>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

1 Eylül 2011 Perşembe

QUICKTIME EN SON SÜRÜM 7.7

Quicktime'ın en son versiyonu olan 7.7 yi indirmek için aşağıdaki linke tıklayın.

http://appldnld.apple.com/QuickTime/041-0743.20110803.4Rgtg/QuickTimeInstaller.exe


13 yorum:

  1. Berk Kulle 7/F5 Ekim 2011 11:45

    sir ben indirdim ve dynedi güncelleştirdim yeni sürümü (güncellenmiş şekli) güzel. fakat yukarıda ne zaman sıralama yazacak?

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Berk, bu konuyu epey ihmal ettik. Kısa bir süre sonra yayına başlayacağız.

    YanıtlaSil
  3. ÖZNUR YILMAZ 7/F8 Şubat 2012 22:16

    Sir ya windows 7 kullananlar için XPden başka çare yok mu?

    YanıtlaSil
  4. Öznur, açıkçası bende Win7 olmadığı için tam bilemiyorum ama okulda Win7 olan bir bilgisayar var. ona Dyned'i kurayım ve çalışıp çalışmadığına bir bakalım.

    YanıtlaSil
  5. ÖZNUR YILMAZ 7/F10 Şubat 2012 00:44

    Tamam, şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. BEGÜM GÜVEN 7/F10 Şubat 2012 19:36

    Hocam 5.üniteyi bitirdim fakat 6.ünite açılmadı master testin hiçbiri açılmıyor ve diğer ünitelerin yüzdeleri hep %100 ben neyapabilirim şuanda Hülya hocaylada konuştum fakat açıcam diyor galiba unutuyor çünkü açılmadı hala kaç gündür dynede giriyorum 6.ünite açılmadığı için 5.üniteyi gene tekrar ediyorum :( ne yapabilirim açmak için ya da siz açmam için yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  7. Begüm Güven, senin 6. üniten açık görünüyor. Mastery Test'lerden 85'in altında almışsın. MAstery Test'lerde 85'ten yukarı not almazsan 7. ünite sana açılmayacaktır, bilgin olsun.

    YanıtlaSil
  8. hala duruyor mu bu blog,sir :D

    YanıtlaSil
  9. Hocam ben nasıl indireceğimi bilmiyorum önceden denedim ve Aysel hocaylada konuştum yardım edermisiniz :)

    YanıtlaSil
  10. Hocam ben nasıl indireceğimi bilmiyorum. Yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Google'da hasan ali bayındır ücretsiz dyned yazın ve karşınıza çıkan ilk sayfaya tıklayın. Orada nasıl indireceğiniz yazıyor.

    YanıtlaSil