>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

14 Şubat 2009 Cumartesi

UYARI: DYNED SUNUCUSUNDA (SERVER) PROBLEM VARKEN KURULUM YAPMAYIN.

Dyned'i kurmaya çalışanların bir kısmı Versionw.ini hatasıyla karşılaşıyorlar ya da kurulumlarını tamamlayamıyorlar. Bunun sebebi Dyned kurulumu sırasında programın Güncelleme işlemi yapmak istemesi, ancak bunu yaparken de program ana server'a bağlanamadığı için işlemin yarım kalması. Bu tür hatalarla karşılaşmamak için; Dyned'i kurmadan önce Dyned'le ilgili bir internet probleminden haberdarsanız, kurulum işlemini erteleyin ve Dyned'deki internet sorununun çözüldüğünden emin olduktan sonra kurulumu yapın. Ya da programı kurun ama güncelleştirme işlemini daha sonra yapın. (DYNED NASIL KURULUR başlıklı yazımda, güncellemenin daha sonra nasıl yapılabileceğini anlatmıştım.)

28 yorum:

  1. 6-B GİZEM
    öğretmenim dyned cd'leri ile farklı bilgisayarlara dyned'i yüklememizde bir sakınca var mı?

    YanıtlaSil
  2. @gizem; hayır, hiçbir sakınca yok.

    YanıtlaSil
  3. çok cx bi site olmuş yapanın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. hocam selamlar, ben ersin.

    4. sınıftaki kuzenim programı kuramamış ve ben el attım. iki farklı bilgisayara kurdum ve ikisinde de sorunlar mevcut. güncelleştirmeleri yaptım, quicktime da kurulu. internet ayarları vs de tamam(3g ve kablonet, iki farklı internet bağlantısıyla denedim olmadı, ayarlar, güvenlik duvarı falan işe yaramadı)

    ilk bilgisayar öğretmen programını açıyor ama öğrenci programını açarken hata veriyor, hata raporu geyiğine geliyor. bazen çalışır gibi olduğunda da internet bağlantısını kontrol edin diyor. bağlantı var ve ayarlar doğru. firewall, antivirüs falan hepsine dynedi tanıttım, hatta kapatıp denedim fark yok. dynedi sildim(dyned ismi geçen tüm dosyaları aratıp sildim) tekrar kurdum çözülmedi. kendi bilgisayarıma kurayım dedim

    kendi bilgisayarıma kurdum, quick time ı kurdum, dynedi güncelledim, firewall ayarları vs yaptım. program açılıyor, şifreyi falan giriyorum ama runtime error hatası veriyor. "R6002 -floating point support not loaded" yazıyor pencere içinde de. ne yapacağımı şaşırdım, rapid linki ile verdiğiniz kurulumsuz dyned linklerini de indiremiyorum, malum rapid premiumsuz kullanıcılara dosya indirtmez oldu. başka yerlerden de bulamadım. ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  5. Valla bilemiyorum, anlattığınıza bakılırsa her şeyi denemişsiniz. O zaman aklıma tek çözüm geliyor. Sizin yüklemeye çalıştığınız en son sürüm değil galiba. Bir de farklı bir CD edinip yüklemeyi deneyin zira biz sorunsuz çalışıyoruz Dyned'de. Bir şekilde edinmeniz lazım bir yerden.

    YanıtlaSil
  6. ARKADAŞLAR BEN DYNEDİMİ AÇARKEN RUNTİME ERROR ÇIKIYOR

    YanıtlaSil
  7. runt,me error ile ilgili pek çok soru soruldu, caevap aynı: aorun dyned'de değil sizin bilgisayarınızda. maalesef format atmadan sorun çözülmüyor.

    YanıtlaSil
  8. ben format ta attım ama runtime hatası düzelmiyor.Tekrar yüklüyorum çalışıyor.Bilgisayarı açıp kapatıyorum runtime error tekrar geliyor.

    YanıtlaSil
  9. valla, eğer format da işe yaramadıysa, bilemiyorum maalesef çözümü. :(

    YanıtlaSil
  10. ya ben onu okudumda güncelleştirme olmuo diğer türlü yaptım ole yapıncada '' devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir'' dio ne yapcam yardım edin

    YanıtlaSil
  11. demek ki internet bağlantınızda bir sorun varmış ki bu uyarıyı vermiş. program internete bağlanamadığı için güncelleme yapamıyor. Çevrimiçi yani internete bağlı değilseniz güncelleme yapamazsınız. Virus programı kullanıyorsanız belki DynEd'in internete bağlanmasına izin vermiyordur. Virus programı ayarlarını kontrol edin.

    YanıtlaSil
  12. dynede girdiğimde floating point support not loaded.. uyarısı çıktı. format attım. en yeni sürümünü tekrar yükledim, açtım açıldı. ama ikinci kez dynede girmeye çalıştım yine aynı sorun...şimdi tekrar kaldırdım dynedi tekrar yükledim girdi...bunu hep mi yapacağım acaba :):):)

    YanıtlaSil
  13. @selcan, elbette ki hep yapmayacaksın. Bilgisayarına format attıktan sonra yüklediğin programlardan biri mi buna sebep oluyor, bunu anlamak lazım. Normalde bu sorunun tekrarlamaması lazım.

    YanıtlaSil
  14. Yardım lütfen kafayı yiyecem 15 gündür dynede giremiyorum.Lütfen bir kayıt yöneticisi bilgisayarı seçin diyor.Virüs proğramım yok.Mozilladan bağlanıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Öğrenci iseniz Kayıt yöneticisi bilgisayarı seçin mesajının size gelmemesi lazım. Öğretmenseniz ve bu mesaj geliyorsa, şifrenizi girdiğiniz yerin hemen altında SERVER kısmında, TURKEY (RESMİ OKULLAR) ibaresinin seçilmiş olduğundan emin olun.

    YanıtlaSil
  16. ya bende floating point support not loaded uyarısı çıkıyor güncelleştiriyorum olmuyor format attım 1. sinde girdi 2. kez girmek için bilgisayara oturdum hata verdi 18 gündür giremiyorum hadi ama biraz üzerinde durun

    YanıtlaSil
  17. format atmanıza rağmen, ilk denemede girmeyi becerip sonra bu hatayı aldıysanız bilgisayarınıza virüs bulaştırıyor olabilirsiniz, çünkü bu bahsettiğiniz hata sadece bilgisayardaki bozukluklardan dolayı çıkıyor.

    YanıtlaSil
  18. bilgisayar atım öğrenci girşini nasıl gireceğiz kendimiz mi yapacağız yoksa öğretmenler mi söyleyecek

    YanıtlaSil
  19. İngilizce öğretmeninden alacaksın. Eğer onun bilgisi yoksa, okuldaki Dyned sorumlusuna başvurması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  20. dynedi yapıyorum fakat internete bağlanarak yapmıyorum öğretmenim beni yapmamış olarak mı görür.

    YanıtlaSil
  21. evet. en azından 14 günde bir kere bağlanarak çalışmalısın.

    YanıtlaSil
  22. ben dyned yükledim güncellemelerini felan vs hepsini yaptım fakat hesabıma giriş yaparken devam etmeniz için cevrimiçi baglanmanız gerekmektedir hatasını alıyorum halbuki internet baglantım var bu hata neyden kaynaklanıyor sölermisiniz

    YanıtlaSil
  23. @hakkı, bazen dyned sunucularında problem oluyor ve dyned'e bağlanılamıyor. problem bundan kaynaklanıyordur. bir de hesabınıza giriş yaparken SERVER yazan yerde Turkey (Milli Eğitim Bakanlığı) yazdığından emin olun.

    YanıtlaSil
  24. ya ben güncelliyorum ama hala güncelemek istiyo ne yapmalıyım bi türlü olmadı ya of güncelliyorum dynedi sonra yeniden güncelleme istiyor 2 farklı pcde denedim acaba İnternetle ilgili olabilir mi?

    YanıtlaSil
  25. o problem maalesef herkeste yaşanıyor. güncelleme yapmadan çalıştırın programı.

    YanıtlaSil
  26. lütfen yardım edin benim adım yağmur dyned e girdiğim zaman placament test e tıklıyorum yükleyin diyor yükle ye basıyorum fakat yükleme hatası devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir yazıyor olmuyor

    YanıtlaSil
  27. dyned sunucusuna bağlanamıyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  28. Ahmet Akif Durmaz31 Temmuz 2021 17:53

    İyi günler, ben uzun süredir dynette giriş yapamıyorum sürekli hata veriyor," merkeze bağlanmadan çok fazla gün çalışma yaptınız" uyarısı çıkıyor. Uzun zamandır çalışma yapamıyorum ki napmalıyım yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil