>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

9 Haziran 2009 Salı

DynEd DOĞRU ÇALIŞMA TEKNİKLERİ

1) Günde ortalama 30 dakikadan her gün DynEd çalışın. Bu düzenli çalışma, çalışma notunuzun (study score) yükselmesini sağlayacaktır.

2) Yeni bir ünite (modül) çalışırken şu sırayı takip edin:
a) Sesinizi kaydetmeden her alt başlığı bir kere sırayla çalışın. (Soruları cevaplayın.)
b) Daha sonraki her çalışmanızda her alt başlığı yine sırasıyla çalışın, ancak her defasında sesinizi kaydedin.
c) Ünitelerin (modüller) ve alt bölümlerin yüzde oranları birbirine eşit olmalıdır. Yani, her bölüme eşit ağırlık verilmelidir. (Örneğin, Unit 1- Grammar: %100, Vocabulary: %35 olmamalıdır.)
d) Her ünite (modül) ve her alt bölümün tamamlama yüzde oranı en az %80 olana kadar aynı şekilde çalışmaya devam edilmelidir.

3) Programı aktif olarak çalışmak ve çalışma notlarınızı yükseltmek için mutlaka sesinizi kaydetmelisiniz. Sesinizi kaydetmeden, sadece soruları cevaplayarak çalışırsanız aktif olarak çalışmış sayılmazsınız. Dolayısıyla, çalışma notunuzu asla yükseltemezsiniz. Her cümle için aşağıdaki işlemleri yaparsanız aktif çalışma yapmış olursunuz.

a) Bir cümleyi dinleyin. (Bu, bir bölümdeki her cümle için geçerlidir. Bir cümleyi duyduğumuz anda ekranda mikrofon (microphone) ve kulaklık (headphone) işaretleri belirgin görünüyorsa, o cümle tekrar edilebilir ve ses kaydedilebilir demektir.)
b) Sonra Repetition (Tekrar) düğmesine basıp cümleyi birkaç kez dinleyin. (Cümleyi anlasanız bile bu işlemi birkaç kez yapın, çünkü doğru telaffuz için bu gereklidir.)
c) Mikrofon (microphone) tuşuna basarak sesinizi kaydedin.
d) Daha sonra, kulaklık (headphone) tuşuna basarak kendi sesinizi dinleyin.
e) Son olarak, repetition (tekrar) tuşuna basıp cümleyi son kez dinleyin ve kendi sesinizle karşılaştırın.
f) Eğer telaffuz farklılığı varsa; telaffuzu benzetmek için sesinizi yeniden kaydedip dinleyin.

4) Bir üniteyi %80 tamamlayıp Mastery Test’ten de 85 ve üzeri not alırsanız bir sonraki üniteyi (modül) çalışmaya başlayın. Fakat, bitirmiş olduğunuz üniteye birkaç ay sonra geri dönüp, üzerinden yeniden geçin. Böylelikle üniteyi %100 oranında tamamlayabilirsiniz.

5) Her çalışmadan sonra, çalışma notunuzu (study score) ve bitirme yüzdenizi (completion percentage) kontrol edin. Bunu yapmak için programdan çıkmadan, STUDY RECORDS bölümünü seçip, açılan ekranda TUTOR düğmesine basmanız gerekmektedir. Details (Ayrıntılı) tuşuna basarak çalışmalarınızla ilgili daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.

6) Programdan çıkarken mutlaka EXIT düğmesine basın. Sağ üst köşedeki X işaretine basarak çıkarsanız çalışmalarınız kaydolmayabilir.

7) Programdan çıkarken karşınıza “ÇALIŞMA KAYITLARINIZI EŞLEMEK İSTİYOR MUSUNUZ?” şeklinde bir soru çıkarsa her zaman EVET’i seçin.

8) Internet’e bağlı olmadan (Çevrimdışı) çalışıyorsanız, mutlaka 14 günde bir internete bağlanarak çalışmaya dikkat edin. (Çevrimdışı çalışılabilecek gün sayısı, öğretmenlerinizin uygulamasına göre farklılık gösterebilir. Ancak, internete bağlanmadan çevrimdışı çalışabilecek en fazla gün sayısı 14’tür.)

9) En az ayda bir defa, programla ilgili güncelleştirme olup olmadığını mutlaka kontrol edin. Güncelleştirme yaparken, programı açtığınızda, oturum açma adı ve şifrenizi girdikten sonra TAMAM tuşuna basmadan; yukarıda Gelişmiş Seçenekler > Ürün Güncelleme’yi seçip karşınıza çıkan bölümde, yanında (***) işareti olan öğeleri güncelleştirebilirsiniz.

