>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

14 Şubat 2009 Cumartesi

DYNED NEDEN AÇILMIYOR?

Sürekli olarak "Dyned neden açılmıyor?" şeklinde soru soran arkadaşlarımız bu sitedeki yazıları okumuyorlar anlaşılan. Bu konuda birçok yerde açıklama yaptığım halde hala aynı yönde sorular geliyor.

Evet; Dyned bazen açılmıyor, çalışmıyor, açmaya çalıştığınızda kilitleniyor gibi oluyor, karşınıza beyaz bir ekran çıkıyor ya da uzun bir süre açılmasını bekledikten sonra Internet'e bağlı olduğunuzu kontrol edin şeklinde bir mesaj çıkıyor. Bazen 1 gün boyunca Dyned'e girmeyi başaramadığınız bile oluyor. Ya da programı kurarken Versionw.ini hatası diye bir mesaj çıkıyor karşınıza.

Şunu bilin ki bunlar sizden kaynaklanmıyor. Yani, panik olmayın. Dyned'e girememenizdeki problem Dyned sunucularındaki yetersizliklerden ve arızalardan kaynaklanıyor. Bu sunucular aşırı yoğunluktan bazen yetersiz kalıyor ve girmeyi denediğinizde ana sunucuya bir türlü bağlanamıyorsunuz. Bu nedenle de program açılmıyor. Şundan emin olun ki, eğer evinizde internet sorunsuz çalışıyorsa; Dyned'in açılmaması geçici bir problemdir ve Dyned sunucusundaki problem giderilince gene programı açabilirsiniz. Bu durumla karşılaştığınızda bir müddet girmekten vazgeçin ve daha sonra yeniden deneyin. (Eğer evde kendi bilgisayarınızdan DYNED'i kullanıyorsanız, ÇEVRİMDIŞI KULLAN seçeneğini işaretleyerek DYNED'e girebilirsiniz. Bu şekilde çalışmalarınız kendi bilgisayarınıza kaydolacaktır. Ancak unutmayın, 14 gün içinde aynı bilgisayardan mutlaka çevrimiçi DYNED'i kullanmalısınız ki yaptığınız çalışmalar ana sisteme kaydolsun.)

291 yorum:

  1. 6-b gizem
    öğretmenim dynedi çevrim dışı kullanabilioruz yalnız çalıştığımızı görebilecek misiniz ve yüzdeler yükselir mi?

    YanıtlaSil
  2. Dyned'e ÇEVRİMDIŞI olarak bağlanırsanız kendi bilgisayarınıza çalışmalarınız kaydolur ancak bunun sınırı 14 gündür. Yani 14 gün içinde mutlaka çevrimiçi çalışmalısınız ki bu yaptığınız çalışma ana sisteme kaydolsun. Dolayısıyla 14 günlük bir arıza beklenmediğinden ÇEVRİMDIŞI çalışmanda bir sakınca olmayacaktır. Yüzdelerin, ilk çevrimiçi çalışmada eklenecektir.

    YanıtlaSil
  3. sir cumartesi-pazar günü yani 2 gündür dyned açılmıyor.Server hatası veriyor.Problem bende değil dyned te.Saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Deniz, siteye son yazdıklarımı dikkatle okumanı rica edeceğim senden. Evet, Dyned server'ında problem var ama ÇEVRİMDIŞI olarak da çalışabileceğiniz ile ilgili bazı yazılar yazdım. Lütfen onları bir okuyun.

    YanıtlaSil
  5. bende Quick time kur yazisi cikio tikliom kurmuo ne yapmaliyimm???

    YanıtlaSil
  6. bu sitede bulunan QUICKTIME ile ilgili yazıları bularak orada yer alan linkten indirip kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  7. ben bu sitede Qick time ile ilgili yazilari bulamadim nerdeler acaba????

    YanıtlaSil
  8. ben sizin sitenizdeki Qick time yazisini yükledim ama program hala calismiyor ne yapmaliyimmm???

    YanıtlaSil
  9. Önceki Yazılar bölümü var, sağ tarafta, FEEDJIT'ın üstünde. Ocak ayı yazan yerin yanındaki üçgene basın, yazıyı görürsünüz.

    YanıtlaSil
  10. @sude, Quicktime'ı yüklemekle doğru yapmışsınız ama Dyned'de genel bir problem var, 2-3 gündür Dyned'e girilemiyor. Sorun bundan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  11. SERHAT
    gerekli dyned dosyaları açılamıyor:C:\Documents and settings\All users\Application data\DynEd\WERSIONW.INI

    Diyebirşey çıkıyor bunun sebebi nedir?
    yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. @Serhat, lütfen DYNED'de KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI başlıklı yazıyı okuyun. Orada, bahsettiğiniz hata mesajı hakkında bilgi var.

    YanıtlaSil
  13. yazılarınız için teşekkür ederim. Ama bu durumun uzun sürerse herhalde gece 4'e Dynede bağlanıcam =)))

    YanıtlaSil
  14. @manolya, eninde sonunda bu internet sorunu hallolacaktır, gece 4'e kadar beklemenize gerek yok, internet sorunu çözüldüğünde duyuru çubuğundan bilgi sahibi olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Öğretmenim biz bilgisayarımıza format attırmıştık.Ama bir dosya eksik atılmış.Bunun için dynedim açılmıyor olabilir mi?

    YanıtlaSil
  16. dosyanın eksik atılması ne demek, anlayamadım. Herhalde yüklenmemiş demek istiyorsun. Hangi dosya yüklenmemiş?

    YanıtlaSil
  17. sir lisans hatası çıkıyor neden acaba

    YanıtlaSil
  18. eğer programı daha önce sorunsuz kullanıyorduysanız, LİSANS HATASI şeklinde çıkan mesajı dikkate almayın. Bu mesaj, DynEd sunucularında internet problemlerinden dolayı çıkıyor. Yeniden bağlanmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  19. benim bilgisayarımda dynedi yükleyince güncelleştirmeler çıkmıyor acaba ne yapmalıyım ,
    6/d

    YanıtlaSil
  20. güncelleştirme dyned'deki internet problemi yüzünden bazen açılmıyor. Arada sırada tekrar dene. (Bu sitede yer alan "Güncelleştirme nasıl yapılır?" konulu yazıyı oku.)

    YanıtlaSil
  21. Selam Ben Yaren Türkseven Bu program vistadada sağlıklı çalışıyormu acaba vistayı destekliyormu.

    YanıtlaSil
  22. @Yaren, açıkçası ben Vista'da denemedim ama duyduğum kadarıyla Vista'da da çalışıyormuş.

