>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

26 Kasım 2009 Perşembe

DYNED KURULUMUNU YAPAMAYANLAR, KURULUMSUZ GÜNCEL DYNED'İ BİLGİSAYARINIZA İNDİRİN

indirmek için tıklayın http://dynedturkiye.blogspot.com/2010/03/kurulumsuz-dyned-rapidshare-sadece-2.html

19 yorum:

  1. sir onceden 24 kasım yazısına girebiliyodum şimdi yok ne yapıcam


    ben Elf Kardeş :)

    YanıtlaSil
  2. @Elif, 24 Kasım yazısı dediğin hangisi anlayamadım. Kasım ayında yazdığım tek yazı şu anda bu yorumun üstündeki. :)

    YanıtlaSil
  3. dyned yüklemek için verdiğiniz bilgi 24 kasımdı sir ona girmistim şimdi yok nerede söylermisiniz... :)

    elif kardeş

    YanıtlaSil
  4. Elifciğim o 24 değil 26 Kasım. Yani şu anda bu yorumların üstünde görünen yazı.

    YanıtlaSil
  5. SİR
    ben gizem (7-b)bilgisayarım tamirden yeni geldi dynedi yeniden yükledim güncelleştirdim quik time da yüklü çalışmaya başlıyacakken dynedin hiç sesi çıkmıo.bilgisayarın ve dynedin ayarlarından ses düzeyini en üst seviyeye çıkarmama rağmen ses yok.sizce neden*

    YanıtlaSil
  6. @Gizem, bilgisayarında normal müzik parçalarını, vb. dinleyebiliyor musun? Onlarda ses sorunsuz geliyor mu?

    YanıtlaSil
  7. evet onlarda sorunsuz ama dyned de ses yok 7-b Gizem

    YanıtlaSil
  8. @Gizem, o zaman quicktime'da bir problem olduğunu düşünüyorum. Bence bilgisayarından Quicktime'ı kaldır ve sonra yeniden en son quicktime'ı kurmayı dene. Bakalım düzelecek mi bu problem?

    YanıtlaSil
  9. AMİNE SİNEM KARA 4-A
    sir internete bağlandığım halde şu yazı çıkıyor ;
    MERKEZE BAĞLANMADA ÇOK FAZLA GÜN ÇALIŞMA YAPTINIZ
    DEVAM ETMEDEN ÖNCE ÇEVRİM İÇİ BAĞLANMANIZ GEREKİR
    ÖNCE İNTERNETE BAĞLANIN ARDINDAN 'bağlandıya tıklayın ' diyor ..
    bağlandıya tıkladım açılmoyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  10. bu konu hakkında herhalde 20 tane soru vardır sitede. Tümüne de aynı cevabı verdim. Bunların hepsi Dyned arızası nedeniyle oluyor. Internete bağlısınız ama Dyned'de internet sorunu var. Dyned'e bağlanılmıyor maalesef. En yukarıda turuncu renkte kayan yazıları takip edin. Dyned düzelince oraya yazacağım.

    YanıtlaSil
  11. sir ben bunu bilgisayara nasıl yükleyeceğim

    YanıtlaSil
  12. @özge, dosyaları indirdikten sonra WINRAR programıyla birleştireceksiniz. Daha sonra ortaya çıkacak olan programa çift tıkladığınızda program bilgisayarınıza kurulmuş oluyor.

    YanıtlaSil
  13. Sir ben 5-h'den alperen.Cd'den yükledim fakat 'ilerlemeden önce bu uygulamyı güncellemelisiniz
    şimdi güncellemek istermisiniz'yazıyor.Bazen de
    'yükleme hatası /courses/WERSIONW.INI devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir.'
    yazıyor. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  14. güncellemek ister misiniz diyorsa güncellemelisin Alperen. versionw.ini hatası ise güncelleme yaparken internet bağlantısında problem olursa ya da dyned ana serverlarına bağlantı kurulamazsa çıkan bir uyarı mesajı. güncelleme yapmayı daha sonra yeniden denemelisin.

    YanıtlaSil
  15. Sir;

    Ben 7-A'dan Özkan. DynEd açılışında QTCF.dll dosyasını bilgisayarımda eksik görüyor, ardından DynEd açılıyor. E-posta girişimi yaptığımda güncelleme istiyor.Online Documentaties güncellemesini yapıyorum fakat sonra şöyle bir hata geliyor:

    /softwareupdates/courses/DOC/DOC.ini
    Devam etmeden önce çevrimiçi bağlanmanız gerekir.

    Lütfen bunu yapmam lazım yoksa ingilizce hocası beni döver

    YanıtlaSil
  16. dyned'e bağlanamıyorsun demek ki. bunun senle alakası olmayabilir. dyned server'larında sorun olabilir.

    YanıtlaSil
  17. sir Dyned i kurduktan sonra DynEd Courseware adlı dosyaya kullanıcı ve şifreyi girdikden sonra quicktime yazıyor ve program kapanıyor sorununu nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  18. Arda, programın çalışması için quicktime programı gerekiyor. belki sendeki quicktime'da bir problem vardır. önce yeniden quicktime'ı kurmayı dene istersen.

    YanıtlaSil
  19. Asırlık yorumlar...Yokmu güncel çözüm?

    YanıtlaSil