>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

21 Şubat 2009 Cumartesi

QUICKTIME EN SON SÜRÜM


Bilgisayarında Quicktime programı olmayanlar, programın en son sürümünü (Quicktime 7.6) aşağıda yer alan, Quicktime'ın kendi sitesindeki linkten indirebilirler.

26 yorum:

  1. 6-B
    Sir siteniz bir harika

    YanıtlaSil
  2. 6-B GİZEM
    öğretmenim dyned de 5.üniteyi bitirdim fakat 6.ünite açılmıyor neden olbilir?

    YanıtlaSil
  3. acaba 3 ve 4. üniteyle ilgili mastery test'te 85'i geçmediğin için olabilir mi? ben araştıracağım ama sen mastery test'e girmeye bak olmazsa.

    YanıtlaSil
  4. 6-B GİZEM
    ÖĞRETMENİM BUGÜN "STUDY RECORDS" BÖLÜMÜNE BAKTIĞIMDA BİR GÜN SONRA 3-4. ÜNİTENİN "MASTERY TESTS" AÇILACAKTIR, UYGULADIKTAN SONRA 6.ÜNİTENİN AÇILACAĞI YAZIYOR.
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  5. sir ben dynedde çalışıyorum ama ses kaydedemiyorum çünkü:ses kaydetcek bişi yok ne yapabilirimm???? :(
    5d sinifi ezqi

    YanıtlaSil
  6. @ezgi, kaydedecek bir şey yok derken ne demek istiyorsun? kaydetme düğmesi mi çalışmıyor?

    YanıtlaSil
  7. evet sir kaydetme yeri çalışmıyor tıklıyorum olmuyor ne yapa bilirim?? bu yüzden çalışma notum -6 QUİZ çalışıyorum

    YanıtlaSil
  8. verdiğin tavsiler sayesinde dynedi açabiliyorum çok teşekkür ederim Sir =)

    YanıtlaSil
  9. ben CD'den yükledim, açılmıyor, yardım etseniz..

    YanıtlaSil
  10. açılmayan nedir? Quicktime mı? Dyned mi?

    YanıtlaSil
  11. aslı

    valla çok güzel bir site çok saolun quiktime ı açamamıştım şimdi ilaç gibi geldiiii:D çok saolunnn

    YanıtlaSil
  12. biz programı yükledik ama ders faln bişi göremioruz öğretmen şifresi falan dior?

    YanıtlaSil
  13. bir zahmet edip sitedeki tüm yazıları baştan okursan dersleri nasıl açacağını görürsün.

    YanıtlaSil
  14. yha ben dayneti açıyorum quicktime i kur diyorum ancak hiç bir şey olmuyo yardım edin çok acilll

    YanıtlaSil
  15. normalde böyle berbat bir Türkçe ile yazılmış mesajları yayınlamıyorum ama cümle aleme ibret olsun diye bir defalık yayınlayacağım. Quicktime ile ilgili bu sitede bir sürü yazı var. Bir zahmet ÖNCEKİ YAZILAR bölümünden Quicktime ile ilgili yazıları bulun, sorununuz hallolacaktır.

    YanıtlaSil
  16. emrullahakfirat6@xxxxxxx.xxxxxx şifrem:xxxxx

    YanıtlaSil
  17. Emrullah Akfırat. Senin hesabından başarıyla giriş yaptım. Hesabın sorunsuz çalışıyor. Ancak dersler kilitli. Öğretmeninin sen ve (muhtemelen sınıfınızdaki diğer öğrenciler için de) FIRST ENGLISH dersinin kilidini açması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  18. yazdığınız adrese tıklıyorum yazılar geliyo ama masa üstünde quick time yok

    YanıtlaSil
  19. Adres doğru çalışıyor. "Çalıştır"a değil "kaydet"e basıyorsan nereye kaydettiğine dikkat et. Ben şimdi kontrol ettim. Adreste sorun yok. Kaydettiğin yeri bulamıyorsan "çalıştır" düğmesine bas.

    YanıtlaSil
  20. sitede quiktime sorunu yaşayanlar için bir yer buldum ve orada linke tıkla ve yükle yazısını gördüm tıkladım ama güvenlik ayarlarınız bu dosyayı yüklemenize izin vermiyor yazısıyla karşılaştım ben de quiktime sorunu yaşıyorum ve ne yapacagımı da bılmıyorum lütfen yardıcı olur musunuz Sir??

    YanıtlaSil
  21. Orada bahsedilen güvenlik ayarları sizin bilgisayarınızdaki güvenlik ayarı. Bir şekilde sizin bilgisayarınızdaki bir virüs programı ya da Windows güvenlik kalkanı dışarıdan dosya yüklenmesini yasaklamış olmalı. O güvenlik ayarını değiştirmek zorundasınız. Herhalde internet explorer'daki güvenlik ayarları en üst düzeyde ayarlanmış olmalı ya da güvenlik kalkanı dosya yüklenmesini engelliyordur. Açıkçası bilgisayarınızı görmeden yardımcı olmam mümkün değil.

    YanıtlaSil
  22. sağolun hiç uğraştırmadan dolandırmadan direk veriyorsunuz linki bu site çok iyi

    YanıtlaSil
  23. ya çok saol sir kaç gündür uğraşıyordum

    YanıtlaSil
  24. selam ,
    bir önceki soru ve yanıtları okudum . çevrimdışı da bağlanamıyoruz.
    email adres ve şifremizi giriyoruz . çevrim içi bağlanmanız gerekir diyor ... internet bağlantımız var . ama çözemedik .

    YanıtlaSil
  25. selam , yazılarınızı soru ve cevapları okudum . çevrim içi de çevrim dışı da bağlanamıyoruz. mail adres ve şifreler tamam .giriyoruz . çevrim içi bağlanın mesajı çıkıyor . internet bağlantısında sorun yok . çevrim dışıda bağlanamıyoruz. 5 .sınıf ilk test çıkacakmış.. ama malesef .

    YanıtlaSil
  26. Quick time ı çoğu kez indirdim ama HALA açılmıyor

    YanıtlaSil