    YanıtlaSil
  23. 8/b göksel
    dyned de 3.ünitede %54teyim 4. ünite açılmıyor 1. ve 2. ünitelerde %51 geçince açılıyordu neden açılmıyor 4.ünite

    YanıtlaSil
  24. @göksel, mastery test'e girmemişsindir. herhalde sitede yazanları hiç okumuyorsun. ilk iki ünitenin mastery test'ine girmen için %80'i geçmen lazım.

    YanıtlaSil
  25. bende dynedin cdsi yok bilgisayardan indirdim dosyaları sıkıştırdım ama açamıyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  26. @sena, dosyaları sıkıştırdım derken ne demek istediğini anlamadım, eğer internetten indirdiysen zaten dosyalar part1.rar, part2.rar,.. şeklinde sıkıştırılmış olmalı. Senin ihtiyacın olan şey WINRAR ismindeki programla bu dosyaları birleştirmek. Bu programı nasıl kullanacağın ile ilgili yazıyı bu sitede bulabilirsin. Birleştirdikten sonra ortaya Dyned.exe isimli bir program çıkacak. Ona 2 kere tıklayınca program kurulmaya başlıyor.

    YanıtlaSil
  27. selin özdemir10 Nisan 2009 21:03

    ben dynedi açıyorum ama tam ünitelerin olduğu sayfa açılacakken film dosyadan açılamıyor diye bir yazı çıkıyor ve dyned hata raporu gönderiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  28. @selin, anladığım kadarıyla problem quicktime'dan kaynaklanıyor. Quicktime'ı aşağıda verdiğim linkten indirip kurmayı deneyin.

    http://dynedturkiye.blogspot.com/2009/02/quicktimein-yeni-versiyonu.html

    YanıtlaSil
  29. dyned çalıştıktan sonra x işaretinden çıksak çalıştığımız kaydolurmu

    YanıtlaSil
  30. Güzel bir soru. Çalışmalarınızın kaydolmaması riskine karşı mutlaka EXIT tuşuna basarak çıkış yapın.

    YanıtlaSil
  31. bn 3. üniteyi bitirdim yani 1. 2. 3. üniteler %100 4. ünite açıLmadı nedn acaba_??? /:

    YanıtlaSil
  32. 1 ve 2. ünitelerle ilgili Mastery Test'e girmemişsiindir.

    YanıtlaSil
  33. dynedi kuruyorum açıyorum ama en sonunda 'bu eğitim yazılısı içindeki tüm dersler eğitmeniniz tarafından kilitlenmiştir' diye bir yazı çıkıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  34. "eğitim yazılısı" değil "eğitim yazılımı" diyordur. Sonuç olarak, İngilizce öğretmenine başvuracaksın, o da sana o yazılımın kilidini açacak.

    YanıtlaSil
  35. olmuyo herşeyi denedim siteyi baştan aşağı okudum ama genede açamadım :( biryerde mutlaka hata çıkıyor.

    YanıtlaSil
  36. @Ece, çıkan hata mesajının ne olduğunu yazsanız size yardım etme şansımız artacak. Hata mesajında ne dediğini tam olarak yazın.

    YanıtlaSil
  37. 0x66ffbe36 adresindeki yönerge,0x045e94a0 bellek adresine başvurdu.Bellek, written omadı.
    diye bir yazı çıkıyor.Önceden çalışıyordu ama artık o yukarıdaki yazı çıkıyor ne yapmalıyım 3 kez yeniden kurdum yine de birşey olmadı.
    SAYGILARIMLA BERKCAN cevabınız çabuk olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  38. yaa ben de bu DynEd programı yeni yükledim okulda öğretmen verdi.(bu arada 8. sınıfa gidiyorum)neyse işte öğretmen bize size verdiğim sifre ve kullanıcı adlarını yazarak bu gün giremeyebilirsiniz nedi büyük ihtimal yarın açılır falann dedi ama hala açılmadı.Acaba sorun benim ID: de mi yoksa;DynEd mi bi sorun var ???

    YanıtlaSil
  39. @Berkcan, o mesajın DynEd'le ilgisi yok, o senin bilgisayarındaki bir problemden kaynaklanıyor. (Benim bilgisayarımda da bazı programlar çalışmadığında bu tür mesajlar çıkıyor.)

    YanıtlaSil
  40. @Adsız, öğretmeniniz şifre ve kullanıcı adını verdiyse bugün giremezsiniz, yarın girebilirsiniz diye bir şey olamaz. Öğretmeniniz sizleri sistem kaydettiği andan itibaren sizin de giriş yapabilmeniz lazım. DynEd'de şu anda bir sorun yok, ya sen şifreyi yanlış aldın ya da yanlış yerlere yazıyorsun şifre ve kullanıcı adını. Bu konu hakkında OCAK ayında yayınladığım DYNED'DE KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI başlıklı yazıyı okursan hangi hatayı yapmış olduğunu görebilirsin.

    YanıtlaSil
  41. dyned de bütün herşeyi kuruyorum dyned coursaweye tıkladığımda sistem bir sorunla karşılaştı deyip kapatıyor ne yapmalıyım ???

    YanıtlaSil
  42. O, sizin bilgisayarınızla ilgili bir sorun olmalı. Windows'ta bir problem olabilir. Eğer çok uzun süre önce windows'u kurduysanız, format atıp yeniden kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  43. 7 h gizem sir ben dynedden çıkacağım zaman first english bölümünde exit yaptığımda çalışmalarınızı şimdi eşleşmek ister misiniz diye bir yazı çıkıyor evet ve hayır yazıyor ben hep evet yapıyorum ne yapmalıyım tşk.

    YanıtlaSil
  44. @gizem, evet'e basmalısın zaten. Ama bu mesaj çevrimdışı çalışma yapmış olduğun anlamına geliyor. Eğer internet bağlantında problem yoksa çevrimiçi çalışmayı tercih etmelisin.

    YanıtlaSil
  45. DynEd'e girdiğimde lisans hatası diyor.Lisansı nasıl alabılırım veya ne yapmam gerekıyor???Lütfen bılgılendırırmısınız?????

    YanıtlaSil
  46. Lisans almanıza gerek yok. Bu hata mesajı anlamsızca çıkıyor bazen. Sürekli çıkarsa, Dyned'i yeniden kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  47. sir benim yüzdelerimde problem var. listening çalışıyorum mesela yüzdeme baktım %2 ise listening bittikten sonra bakıyorum %1'e düşüyor.sir lütfen yardım edin...

    YanıtlaSil
  48. @Dilşah, şu anda yüzdelerine baktım, Listening %2 görünüyor.

