>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

29 Ağustos 2010 Pazar

QUICKTIME 7.6.7 (EN SON SÜRÜM)

DynEd'i çalıştırmak için gerekli olan Quicktime'ın yeni sürümü çıktı. Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

http://appldnld.apple.com/QuickTime/061-8896.20100812.Bhyt5/QuickTimeInstaller.exe

44 yorum:

  1. sir beb 4/g den serhat haftaya iniglizce dersine dynedin numaralarını getirceksiniz?

    YanıtlaSil
  2. @Serhat (4G), daha önce soruyu soruş tarzın uygun değildi ve bu yüzden yayınlamamıştım. numara derken herhalde şifreleri kastediyorsun. Çarşamba günü alacaksınız.

    YanıtlaSil
  3. Sir ben mezun deniz (8-F) den.Sizi okulumuzu ve hatta çalışmadığımız dynedi bile özledik.Öğretmenler sizin gibi olmuyorlar.Siz bitanesiniz.En kısa zamanda ziyaretinize bütün sınıfla geleceğiz. :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol Denizciğim, any time.

    YanıtlaSil
  5. sir ben dynedi açıyorm şifermi falan girip eğitim yazılımını seçtikten sonra qick time gerklidir yazıyor yükleye basıyorum yüklüyorum ama yine de dyned açılmıyor her sefer açtığımda aynı şeyler geliyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. quicktime'ı buradan indirip yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. quictime ı indirdim ama her sefrinde aynı şeyi söylüyo napmalıyım ?

      Sil
  7. Sir ben quciktime yi yüklerken hata alıyorum..Quciktime For Windows ve bir şeyler daha yazıoyr.Öğretmenden cdyi aldım yükledim yine olmadı ama onda Quciktime dyned için servis pack 2 olması lazım yapmaya çalıştım olmadı.Sonra Aralık güncelini indirdim ondada olmadı Lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  8. neden yükleyemediğini zaten kendin tespit etmişsin. SP2'yi nasıl yükleyeceğini bilmiyorsan google'da bu konuda araştırma yapınca çözümü bulursun.

    YanıtlaSil
  9. ßén ßuradaki ßütün tavsiyélérini uyguladım téşékkür édérim dynet Quick timé yüklémédé sorun yaşıyordum ama artık yaşamıyorum...

    YanıtlaSil
  10. Virüs var mı?

    YanıtlaSil
  11. QUICKTIME kurmak istiyorum ama kurarken önüme çıkan programda ne yapacağımı anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  12. karşına gelen ekranda ne yazdığını buraya yazarsan belki yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sir ben Nuh Eskiyapan İÖO da okuyorum.Dynede gireceğim fakat açamıyorum.@ (ed)den sonra nuheskiyapan.com mu yaxaxağız sormak istedim.Şimdiden Teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Öğretmenine gidip şifreni öğrensen daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  15. ben şifremei değiştirmek istemiştim çünkü herkes herkesin şifresini görmüştü öğretmene söyledik şifremizi ne koyacagını söyledik fakat hala aynı şifre öğretmeninkinnde değişik görünüyormuş lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  16. senin şifrene maalesef ben bir şey yapamam. öğretmeninle görüşmen lazım.

    YanıtlaSil
  17. sir ben bütün programları indirdim ama Quicktime istiyor sizin sitenizden indirdim ama yinede çalışmıyor lütfen yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  18. çalışmıyor derken bana nasıl bir uyarı mesajı ya da ekran görüntüsü çıktığını söylemen lazım. windows 7 mi kullanıyorsun? çalıştırmak için ne yapıyorsun? lütfen bunları da yaz.

    YanıtlaSil
  19. biz windows 7 kullanıyoruz ve yüklenmiyor ne yapmalıyım acil cevap verir misiniz??

    YanıtlaSil
  20. windows 7 için maalesef bir çözüm bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  21. tamam ama ben şimdi ne yapacağım sir windos 7 di kullanıyoruz

    YanıtlaSil
  22. windows 7 olan bilgisayarda XP de kurulabiliyor bildiğim kadarıyla. bu tarz alternatif çözümler var.

    YanıtlaSil
  23. Ben yükledim ama açtığımda yine aynı hata mesajı geliyor. Deli oldum yardım et Sir

    YanıtlaSil
  24. windows 7 için çözüm önerin lütfen dyned için Quick time yüklüyorum yüklendi diyor sonra açmaya çalıştığımda hata veriyor dyned ide açmıyor

    YanıtlaSil
  25. quick time ı yujluyorum bende xp var this quicktime installer reguires that your computer is running at least ... biraz daha gidio boyle bi hata verıo quicktime yuklerken yardım

    YanıtlaSil
  26. sendeki windows xp sp2 (service pack2) veya sp3^den düşük bir versiyon olmalı. program bu uyarıyı veriyor sana.

    YanıtlaSil
  27. Sir ben quicktime'ı yükledim.Dyned'i açmaya çalışıyorum ''Kurulum tamamlanmadı,kurulum sırasında gerekli tüm dosyalar kopyalanamadı diyor :/ Anlayamadım gitti nolur yardım et sir .

    YanıtlaSil
  28. anlaşıldığı kadarıyla kurulum sırasında DYNED server'ıyla internet bağlantın kesilmiş, ondan dolayı kurulum tamamlanamamış. bu durum bazen olabiliyor, kurulumu yeniden dene başka bir zaman.

    YanıtlaSil
  29. please install apple aplication support idye bir hata veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  30. apple bilgisayar veya Ipad mi kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  31. çok teşekkürler Allah razı olsun valla açılıyor artık her yerden denedim ama olmadı burdan hemen açıldı.iyisiniz.

    YanıtlaSil
  32. saol sir sayende giriyorum placement testini çözdüm napabacam

    YanıtlaSil
  33. olmuyor lüten yardım edin:(((((((

    YanıtlaSil
  34. allah aşkına söyle yaa kaç kere yukledim hala kur diyoooooooooooo

    YanıtlaSil
  35. win 10 pc ye quicktime yüklenemiyor bellek read olmadı hatası veriyor 2-3 versiyon denedim.apple ın kendi sitesinden bile indirdim.benzer hatalar vermekte.konu ile ilgili dönüş yapabilir misiniz.tesekkürler....

    YanıtlaSil
  36. quicktime programını indirmeme rağmen tekrar giriş yaptığımda yükle yazısıyla karşı karşıya kalıyorum. lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  37. lütfen yardım edin dyned i indirdim giriyorum internet te var quicktime ı indirip placment test e gir diyo tıklıyorum internetimim olmadığını belirten bir yazı çıkıyor

    YanıtlaSil
  38. Merhaba sir ben serkan meteoğlu beb burdan quicktime yükledim ama olmadı çevrimiçi bağlanın diyor ama ben çevrimiçiyim zaten
    olmuyor yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  39. SİR ben quiktime indirdim bana diyorki Apple Appliction Support

    YanıtlaSil
  40. "Another installation is in progres. You must complete that installation before continuing this one." q time player'ı kurmaya çalıştığımda bu mesajı veriyor ve kurulum gerçekleşmiyor. Yardımınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil