>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

15 Şubat 2009 Pazar

DYNED'DE ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞABİLİRSİNİZ.

Bazen meydana gelen DynEd'e internet erişim problemlerinden siz de olumsuz yönde etkileniyorsanız çevrimdışı (internete bağlı olmadan) çalışabilirsiniz. Hiçbir sorun yaşamadan aynen internete bağlı gibi çalışabileceğiniz bu yöntemin 2 şartı var: 1) O bilgisayardan, Dyned'de daha önce mutlaka en az 1 defa çevrimiçi (internete bağlanmış olarak) çalışmış olmak, 2) Çalışmalarınızın boşa gitmemesi için, çevrimdışı çalışmanızdan sonraki 14 gün içinde aynı bilgisayardan mutlaka bir çevrimiçi çalışma yapmak ve böylece sisteme bilgilerin kaydolmasını sağlamak. Zira, çevrimdışı çalışmalarınızdan ana sisteme en fazla 14 gün önceye kadarını kaydedilebiliyorsunuz.

Dyned'i açamayanlar, internetle ilgili hata mesajları alanlar sorunsuz şekilde ÇEVRİMDIŞI oturum açabilirler. Ancak yukarıdaki iki şarta mutlaka uymalısınız. Çevrimdışı çalışmak için yapmanız gereken şifrenizi yazdıktan sonra altta yer alan ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞ seçeneğini işaretlemek.

44 yorum:

  1. Sir siteniz çoooook yardımcı oldu sizin sitenizi bana elif hataysal söyledi söyler söylemez dynedi açabildim. TEŞEKKÜR EDERRİM..

    İYİ GÜNLER... yazan İREM ÇENGEL

    YanıtlaSil
  2. 6-b gizem
    öğretmenim ikinci ünite sonuda bana ayrıca "mastery test" diye bir test çıkmadı...

    YanıtlaSil
  3. İlk açılış sayfasında, 1-2-3 diye sıralanan ünitelerin en sonunda yer alan MASTERY TEST yuvarlağına tıklayacaksın. Orada UNIT 1-2 yazılı yere basarsan Mastery Test'in sana açılmış olduğunu göreceksin.

    YanıtlaSil
  4. bende geçersiz oturum açılışı diyor..? onu nasıL düzeLtebiLirim...?

    YanıtlaSil
  5. lütfen soru sormadan önce siteyi doğru okuduğunuzdan emin olun. Sorujnuzla ilgili "Dyned'deki hata mesajları" başlıklı yazıyı okuyun. Ya şifreniz yanlıştır, ya da şifrenizi yanlış giriyorsunuzdur. Ya da... kalanı oradan okuyun.

    YanıtlaSil
  6. sir daha öncede sormuştum.ben çevrimiçi çalışırken dyned de çok güzel çalışıyorum ama çevrimdışı olduğum zaman pat diye kapanıyor dyned.ne yapapilirim?belki güncelleme yapmamışımdır dedim güncellemede yaptım ama işte böyle oluyor.

    YanıtlaSil
  7. @Dilşah, çevrimdışı çalışma yaparken, program senin bilgisayarından veri alıp, çalışma sonunda yine senin bilgisayarına veri kaydediyor. Eğer senin bilgisayarında bir problem (virüs, programlar ya da donanım gibi) varsa, program senin bilgisayarına veri transferinde sorun yaşıyor olabilir. Yasni kısacası, sorun senin bilgisayarından kaynaklanıyor ve bu yüzden çevrimdışı çalışmada problem çıkıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  8. Sir dynedde çevrimdışı çalışıp 14 gün boyunca hiç çevrimiçi çalışmayınca ne olur?

    YanıtlaSil
  9. 14 günde bir şey olmaz. Ama 14 günü geçersek yaptığımız çalışmalar ana sisteme kaydolmaz. Dolayısıyla boşa çalışmış oluruz. Çevrimiçi girişlerimiz arasında 14 günden fazla boşluk olmamalı. Arada dilediğin kadar çevrimdışı çalışabilirsin.

    YanıtlaSil
  10. Sir merkeze bağlanmadan önce çok çalıştınız ne demek oluyor?

    YanıtlaSil
  11. En son çevrimiçi çalışmandan bu yana 14 günden fazla süre geçmiş ve sen de arada çevrimdışı çalışma yapmışsın anlaşılan. Mutlaka çevrimiçi bir çalışma yapmalısın. Ama maalesef DynEd şu anda çevrimiçi açılmıyor.

    YanıtlaSil
  12. Sir hani dyned şu anda açılmıyor diye üst yazı geçiyorya bende dyned sorunsuz açılıyor

    YanıtlaSil
  13. Sir hani merkeze bağlanmadan çok çalıştınız diye bi şey çıkıyorya o durumda dynedi açmak için ne yapabiliriz?

    YanıtlaSil
  14. Bence sen Çevrimdışı çalışıyorsun ama haberin yok. :) Çevrimiçi bağlanılmıyor maalesef.

    YanıtlaSil
  15. O durumda Dyned'i gene açarsın ama çevrimdışı çalışmaya devam edersin. 14 gün öncesindeki çalışmaların artık sisteme kaydolmamaya başlar.

    YanıtlaSil
  16. Sir hiçbirimiz dynede çevrimiçi bağlanamıyoruz puanımızı düşürmezmi?

    YanıtlaSil
  17. Düşmez, merak etmeyin. Kısa süre içinde bu arızanın giderileceğini sanıyorum. Siz çevrimdışı çalışsanız bile birkaç gün sonra çalışmalarınızı kaydedebilirsiniz ana sisteme.

    YanıtlaSil
  18. ben sadece 5 gün çalıştım ama bendede merkeze bağlanmadan çok uzun süre çalıştınız diye hat veriyor ne zaman yapılacak bu dyned biran önce çalışıp +12 ye kadar ulaşmam lazım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Ne zaman düzelir bilemiyorum. Memleketin işleri, malum.

    YanıtlaSil
  20. peki çevrimdışı olarak
    5 gün çalışıpta 14 günü doldurmuş olabilirmiyim bunu düzeltmenin bir yolu yokmu?lütfen yardım edin arkadaşlarım çevrimdışı olarak çalışıyorlar bense çalışamıyorum.merkeze bağlanmadan çok uzun süre çalıştınız diye yazıyor.BURAK GÜLDOĞAN

    YanıtlaSil
  21. bilgisayarının takvimini 15 gün geriye almayı dene, belki bir işe yarar. Maalesef başka bir yöntem aklıma gelmiyor. Büyük ihtimal 14 günü doldurmuşsun.

    YanıtlaSil
  22. sir ben çevrimdışı çalışmaya çalışıyorum internete bağlanın diyor oysaki benim modemimdeki bütün ışıklar yanıyor ne yapmalıyım:(

    YanıtlaSil
  23. sorun senin modeminde değil Dyned ana bilgisayarlarında. 10 gündür Dyned'e çevrimiçi olarak (internet aracaılığıyla) girilemiyor. Çevrimdışı çalışmak internet kullanmaksızın çalışmak anlamına geliyor. Sen çevrimdışı çalışmak istiyorsan zaten internete ihtiyacın yok.

    YanıtlaSil
  24. Sir turuncu kayan yazıya dyned açıldı yazmışsınız ben onu görür görmez dynede bağlanmaya çalıştım açıldı ama çok yavaş açıldı bunun sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  25. demek ki bağlantı problemleri hala devam ediyor. Ben de şimdi bağlanmaya çalıştım ama maalesef açılmadı. Demek ki sorun tam olarak düzelmemiş. Turuncu yazıya yazdıklarımı gözden geçireyim hemen.

    YanıtlaSil
  26. Sir dynede dün çalıştım baya yaptım bugün girdim ama çalışmalarım kaydolmamış bu neden?

    YanıtlaSil
  27. çıkarken çarpıya bastıysan kaydolmamış olabilir. Programdan çıkarken EXIT düğmesine basın. Başka sebeplerden de kaydolmamış olabilir. O anda Dyned bağlantısı arızalanmış da olabilir.

    YanıtlaSil
  28. Sir dediğiniz gibi ben exıtla çıkıyorum asla çarpıya basmıyorum. neden kaydolmuyor?

    YanıtlaSil
  29. dün bir ara Dyned çalışıyordu sonra tekrar arızalandı. Herhalde sen normal giriş yaptın ama çıkarken dyned arızalandıktan sonraki zamana denk geldin ve çalışmaların kaydedilmedi. Olayı başka türlü yorumlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  30. Sir dyned açılmıyor bendede bu kurulum eski yazıyor. Bu duurumda ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  31. Dyned'deki arızanın düzelmesini bekleyeceksin. Arıza gideirlince güncelleme yaparsın.

    YanıtlaSil
  32. ya aynı pcden 2 hesap açılabiliyormu??

    YanıtlaSil
  33. hesap açılması diye bir şey söz konusu değil. hesaplar zaten açılmış durumda. aynı pc'den isterseniz 500 tane farklı hesabı bile kullanabilirsiniz. tek bir pc'den tek hesap kullanılacak diye bir şey yok.

    YanıtlaSil
  34. Çevrimiçi veya çevrimdışı çalışmak ne demek ??

    YanıtlaSil
  35. Çevrimiçi (ingilizcesi ONLINE) çalışmak internete, Dyned ana bilgisayarlarına bağlanarak çalışmak demek. bu şekilde çalıştığınız zaman programı kapatırken çalışma bilgileriniz dyned ana bilgisayarlarındaki kayıtlarınıza kaydedilir. Çevrimdışı (OFFLINE) çalışmak ise internete bağlanmadan sadece kendi bilgisayarınızın içindeki çalışmala kayıtlarınızı kullanarak çalışmak anlamaına geliyor. bu şekilde çalıştığınızda programı kapattığınız anda çalışmalarınız bilgisayarınıza kaydedilir ama ana bilgisayara kaydedilmez. bu şekilde en fazla 14 gün çalışabilirsiniz, çünkü kendi bilgisayarınızda Dyned programı en fazla 14 gün boyunca sizin çalışmalarınızı saklar. 14 gün içinde en az 1 kere çevrimiçi çalışmalısınız ki ana bilgisayarlara kaydolabilsin yaptığınız çalışmalar.

    YanıtlaSil
  36. sevgili sir,dynede çalışırken internet gitti farkında değildim ve çıkıp tekrer girdim.çevrimdışı çalışmışım.sonra internet geldi ama nasıl kayıtları güncellerim bilmiyorum.lütfen yardım!!!

    YanıtlaSil
  37. internet tekrar geldiyse zaten kayıtların otomatik olarak güncellenmiştir. daha fazlasını yapamazsın. internet bağlantısı olduğu anda zaten sisteme tüm çalışmalarınız kaydediliyor. senin bağlantın kesilmiş bile olsa sonra geri geldiğinde tüm çalışmalarının kaydediliyor olması lazım.

    YanıtlaSil
  38. "Merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız " diyor bu ne demek? saat başı bakıyorum ama değişen birşey olmadı farklı bilgisayarlardan da denedik ama aynı şey çıkıyor daha önce aynı bilgisayardan çevrimiçi çalışma yapıldı ve internet bağlantısında hiçbir problem yok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  39. şimdi olay şu. Dyned normalde internet bağlantısıyla çalışıyor. siz çalışma yaptıkça çalışmalarınız ana merkeze kaydediliyor. ama olur da her zaman internet bağlantınız olmayabilir diye bir kolaylık yapmışlar. 14 güne kadar internet bağlantısı olmadan da dyned çalışabiliyorsunuz. ancak en geç 14. gün sonunda mutlaka çevrimiçi olarak çalışmanız gerekiyor zira aksi takdirde çalışmalarınız kaydedilmemeye başlıyor. işte orada kastedilen çok fazla gün olayı bu. yani 14 günü geçmişsiniz ama halen çevrimiçi olamamışsınız diyor. çevrimiçinden kasıt sizin internete bağlı olmanız değil, dyned serverlarına bağlanabilmeniz. bilgisayarınızdaki virüs programı, vs. dyned'in internete girmesini engelliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  40. sir herşeyi yaptım ama testler açılmıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  41. Test derken Placement Test'i mi kastediyorsunuz? Placement test kilitliyse onu bir tek eğitmeniniz açabilir. Mastery Test'i kastediyorsanız, belirli bir yüzdeye ulaşmadan mastery test açılmaz.

    YanıtlaSil
  42. çalışmalarımı kaydedemiyorum nasıl kaydedebilirim

    YanıtlaSil
  43. eğer internet bağlantınızda problem yoksa çalışmalarınızın kaydolması lazım. kaydedemiyor şeklinde bir uyarı mı geliyor yoksa program mı kilitleniyor?

    YanıtlaSil
  44. Bende çevrimiçi veye çevrimdışı giriş yapamıyorum açılıyo nasil giriş yapabilirim

    YanıtlaSil