    YanıtlaSil
  49. Ben açtığımda DYNED dosyaları açılmıyor,internete bağlı olduğunuzdan emin olunuz diyor.tüm yaz boyu böyle yaptı sonra programı sildim yükledim hep aynısı çıktı hiç çalışamadım, lütfen yardım ediniz - Ben Ayça.

    YanıtlaSil
  50. Mert Kulle (8-A)29 Eylül 2009 09:44

    Sir,
    Siteye son yazdıklarınızın hepsini okudum.Bende de DynEd açılmıyor.Çevrimdışı girmeyi denedim bu seferde "bu sizin çevrimdışı ilk girişiniz,idevam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir"diyor...Ama kardeşiminkinde açılıyor bende neden açılmıyor_?

    YanıtlaSil
  51. @Mert, Dyned'de şu anda problem var, ben de açamadım. Programı herhalde yeniden kurdun ya da bilgisayarına format attın, bu nedenle ilk girişte mutlaka çevrimiçi girmelisin. Dyned'deki arıza gidene kadar giremezsin. Kardeşin demek ki yakın zamanda Dyned'de internet aracılığıyla girmiş olmalı. Bu nedenle onun çevrimdışı girmesinde sorun olmuyor.

    YanıtlaSil
  52. sir bu dynet öldürecek beni öğretmenim şifrenizi alın girin dedi bende şifremi ve epostamı giriyorum ama 2 bölümde yani first english ve english for success kilitlenmiş daha doğrusu eğitmenimiz kilitlemiş olarak görünüyor
    sir acil yardım etmeniz gerekiyor cd benden bugün alınıyor ve benim hemen sorunu halletmem gerekli sorun benim bilgisayarımda mı yoksa öğretmenim mi açacak bu bölümü
    bu arada ben 8. sınıf öğrencisiyim

    YanıtlaSil
  53. CD'nin senden alınması önemli değil. Sen bilgisayarına Dyned'i kurduysan sorun yok. Öğrenciler Dyned'e First English dersi ile başlıyor. Bundan sonra yapılacak şey: Senin öğretmeninin sana ve senin sınıfındaki arkadaşlarına First English dersini açması (başka bir deyişle kilidini kaldırması) gerekiyor. Öğretmeninle en kısa sürede konuş ve durumu anlat. Size o derslerin kilidini yalnız öğretmeniniz açabilir.

    YanıtlaSil
  54. hocam ben Qintame porovramini yukliyemiyorum neden acaba

    YanıtlaSil
  55. Qintame diye bir program yükleyemezsin çünkü o programın adı Quicktime. Bu sitede quicktime'ı nasıl yükleyeceğin yazıyor ama eğer burada bulamazsan GOOGLE'a gir ve "hasan ali Quicktime en son sürüm" yaz. Karşına çıkacak sonuçlar içinden "Quicktime en son sürüm" le ilgili olana gir ve oradan indir Quicktime'ı.

    YanıtlaSil
  56. dyned e çevrim içi girmek iştediğimde geçersiz şifre diyor. çevrimdışı girebiliyorum ama bütün kayıtlı sınıf listelerim silinmiş.bomboş.tüm listeleri,şifreleri ve e mailleri yeniden mi girmeliyim.

    YanıtlaSil
  57. en son girdiğinizde sınıflarınız ve öğrenciler kayıtlı idiyse hepsinin bir anda silindiğini sanmıyorum. Dyned'e şu anda normal giriş yapılabiliyor. Herhalde siz şifrenizi yanlış giriyorsunuz. Şifrenizi girerken oturum açma adı ve şifrenizi doğru yerlere girdiğinizden emin olun. Çevrimdışı girdiğinizde sınıfların görünmemesi normal, endişelenmeyin.

    YanıtlaSil
  58. ben dynedi kurdum ama açılmadı yani açılmadı derken açılıyor ama o gri ekranda kilitleniyor.ünitelerin numaralrı falan çımıyor sorun benim bilgisayarımdamı yoksa kurarken mi bir yanlışlık yaptım.bir yardımcı olun

    YanıtlaSil
  59. bir yanlışlık yapmamışsındır da, quicktime'ı yüklemiş miydin?

    YanıtlaSil
  60. tamam ben quicktime nin yeni sürümünü yükledim sorun yok teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. Run time hatası veriyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  62. sorun bilgisayarında, quicktime'ı yükledin mi?

    YanıtlaSil
  63. ilk gün yüklediğimizde sorunsuz açılıyordu ama ilk açışımızdan sonra sürekli hata weriyor.2 haftadır sürekli denememize rağmen hala giremiyoruz.Sürekli hata raporu weriyor.Ne yapmalıyım ki açılsın?

    YanıtlaSil
  64. çalışan düzgün versiyonu yüklememiş olabilirsiniz. Çıkan hata mesajının ne olduğunu yazarsanız belki yardımcı olabilirim. Şu anda Dyned sorunsuz çalışıyor, sorun bilgisayarınızdan kaynaklanıyordur büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
  65. benim 4 üniteye geçebilmem için mastery testin 1&2 yi bitirmem gerekiyor.Ben ilk önce mastery test açılınca geçemedim tekrar nasıl açılır?

    YanıtlaSil
  66. Normal şartlarda 7 gün içinde açılması lazım, eğer açılmazsa kendi İngilizce öğretmeninden açılmasını isteyeceksin.

    YanıtlaSil
  67. daynetin açılması için 2 tne program gerekiyormuş heralde öğretmenimiz söylemişti ama unuttum siz biliyormusunuz...

    YanıtlaSil
  68. Dostum, yukarıda sağ tarafta Önceki Yazılar diye bir bölüm var. Oradaki yazıları okursan kendin de DynEd'le ilgili tüm bilmen gerekenleri öğreneceksin. DynEd'i kullanman için QUICKTIME programını kurman gerekli. Quicktime'ı da önceki yazılar bölümünden bulacaksın. Bulamazsan google'a gir, "hasan ali quicktime" yaz. Yine ulaşırsın.

    YanıtlaSil
  69. arakdaşlar bi tane oturum açamk için örnek verseniz nasıl yazıyorduk kimliği

    YanıtlaSil
  70. sitemizde yer alan ÖĞRENCİLER DYNED'İ NASIL KULLANACAKSINIZ başlıklı yazıyı okumalısın.

    YanıtlaSil
  71. benim dyned im yüklü quick time da var ama dyned açılmıyor ve yazılım başlatma hatası diyor.bu yaklaşık 3 aydır var ve ne yapsam olmuyor. yeniden yükledm ama açılmıyor.ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil
  72. ya bilgisayarınıza format atın ya da yüklediğiniz Dyned sürümünü değiştirerek başka bir sürüm yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  73. bilgisayardaki virüs interneti etkilior olabilir format atıp yeniden deneyin ben öle yaptım açıldı

    YanıtlaSil
  74. DynEd'i açmaya çalışıyorum ama şifreyi falan yazdıktan sonra:
    DynEd sunucusuna bağlanılamıyor.İnternete bağlı olduğunuzu kontrol edin.
    Records Server:mone.records.dyned.com
    Proxy Server:Auto Detect
    DynEd sunucusuna erişimi kontrol etmek için "Durum"u tıklayın."
    yazıyor."Durum"u tıkladığımda ise çıkmıyor.Ne yapmalıyım???

    YanıtlaSil
  75. Milli Eğitim Bakanlığı server'ları e-okul'dan kaynaklanan sorundan dolayı 2 gündür çalışmıyor. Dyned de o serverlar üzerinden çalıştığı için şu anda Dyned'e girilemiyor. Sorun bundan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  76. hocam dynet çalışmıyor. "versionw.ini" , " internete bağlı değil kontrol edin " gibi mesajlar çıkıyor. dynet programım bozuldu diye komple sildik. babam tekrar yükledi ama olmuyor çalışmıyor. şimdi benim bütün çalışmalarım sıfırlanmışmıdır. yoksa kaldığım yerden devam edebilecekmiyim acaba.

    YanıtlaSil
  77. dyned birkaç gündür açılmıyor. bu konuda bugün bir mesaj yazdım, ayrıca en yukarıda sürekli altyazı geçiyor. dyned sunucularında arıza var. düzeldiğinde gene siteye yazacağım. yukarıdaki turuncu yazıları takip edin.

    hayır, çalışmalarınız sıfırlanmıyor, onlar ana sistemde kayıtlı durumda. arıza bitince kaldığınız yerden devam edersiniz. isterseniz şu anda çevrimdışı çalışabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  78. Server komple mi bozuk yoksa bizde mi bir sıkıntı var?

    Connection Status
    Logging in...

    diyor ve bekliyoruz. Server çalışmıyor mu, çalışıyor da yetersiz mi? İnternet bağlantım, bilgisayarımın durumu vb. hepsi gayet iyi durumda. Server eğer dolu ise saatimi gece 2 ye kurup deneyeceğim...

    Öneriniz nedir?

    YanıtlaSil
  79. Dyned Türkiye ana server'ında problem var. Asla bağlanılmıyor. Bu site sayfasının en üstünde yer alan turuncu kayan yazılara bakarsanız oraya yazdım zaten "Dyned şu anda açılmıyor" diye. O yazıları sürekli takip edin, Dyned düzeldiğinde yazacağım yine oraya.

    YanıtlaSil
  80. dynede girdiğimde merkeze bağlanmadan çok fazla çalışma yaptınız diyor önceleri giriyordum ama uzun süre girmedim.çevrim dışı hiç girmedim.

    YanıtlaSil
  81. o mesajın çıkması önemli değil, arıza vardı düzeldi, uzun süre girilemediği için çıkıyor o. çevrimiçi bir kere giriş yapın, çıkmaz o mesaj.

    YanıtlaSil
  82. dyned first english bu egitim yazılımı içindeki dersler eğitmen tarafından kilitlenmiştir diyor neden açılmıyor pe ki bunu nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
  83. siz düzeltemezsiniz, öğretmeninizin kilidi kaldırması gerekiyor. Öğretmeninize durumu iletmelisiniz.

    YanıtlaSil
  84. dyned yükledim ama açarken geçersiz oturum diyor ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  85. 5 ihtimal var: 1) Şifreni yanlış giriyorsun, 2) Oturum açma adını yanlış giriyorsun, 3) Sana şifre veya oturum açma adı yanlış verilmiş, 4) Oturum açma adını ve şifreyi yanlış yerlere giriyorsun, 5) Öğretmenlerin kullandığı RECORDS MANAGER'^dan girmeye çalışıyorsun. (Öğrenci ise STUDENT COURSEWARE ya da DYNED COURSEWARE'den giriş yapacaksın.)

    YanıtlaSil
  86. öğretmen dynedin şifresini ve kullanıcı adını verdi girdim 3 üniteye geldim dün tekrar gireyim dedim doğru girdiğimden eminim ama bi türlü açılmıo ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  87. şifrenizi yanlış giriyor olabilirsiniz ama birisi şifrenizi değiştirmiş olabilir. Yapmanız gereken, öğretmeninize başvurup hesabınızı kontrol ettirmek. Eğer şifrenizde bir değişiklik olmuşsa öğretmeniniz şifrenizi değiştirsin ve size yeni bir şifre versin.

    YanıtlaSil
  88. Dyned'i dün kurdum.Ama çalıştırmaya çalıştığımda öğrenci bilgisi diye bir sayfa açılıyor.Öğrenci Bilgilerini doldurup tamam diyorum, daha sonrada başlat dediğimde lisans hatası veriyor.(Bu kursu kullanmak için lisansınız yoktur) diyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?Acil yardımlarınızı bekliyorum!...

    YanıtlaSil
  89. Kaan, DynEd'i bu sitedeki linklerden mi indirdiniz?

    YanıtlaSil
  90. ben dayned i açabiliyorum ama hemen donuyo va exit en cikilmio bnde carpidan cikiyorum caliştigim seyler kayıt olur mu?

    YanıtlaSil
  91. hemen donuyorsa nasıl çalışıyorsunuz, anlayamadım. Çarpıdan çıkarsanız çalışmalarınız kaydolmaz. Genelde program donması sadece ilk girdiğinizde bağlantı sağlanamıyorsa oluyor. Eğer siz DynEd'e bağlanıp biraz çalıştıktan sonra donuyorsa sizin bilgisayarınızda bir problem var demektir.

    YanıtlaSil
  92. Evet Sir.Bu siteden indirdim.Bu sorunu nasıl aşabilirim?Acil yardımına ihtiyacım var!..

    YanıtlaSil
  93. Kaan, sorunla ilgili yanıtı yarın vereceğim, indirdiğin linklerdeki programı başka bir bilgisayara yükleyip deneyeceğim, çünkü bende sorunsuz çalışıyor. Sonucu bildiririm. Maalesef, en yakın yarın.

    YanıtlaSil
  94. ben caliştiktan 5-10 dk sonra donuyor ve carpıdan cıktıgımda puanlarım kayıt oluyor ögretmenime de soyledim bilgisayariniz da belki sorun vardır dedi ama sorun yok

    YanıtlaSil
  95. 5-10 dakika sonra donuyorsa, bilgisayarınızda gerçekten de bir sorun olmalı, çünkü DynEd'i donduran tek şey internet arızaları ve DynEd çalışırken internete ihtiyacınız olmuyor, sadece açılırken ve kapanırken gerekiyor. Internet arızası dışında donmasını gerektirecek bir sebep olmadığından program çalışırken donuyorsa sorun sizin bilgisayarınızda olmalı. Siz bir sorun yok diyorsunuz ama programın düzgün çalışmasını engelleyen, sizin farkında olmadığınız bir şey olabilir.

    YanıtlaSil
  96. Sizin soylediginiz gibi puanlarım kayıt olmuyor ama ilklerde kayıt oluyordu.Bu sorun bir haftadır sürüyor ve bir haftadır düzenli calişamiyorum puanim 7 ydi simdi 2 olmus bunu nsl yukseltebilirim? ve bilgisayarda sorunu nsl bulabilirim?

    YanıtlaSil
  97. Puanınızın düşmesinin nedenini DynEd açıldığında STUDY RECORDS'a basarak öğrenebilirsiniz. STUDY RECORDS açıldığında TUTOR yazan yere basın. Size neyi eksik yaptığınızı yazacaktır. Bilgisayardaki sorunu bilemiyorum, belki de DynEd'den tam çıkacağınız zaman DynEd'in internet arızalarına denk geliyorsunuzdur. Açıkçası tam bilemiyorum çünkü böyle bir sorundan bahseden çıkmamıştı şimdiye kadar.

    YanıtlaSil
  98. Dyned i açtğmda kullanıcı adımı ve şifremi yazdktan sonra tamam a tıklıyorm
    Runtime error!
    Program:C:\Program Files\Launchw.exe
    R6002
    -floating point support not loaded
    şeklinde yazı çıkıor ne yapmalıyım??

    YanıtlaSil
  99. runtime error yani program çalıştırma hataları sizin windows işletim sisteminizdeki hatalardan ya da bozukluklardan kaynaklanmaktadır. Windows'ta herhangi bir nedenle bir dosyanın silinmesi ya da eksikliği nedeniyle bazı programlar düzgün çalışmamakta veya hiç açılmamaktadır. Sizinki de maalesef bu durum. Windows'u yeniden kurmadan çalıştıramazsınız Dyned'i.

    YanıtlaSil
  100. ya dynete giriyorum ana geçersiz oyurum açılışı dio napcam

    YanıtlaSil
  101. Geçersiz oturum açılışı ile ilgili yukarıda yazılan bir sürü mesajı okusanız cevabını bulursunuz. Lütfen yukarıya doğru çıkın ve 9 Mart'ta bana sorulan soruya verdiğim cevabı okuyun.

    YanıtlaSil
  102. öğretmenime kaç kere baş vurdum okulda giriyor yalnız evde girmiyor :S

    YanıtlaSil
  103. evde girmiyorsa senin evdeki bilgisayarında bir sorun var demektir. belki windows kurulumundaki farkedemediğin bazı problemler DynEd'in çalışmasını engelliyordur. windows'u yeniden kurarsan düzelebilir belki. Evdeki bilgisayarında Quicktime kurulu mu? Quicktime kurmak zorundasın.

    YanıtlaSil
  104. öğretmenim dynedi açmaya çalışınca "gerekli dyned dosyaları açılamıyor" sorunu ile karşılaşıyorum yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  105. bilgisayarınızda quicktime kurulu durumda mı? quicktime yoksa onu indirip kurun. (Bizim sitede de var.) Eğer quicktime zaten kurulmuşsa dyned'i yeniden kurmayı deneyin. bunun için ilk olarak Bilgisayarım > c > program files > dyned klasörünü bulun ve o dyned klasörünü silin. Ardından Dyned'i yeniden kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  106. ben dynedi açıyorum naciye(ingilizce öğ.)adı soyadı çıkıo 4/c çıkıyo(ben 4/cdeyim)tıklıyorum şifrenizi girin diyo bende okul numaramı yani şifremi giriyorum ama hatalı diyo ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  107. öğretmenlerin kullandığı programı, (Records Manager) kullanmaya çalışıyorsun, halbuki öğrencilerin kullandığı Students Courseware'den giriş yapman gerekiyor.

    YanıtlaSil
  108. ben daynedte giriyorum ve bu eğitim yazılımı eğitmeniniz tarafındn kilitlenmiştir diyor öğretmene sorduğumdaise öğretmen ben öğrencilerin dayneddini kilitlemem diyor son iki gündür yani 8mayıs-10mayıs arası

    YanıtlaSil
  109. bazen yanlışlıkla bu tür şeyler olabiliyor. öğretmeniniz veya okuldaki Dyned sorumlusuna başvurun; First English'i size (veya sınıfınızdaki tüm öğrencilere) açsın.

    YanıtlaSil
  110. sır daynedi kurdum ama sifremi kabul etmiyor we başkasının kini açabiliyorum yanlız benimki açılmıyoor

    YanıtlaSil
  111. şifreni yanlış biliyorsundur ya da yanlış giriyorsundur. İngilizce öğretmeninle konuşmalı ve şifrenin doğrusunu öğrenmelisin.

    YanıtlaSil
  112. dayned açılmıyor tam 2 aydır kimse giremiyor

    YanıtlaSil
  113. herkes giriyor, hata senden kaynaklanıyordur.

    YanıtlaSil
  114. Merhaba;
    Dynedi kurdum herşeyi tamam fakat
    'Launcher bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.'
    Her girdiğimde bu yazı çıkıyor hata ayıkla diye bir seçenek var giriyorum birşey olmuyor yardım edermisiniz lüften .s

    YanıtlaSil
  115. quicktime'ı da kurdunuz mu?

    YanıtlaSil
  116. Arkadaşlar ben açınca geçersiz oturum açılışı diyor ama hepsi doğru ne yapmam gerekir.

    YanıtlaSil
  117. bu soruya en az 10 kere cevap yazdım. lütfen, DYNED'DE KARŞILAŞABİLECEĞİNİZ HATA MESAJLARI adlı konudaki cevapları okuyun.

    YanıtlaSil
  118. Evet quicktime kurdum

    YanıtlaSil
  119. o zaman bilgisayarınızla ilgili bir sorun olmalı. sorunun kaynağını bilmiyorum. zor ama etkili bir çözüm var: format atmak.

    YanıtlaSil
  120. ben dyned i bu sitenin linkinden indirmeme rağmen ;
    "English for Success Lisans Hatası
    First English Lisans Hatası"
    yazıyor . Birine bastığımda ;
    "Bu kursu kulanmak için lisansınız yoktur" diyor
    Ne yapmalıyım :(

    YanıtlaSil
  121. ingilizce öğretmeninizin size, daha doğrusu sizin sınıfınıza First English kursunun kilidini açması gerekiyor. (Eğer Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim okullarında öğrenci değilseniz zaten kullanamazsınız.)

    YanıtlaSil
  122. Merhaba;
    Dynedin yeni versiyonunu kurdum.eski versiyonunuda güncelleyerek de denedim.fakat
    'Launcher bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.' hata mesajı çıkıyor. ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  123. Launcher hataları genellikle sizin işletim sisteminizdeki hatalar ya da uyumsuzluklardan kaynaklanıyor. bilgisayarınızda bir problem olabilir. Eğer Vista ya da Windows 7 kullanıyorsanız, kullandığınız Dyned sürümü Windows 7, ya da Vista ile uyumlu olmayabilir.

    YanıtlaSil
  124. Merhaba;
    Dynedi kurdum herşeyi tamam fakat
    'Launcher bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.'
    Her girdiğimde bu yazı çıkıyor hata ayıkla diye bir seçenek var giriyorum birşey olmuyor yardım edermisiniz lüften .s

    Demiştim hatırlarsanız sizde quicktimeyi kurdunuz mu demişsiniz evet kurdum ben bunu cd üzerinden yüklemiştim acaba hoca cdye atarken bir problem falan mı oldu tekrar yükletmelimiyim sizce

    YanıtlaSil
  125. selam
    dyned hiç bir şekilde açılmıyor cd takıyorum 2 kere tıklıyorum dyned saniyesinde açılıp kapanıyor ne yapmalıyım performans notumu etkiliyor :(((

    YanıtlaSil
  126. Launcher sorunuyla ilgili yazdığınız mesajın hemen üstünde başka bir arkadaşa cevap yazmıştım, lütfen onları okur musunuz?

    YanıtlaSil
  127. dyned'i çalıştırınca 2 saniye sonra kapanan arkadaşım, dyned açılmıyor derken; dyned'i kurmaya mı çalışıyorsunuz yoksa dyned'i kurdunuz ama çalıştıramıyor musunuz? bunu sormamın nedeni, dyned'i çalıştırmak için CD'ye ihtiyaç yok. eğer kurarken bir türlü CD'yi açamıyorsanız, ya CD'nizdeki kurulum bozuktur ya da bilgisayarınızda bir problem vardır.

    YanıtlaSil
  128. yha bende de yazılım başlatma hatası yazıyor illa da format mı atmalıyım?:(

    YanıtlaSil
  129. dynede girmeye çalışıyorum..sonra karşıma ''BU KURULUM ESKİ.ŞİMDİ GÜNCELLEME YAPMAK İSTEMİSİN DİYOR BENDE EVET DİYORUM...sonra karşıma '' GÜNCELLEŞTİRME YAZILIMI GÜNCEL DEĞİL yazıyor ''daha sonrada güncelleştirme yapmak için ÇEVRİMİÇİ OLMAN LAZIM diyor.. ne yapmam gerekiyor???

    YanıtlaSil
  130. Doğru olanı yapıyorsun ama anlaşılan Dyned server'ına bağlanamıyorsun. Bağlanamadığın için de bu uyarıyı alıyorsun. Belki dyned server'ında geçici bir arıza olduğu için bağlanamıyorsundur. Eğer durum böyleyse, bu yaptığın işlemi başka bir zaman yeniden yapmayı dene. Eğer birkaç gün denedikten sonra hep aynı olayla karşılaşıyorsan internet ayarlarında bir problem olabilir. Kullandığın virüs programı DYNED'in internete bağlanmasını engelliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  131. hocam ben kullanıcı adımı (e-posta ve şifreyi giriyorum ama olmuyor nasıl bir çözüm önerirsiniz

    YanıtlaSil
  132. ben şifremi ve e-postamı doğru girdiğimden eminim ancak geçersiz oturum açılışı diyor nasıl bir çözüm önerirsiniz

    YanıtlaSil
  133. bu konu hakkında en az 20 soru soruldu ve hep aynı cevabı yazdım. lütfen bu sitede yer alan "dynedde karşılaşılan hata mesajları" başlıklı yazıyı bularak okuyun. Sağ üst tarafta bulunan ÖNCEKİ KAYITLAR bölümünden bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  134. sir,bizde DYNet açılıo şifremi kullanıcı adımı yazıom.ama çalıştırma hatası verio.(bu sorunun çozümü için teknik günlük kütüğünüzü support@dyned.com adresine yollayın). diyo.ne yapcam

    YanıtlaSil
  135. @Ceyda, kütüğü felan boşver. Çalıştırma hatası veriyorsa sorun senin bilgisayarından kaynaklanıyor. Quicktime'ı kurmuş muydun? Eğer quicktime kurulu olmasına rağmen çalıştırma hatası uyarısı geliyorsa bilgisayara format atman gerekebilir.

    YanıtlaSil
  136. Merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız.
    Devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir. Önce internete bağlanın, ardından bağlandıyı tıklayın.
    ---
    diye hata veriyor. ama şuanda zaten internete bağlıyım. neden böyle oluyor? çevrimdışı bağlanamıyorum zaten.

    YanıtlaSil
  137. bir şekilde hala çevrimdışı görünüyorsunuzdur. bağlantı yaparken çevrimdışı çalış seçeneğinin yanındaki işareti kaldırın. belki siz çevrimiçi olduğunuzu zannediyorsunuzdur ama bu işaret olduğu için program otomatik olarak bağlantı kuramyınca sizi çevrimdışı çalıştırıyor olabilir. dolayısıyla, 14 günün üzerinde aralıksız çevrimdışı bağlantı çalışılamadığından dolayı da bu uyarıyı veriyordur.

    YanıtlaSil
  138. Ben dynede girmeye çalıştığımda geçersiz oturum açılışı diyor ama bütün bilgilerimi doğru yazıyorum bu problem bendenmi kanaklanıyor

    YanıtlaSil
  139. yardım eder misiniz? first English veya English for Succes'i kullanamıyorum. Lisansınız yok diyor ne yspmslıyım?

    YanıtlaSil
  140. MEB'e bağlı bir okulda öğrenci iseniz ve bu mesaj geliyorsa bilgisayarınızdaki başka bir problemden ötürü çıkıyordur, normalde çıkmaması lazım. Gerekirse Dyned'i yeniden kurun. (MEB'e bağlı okulda öğrenci değilseniz Dyned'i ücretsiz kullanamazsınız, mesaj o nedenle çıkıyordur.)

