6-b damlanur
    çoğu arkadaşımın bilgisayarı programı yükledi bende Quik time yüklü olmasına rağmen yüklenmio tatilin başından bu zamana kadar açılmadı ayrıca başka bir yerde yüklü oradan girdim kimlik ve şifreyi kabul etmedi.

    YanıtlaSil
  2. Evde neden kuramadığını anlayabilmem için bana karşına çıkan hata mesajını söylemen lazım. Ayrıca, kontrol ettim, şifren çalışıyor, sanırım bir şeyi yanlış yaptın girmeyi denerken, lütfen KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI başlıklı yazımda, "GEÇERSİZ OTURUM AÇILIŞI" mesajımı okur musun?

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜRLER. ŞİMDİ PROGRAMI KALDIRIP YENİDEN KURACAĞIM 6-B DAMLANUR

    YanıtlaSil
  4. dyned'i eğer CD'den kuramıyorsan, internetten indirmeyi dene. Bu konuda "Önceki Yazılar" bölümünden en alttaki yazıya bakarsan nereden indirebileceğini bulabilirsin. Ayrıca rapidshare'den dosya indirmek konulu yazımı da mutlaka oku.

    YanıtlaSil
  5. Sir sizin sitenizden kopya cekmişler:(

    YanıtlaSil
  6. Fotokopicidekileri kastediyorsan, onları kopya çekmediler, ben izin verdim çoğaltmaları için. :)

    YanıtlaSil
  7. öğrenci el kitabı indirmek istedim ancak rapidshare ücretsiz indirmeme izin vermiyor.

    YanıtlaSil
  8. Rapidshare'den ücretsiz indirme yapmanız için (tam olarak kaç saniye olduğundan emin değilim ama) bir müddet bekleme yapmanız gerekiyor. Dosya paylaşım sitelerinin hepsinde bu yöntem uygulanıyor. FREE yazan yere tıklayacaksanız ve bir müddet saniyelerin erimesini bekleyecekseniz maalesef.

    YanıtlaSil
  9. sir ben 8-f den deniz 2.ünitede olmama ragmen mastery test 1-2 açılmıyor sorun nerde acaba?

    YanıtlaSil
  10. sitenin sağ tarafında sürekli yukarıdan aşağıya doğru dönen yazı hiç gözüne çarpmıyor mu acaba? Mastery testin açılması için ortalama %80'i geçmen lazım. Senin birinci üniten 67, ikincisi ise %29. Sitedeki yazıları okumuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  11. Sir el kitabını indirdim. Gerçektende süperrrrr.
    Çok saolun. :) :D

    YanıtlaSil