>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

1 Aralık 2009 Salı

DYNED SORUMLUSU ÖĞRETMENLERİN YENİ EĞİTİM YILINDA YAPMASI GEREKENLER

Dyned Okul Sorumlusu öğretmenler, yeni eğitim yılında ilk iş olarak mezun olmuş veya okuldan ayrılmış öğrencilerin kayıtlarını silmeliler. Bunu yapmak için; Dyned RECORDS MANAGER (Kayıt Yöneticisi) vasıtasıyla giriş yapmanız gerekiyor. Karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacak.

Oklu yere tıklayarak okuldaki tüm sınıf bilgilerine ulaşıyorsunuz.















Silmek istediğimiz sınıfın üzerine basıp, alttaki sil tuşuna basıyoruz.















Sınıf ismi değiştirmek için, sınıfın üzerine tıklayıp, Düzenle düğmesine basıyoruz.














Sınıf Adı, öğretmen değişmişse Eğitmen Adı ve Eğitmen E-Postası'nı değiştiriyoruz. Eğitmen değişmişse Eğitmen Şifresini de değiştirmemiz gerekiyor. (Eğitmen e-postası için gerçek bir e-posta adresi yazmak zorunda değilsiniz.) Ardından Tamam'a basıyoruz.

















.... devam edecek......

19 yorum:

  1. 6-H DİLŞAH

    SİR BENİM 5-6 MASTERY TESTİM AÇILMIYOR.İNGİLİZCE ÖĞRETMENİME SORDUĞUM DA SADECE SİZİN AÇABİLECEĞİNİZİ SÖYLEDİ. BANA YARDIMCI OLUR MUSUNUZ??????????????????????

    YanıtlaSil
  2. sir ben 8/g den hülya 1 saat boyunca çalışmama rağmen puanım 2 den yukarı çıkmadı aksine 0 düştü neden puanım düştü ??

    YanıtlaSil
  3. Hülya, en son girdiğinde puanın 2'dir. Ama araya zaman girmişse ve Dyned çalışmamışsan ilk bağlantı yaptığın anda puanını otomatik olarak düşürüyor. Puanın tekrar yükselecektir, merak etme. Zaten, şimdi kafana takma bunları, bence yaırnki sınava çalış. :)

    YanıtlaSil
  4. sir doğum gününüz kutlu olsun iyiki doğdunuz nice senelere =)
    7/B damla

    YanıtlaSil
  5. Sağol Sevgili Damla, çok teşekkür ederim. Bu ne sürat, bu ne araştırmacı gazetecilik. :)) Tekrar, çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. AMİNE SİNEM KARA 4-A
    sir öncelerde puanım çok hızlı ilerliyor yüzdelerim artıyordu ne olduysa 27 ocak çarşamba günü dyned de letters & numbers da çalıştım ve Quiz oldum 100 aldım daha sonra ise puanıma baktım 7 olmuş neden kaynaklanıyo

    YanıtlaSil
  7. Önemli değil, puanın yine de iyi. Tutor düğmesine basarsan neyi eksik yaptığını söyler sana. Sen aynen böyle çalışmaya devam et.

    YanıtlaSil
  8. 7-g özer
    sir yeter bnm bu dynetten çektiğim söz vermiştim açacam die ama yine olmadı :(
    herşey tam ama dyned eksik o yüzden büyük bi boşluk var ingilizce hayatımda biraz yardım lütfennn ;)

    YanıtlaSil
  9. Özerciğim, önünde çok uzun bir hayat seni bekliyor, bu kadar kendini yıpratma. :) Sen sorunun ne olduğunu söyle belki bir çaresini buluruz.

    YanıtlaSil
  10. sir bn dynede düzenli olarak çalışıyordum 2 gün ara verdim buqün baktım puanım yine aynı yani +9 sonra buqün çalıştım ve sonra girdim baktım +7 olmuş çook üzüldüm çünkü +9a yükseltmek için çok çaba sarf etmiştim bu neden kaynaklanıyor lütfen yardımcı olun
    şimdiden tşk ettim :)

    YanıtlaSil
  11. aslında 2 gün ara verdin diye puanının hemen düşmemesi lazım diye düşünüyorum. STUDY RECORDS ardından TUTOR düğmesine bastığın zaman puanının neden düştüğüne dair cevabı bulabilirsin. orada neyi eksik yaptığını yazacaktır.

    YanıtlaSil
  12. sir evet baktım fakat bir şey yazmıyor nasıl olsu

    YanıtlaSil
  13. puan düşmesinin sebebi ya yeterince tekrar düğmesine basmamamaktır ya da yeterince mikrofon kullanmamaktır.

    YanıtlaSil
  14. hayır kulalanıyorum ne yapcam sir söylermisin lütfen

    YanıtlaSil
  15. örneğin türkçe tercüme ve sözlük düğmesine basma.

    YanıtlaSil
  16. sir,benim mastery tests i tekrar açtınız ben teste tekrar girdim fakat bu sefer de 84 aldım
    ben şimdi ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  17. az farkla kaçırmışsın. neyse, bir çaresine bakacağız elbette.

    YanıtlaSil
  18. öğretmenlerin yapması gereken master test'in nasıl yapılacağı konusunda bilgi paylaşımı yapabilir misiniz? Ve de cvpları yayınlama şansınız varmı? Nette en çok aranan bir konu sanırsam cvplar olsa gerek.

    YanıtlaSil