    YanıtlaSil
  141. sir:(( ben dynede giriyorum... bir küp çıkıyo sonra hata veriyo off be off

    YanıtlaSil
  142. quicktime'ı yükle, ya da yeniden yükle.

    YanıtlaSil
  143. açamadım napmalıyım dediğiniz şeylerde çıkmıyor

    YanıtlaSil
  144. dediğiniz şeyler derken neyi kastediyorsun? CD'yi takınca hiçbir şey gelmiyor mu ekrana?

    YanıtlaSil
  145. ben şifremi e postamı felan yazıyorum tamamı tıklıyorum ama geçersiz oturum yazıyor neden?
    ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  146. çünkü öğretmenlerin kullandığı RECORDS MANAGER isimli programdan giriş yapmaya çalışıyorsun. COURSEWARE yazan programdan giriş yapman lazım.

    YanıtlaSil
  147. çevrimdışı çalış dedim dyned gene açılmadı yazıları da dikkatlice okudum bana da bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  148. dyned courseware ye tıklıyorum ama "devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekmektedir" yazıyor bekliyorum ama yine aynı yazı çıkıyor QuickTime'yi, de indirdim ama hala öyle. Ne yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
  149. açılmadı derken ekrana nasıl bir mesaj çıkıyor? hata mı veriyor? quicktime'ı yüklediniz mi?

    YanıtlaSil
  150. çevrimiçi bağlanmanız gerekmektedir yazıyorsa virüs programınız ya da internet güvenlik duvarınız Dyned programının internete erişimini engelliyor olabilir. bu tür güvenlik programlarında Dyned için internet erişimi izni vermeniz gerekiyor olabilir.

    YanıtlaSil
  151. @ilayda

    merhaba verdiğiniz lingten kurılumu yaptım, masa üstünde öğrencı giriş logosu oluştu fakat şifremı girip giriş yapmal istediğimde güncelleme yapmam gerektiğini yazan bir uyarı alıyorum güncelle dediğim zaman güncellemenın sonlarına doğru şu hata mesajı veriyor (can't create output file:/program files/dynet.jpg) şeklinde bir hata verıyor.bu konuda bana yardımcı olabılırmısınız.? ilayda karaduman

    YanıtlaSil
  152. sinan

    merhaba hocam.

    verdiğiniz lingten programı ındırdım fakat (bu burs kurulmamıştır) uyarısı alıyorum bu sorunum hakkında bır tavsıyenız varmı..?? @sinan

    YanıtlaSil
  153. İlayda, o problem WinZip self-extractor ile ilgili. güncelleme yaptığın zaman karşıdan paket halinde bir şeyler yükleniyor. bunların bilgisayara kurulumu sırasında paket açılarak bilgisayara kurulması gerekirken bilgisayar bunu yapamıyor. çözümü şu olabilir: dyned'i güncellemek isterken bunu dyned'i çalıştırmadan yapmayı dene. yani dyned'i hiç açmadan c:program files\dyned klasörüne git ve oradaki UPTODATE isimli dosyayı çalıştır. umarım işe yarar.

    YanıtlaSil
  154. Sinan, programı yeniden kurmayı ya da güncellemeyi dene.

    YanıtlaSil
  155. hocam diğer ünitelere % kaç olunca girebiliyoruz?

    YanıtlaSil
  156. Tekrar merhaba hocam
    Programı tekrar silip yüklediğim halde bir sonuç alamadım orjinal cd il milli eğitim müdürlüğünden temin edebiliyormuyum. Bir konuda işletim sistemim windows 7 dynet ile uyumsuzluk söz konusu olabilirmi.? (sinan)

    YanıtlaSil
  157. sir ben üniteleri bitirdim birden nasıl oldu anlamadım ama english for succes açılmdı nasıl oluyo

    YanıtlaSil
  158. ben 3. ünitede %82yim neden açılmıyor 4. ünite?

    YanıtlaSil
  159. @sinan> evet, elinizdeki dyned sürümü win7 ile uyumsuz olabilir. ben denemedim açıkçası. win7 kullanmıyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  160. 4. ünite açılmıyor diyen arkadaşım, ilk mastery test'i geçebildin mi? geçemediysen açılmaz 4. ünite.

    YanıtlaSil
  161. English for Success açılmadı diyen arkadaşım, programı açtığında English for Success'in üstü kilitli mi görünüyor? Öğretmenin açacak onun kilidini sana çünkü otomatik açılmıyor.

    YanıtlaSil
  162. benim dynedim de merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız diyor ne yapmam gereklii
    (esra)

    YanıtlaSil
  163. Sir,ben CD'sini aldım setupuna tıklıyorum birden kaşıma gri renkte küçük sayfa çıkıyor sonrada hemen kapanıyor ne yapmalıyım ? CDmi bozuk yoksa bilgisayar damı bir problem var yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  164. @esra, en fazla 14 gün internete bağlanmadan dyned'i kullanabilirsiniz. siz 14 günlük süreden daha fazla süre internetsiz dyned'i kullanmışsınız. mutlaka çevrimiçi (internete bağlanarak) dyned'i kullanmanız lazım en kısa sürede.

    YanıtlaSil
  165. Dyned, Windows7'de kurulum yaparken problem çıkarıyor diye duydum. problem bundan kaynaklanıyor olabilir. gri renkte ekran çıkıp sonra kaybolmasının sebebi çeşitli nedenlerden olabilir. dediğiniz gibi CD de bozuk olabilir ya da windows'unuzda bir problem olabilir. kesin bir yanıt veremiyorum.

    YanıtlaSil
  166. ben interenet yok ken dynede hiç girmedim yaklaşık 1 ay kadar..dtnedi tekrar kurdum ama yine olmadı modemden bir sorun ola bilir mi?? (esra)

    YanıtlaSil
  167. devam etmeden önce çevrimiçi çalışmanız gerekir diye hata veriyor halbuki çevrim içi çalışıyorum yardım eder misiniz ? :/

    YanıtlaSil
  168. iyi günler ben bilgisayar öğretmeniyim ve BTS sınıfımda sorunla karşılaşıyorum her defasında run time 6002 hatası veriyor bir kere açılıyor program sonra açılmıyor deepfreze bile işe yaramıyor.bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı..saygılar.

    YanıtlaSil
  169. @esra, modemden sorun olacağını sanmıyorum. modemden sorun olsa internete hiç giremiyor olman lazım. yine olmadı derken sana nasıl bir hata mesajı çıktığını yazman lazım bana.

