>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

4 Nisan 2010 Pazar

QUICKTIME 7.6.6 - İNDİRİN

DynEd kullanırken gerekli olan Quicktime programının yeni sürümü çıktı. En son sürümü aşağıdaki linki tıklayarak indirebilirsiniz.

11 yorum:

  1. sir çok iyisiniz :D

    YanıtlaSil
  2. Berk Kulle 6/F7 Eylül 2010 17:50

    sir size bir şey soracaktım biz yeni bilgisayar aldık ve bilgisayara dynedi yüklemeye çalışırken güncelleştirme kısmında güncelleştir dedim sonra karşıma siyah bir ekran çıktı sonra uyarı çıktı ve hep bunu tekrarladı sonra çıktım ve UpToDate'den denedim aynı şey oldu güncelleştirme yapmıo bu sorunu düzeltebilir misiniz__????????

    YanıtlaSil
  3. @Berk, bilgisayarda Windows 7 mi yüklü? DynEd, Windows 7 ile uyumlu olmayabilir. Ya da yüklediğiniz DynEd sürümü Windows7 için uygun olmayabilir.

    YanıtlaSil
  4. Berk Kulle 6/F3 Ekim 2010 16:37

    evet sir bizde windows 7 yüklü ama yapmayı başardım sir sildim ve yeniden sorunsuz bir şekilde yükledim yine de çok teşekkür ederim sir Ayrıca yukarıda geçen yazıda ne zaman puanlama yazıcak sir__???????

    YanıtlaSil
  5. @Berk, puanlar kısa zaman sonra yayınlanmaya başlayacak, merak etme.

    YanıtlaSil
  6. sir quıctimeı yüklemiyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  7. CD'den yüklemeyi deniyorsanız bazen bu gerçekleşmiyor. Bilgisayarım'a girin. Oradan; sırasıyla, c: > Program files > DynEd > techw > qtw klasörlerine gidin ve QuickTimeInstaller.exe isimli dosyayı çalıştırın. ya da bizim sitedeki quicktime'ı indirip yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben hilal sir ben quiktimeı yüklemeye çalıştım bir türlü yükleyemedim

    YanıtlaSil
  9. quicktime'ın kendi sitesi var. internette arama yapıp, o siteden yükleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. peki şey birşey soracağım indirirsem çok para yazar o yüzden indiremem birde indirince bilgisayara bir şey oluyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  11. indirince neden para yazıyormuş ki? toplasan 40-50 MB'lık bir program. kotanı etkilemez. bilgisayara bir şey olmaz merak etme.

    YanıtlaSil