    YanıtlaSil
  170. @Oğuzhan, çevrimiçi çalıştığını düşünüyorsun ama anlaşılan dyned server'ına bağlantı kuramamamışsın. belki de farkında olmadan ÇEVRİMDIŞ ÇALIŞ seçeneğini işaretlemişsindir.

    YanıtlaSil
  171. @Serkan, runtime 6002 registry yani kayıt defteri ile alakalı bir problem ve maalesef işletim sisteminden kaynaklanıyor. Formattan sonra sorunun çözüldüğüne şahit oldum ama yine de sen bilirsin.

    YanıtlaSil
  172. merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız.devam etmeden önce çevrim içi bağlanmanız gerekir önce imternete bağlanın ardından bağlandıya tıklayın ...diyor bağlandı diorum yine aynı yazı çıkıor ..(esra)

    YanıtlaSil
  173. esra, senin kullandığın virüs programı (ya da windows güvenlik duvarı) DYNED'in internete bağlanmasını engelliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  174. ne yapmam gerekiyor peki .Sir ??

    YanıtlaSil
  175. o virüs programı ya da güvenlik programının Dyned'in internete erişim yapması için izin vermesini sağlayacaksın. bu tür programlardan anlayan birine danış.

    YanıtlaSil
  176. peki teşekkür ederim sir.(EsrA)

    YanıtlaSil
  177. devam etmeden önce çevrimdışı bağlannmanız gerekir hatası veriyor ne yapmalı? saygılarımla Alperen

    YanıtlaSil
  178. çevrimdışı değil çevrimiçi bağlanmanız gerekir diyordur. internet bağlantınızı kontrol edin. ya da dyned server'larında problem olabilir.

    YanıtlaSil
  179. öğretmenin flaşa attı tekrar denedim bu sefer de kurulum eski diyor ne yapmalıyım (eSSrA)

    YanıtlaSil
  180. güncelleme yapacaksın.

    YanıtlaSil
  181. yaptım ama yine aynısı diyor postaneye haber versem olurmu bilginiz var mı ?? (EssRA)

    YanıtlaSil
  182. postahane ile ilgisi yok. normalde internete bağlanıp bbana bu mesajı yazabiliyorsan internet sorunun yok demektir ama demek ki senin Dyned'in internet erişimi ile ilgili bir problemin var. ben görmeden bir şey diyemiyorum.

    YanıtlaSil
  183. hım size nasıl göstere bilirim peki
    (EssRA)

    YanıtlaSil
  184. gösteremezsin. sorununa kendi öğretmenin çare bulmak zorunda maalesef.

    YanıtlaSil
  185. Ben Dynedi Geçen Senelerdede Kullanmıştım.Bu sene Pc"ye Format Atıldı Tüm Programlara Tam Netten İndirmdim Dyndei Olmadı CD Aldım Gene Olmadı Hep Dyned 2010 Sürmündemi Hata Anlayamadım :D Daha Üst ABi Sürm Çıkktımı Ben Hep Kitap.çılara Gidip Veya Hocadan Aldığımda 2010 Sürmü Çıkıyor Pc 2011 Sürümü Bununla Bir Bağlantısı Olabirmi Yardımcı Olursanız Memnun Olurum :D

    YanıtlaSil
  186. Vista veya Win7'de sorunlar çıktığı söyleniyor. bu nedenle problem olmuş olabilir.

    YanıtlaSil
  187. ben okul değiştirdikten sonra dynete giremiyorum
    bana yardaımcı olur musunuz
    MURAT CAN

    YanıtlaSil
  188. Murat Can, yeni okulundaki İngilizce öğretmenine durumu anlat. sana bir şifre vermeleri ve dyned'de senin okuduğun sınıfa seni eklemeleri gerekiyor.

    YanıtlaSil
  189. HOCAM BENDE EGİTİM YAZLIMI HATASI VERİYOR NASIL YAPABİLRİM

    YanıtlaSil
  190. hocam bende reklamdan sonra ses falan çıkıyor dosya açılamıyor diyor sonra ne yapabilirm

    YanıtlaSil
  191. Merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız.Devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir.Önce internete bağlanın,ardından bağlandıya tıklayın diyor.internet bağlantısı var ve çevrimiçi çalışıyorum ne yapmalıyım???

    YanıtlaSil
  192. Dyned sunucularında problem var, o nedenle çevrimiçi çalışılamıyor. sorun bundan kaynaklanıyor.

    YanıtlaSil
  193. DynEd i açıyorum. E-posta ve şifreyi girip tamam seçeneğine basıyorum. "Bu sizin ilk çalışmanız gibi gözüküyor" diyor ve bitir ve tamam seçenekleri çıkıyoR. bitire basınca DynEd kapanıyoR tamama basınca E-posta ve şifre girme yerine dönüyor. neden ve ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  194. geçerli bir şifreye sahip misiniz?

    YanıtlaSil
  195. evet şifrem okul numaram hoca öyle dedi

    YanıtlaSil
  196. İlk çalışmanızı çevrimdışı yapamazsınız. Anladığım kadarıyla farkında olmadan çevrimdışı çalışıyorsunuz (en azından dyned server'ına bağlanamadığınız belli). İlk çevrimiçi çalışmanızdan sonra bu problem devam etmeyecektir. Çevrimiçi çalışmak için mutlaka dyned server'ına bağlanmayı becermeniz lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çevrimiçi girincede bu kurulum eskii Şimdi güncelleştirmek ister misiniz diyo. güncelliyorum. güncelleştirme yazılımı güncel değil diyo. yükle diyorum "Can2t create output file: C:/program files/DynEd/DynEd.jpg çıkıyo. uyarıya tamam diyorum güncelleştirme tamamlandı diyo sonra yeniden güncelleştirme yazılımı güncel değil diyo. Valla sizi de uğraştırıyorum ama bundan not alıcakmısız önemli benim için

      Sil
  197. Güncelleştirme olayına fazla takılmayın. güncelleştirme yapmasanız da program çalışacaktır. güncelleştirme komutu geldiğinde HAYIR ya da İSTEMİYORUM manasına gelen düğmeye basıp programı açın. bazen güncelleştirmede o tarz saçmalıklar olabiliyor. ileride denersiniz güncellemeyi.

    YanıtlaSil
  198. Ben English for Success yüklerken bilgisayar kapandı. Şimdi EFS siyah renkte gözüküyor, tıklayabiliyorum ama "Gerekli Dyned Dosyaları Açılamıyor" diye bir yazı çıkıyor tekrar da yükleyemiyorum ne yapabilirim?

    YanıtlaSil