105 yorum:

  1. Sir ben bunları bir hafta uyguladım ama puanım +5 iken 0'a düştü?

    YanıtlaSil
  2. @dilşah, bu girişinden önce uzun bir süre ara vermişsen, puanın 0'a düşmüş olabilir.

    YanıtlaSil
  3. sir ingilizce öğretmenimiz eski şifrelerinizle geçen sene kaldığınız yerden devam edeceksiniz diyor bunasıl ...
    dilşah salkın

    YanıtlaSil
  4. Evet Dilşah, geçen seneki şifren neyse aynısını kullanacaksın ve böylece çalışmaların silinmeden kaldığın yerden devam edecek. Hangi ünitede kaldıysan oradan devam ediyorsun.

    YanıtlaSil
  5. sir acaba başarı listesini ne zaman yayınlayacaksınız.


    meraklı öğrenci

    YanıtlaSil
  6. ehehe, pek yakında... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben mastery testi cozdugumde bana puan vermedi neden acaba?

      Sil
  7. puanım -2 iken çalıştığım halde -4e düştü.bu neden oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni.de aynı şekilde oldu.Anlamıyorum,annem bana kızıp duruyor,ve daha çok calistimida daha çok eksiye xusuyor bunun yanıtı ne acaba?ben bulamıyorum hep erteliyom napacami bende bilmiyom.

      Sil
  8. Program açıldığı zaman STUDY RECORDS bölümüne girip TUTOR düğmesine tıklarsanız neleri eksik yaptığınızı görürsünüz. Büyük ihtimalle yeteri kadar dinleme, mikrofon kullanma ya da tekrar yapmıyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  9. Sir siteniz bi harika dynedle ilgili pek çok şeyi buradan öğrendim.

    YanıtlaSil
  10. Sir ben sizin dediklerinizi zaten hep uyguluyordum ama puanım bir türlü yukarı çıkmıyor +9 puanda takılıp kalıyor

    YanıtlaSil
  11. puanı 12'ye çıkanlar var, demek ki bir şeyleri eksik yapıyorsun. Tutor düğmesinden eksiklerini öğrenebilirsin.

    YanıtlaSil
  12. Sir bana beceri sınavına girebilmek için eğitmeniniz ile görüşün diyo (tutora bastığımda) öğretmenime sordum 2. üniteyi bitirmeden açılmaz dedi ben mastery teste girmeyi denedim gerçekten açılmıyo bu da puanımı düşürüyo halbuki sizin dediğiniz herşeyi de uyguluyorum
    lütfen yardım edin!

    YanıtlaSil
  13. ikinci üniteyi bitirmen için %80'ini geçmen lazım. Bu ortalamayı geçmek için de sürekli mikrofon kullanmalı ve tekrar düğmesinden dinleme yapmalısın. Bunları yapıyorsan zaten ortalaman yükselecektir. Yukarıda yazılanları harfi harfine uyguluyorsan mutlaka açılacaktır mastery test. Sonuçta, tüm Dyned'i bitirenler var. Demek ki bitirilebiliyor. Eminim, sen de yukarıda yazılanları harfiyen uygularsan eninde sonunda açılacak mastery test.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. misal ben toplam olarak bitirdimde 209 saattim sehithakanincekar.meb.k12 den bakabilirdiniz adim irem sultan karagedik namı değer dyned ilçe birincisi

      Sil
  14. sir ben mikrofon deniyorum ama dinlenmiyor.ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  15. mikrofona söylediğin şeyi dinleyemiyorsun anladığım kadarıyla. o senin bilgisayarının ayarlarıyla ilgili bir şey. yüksek ihtimalle bilgisayarın aslında mikrofondan ses kaydetmiyor olabilir.

    YanıtlaSil
  16. dyned de söylenenleri yapıyorum ama çaıışma sıklıgı da çok önemli bunu da söylemiş olim arkadaşlar ben +9 dum +7 oldum sonra +4 oldum sonra +2 sonra -2 oldum 0 oldum ve su an -2 yim bunun nedeni ise çalışma sıklıgı bir ara evde dyned olmadıgı için çalışamadım bu da buyuk sorun yarattı

    YanıtlaSil
  17. Sir Sonunda aldım cd'yi Ama puanım '0' iken -2 ye Düştü uzun zamandır çalışmadığım için :(
    Sena Yağmur DİNÇER

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar bu anlatılanları uygulamanın yanında ünitelerin içinde bulunan listening grammar vb. hepsinin yüzde 80i geçmesi gerekiyor böylece mastery test açılıyor puanı yüksek olan biri (mesela 9,10 gibi puanlar)mastery teste girip 85ten yukarı puan aldığı zaman çalışma notu 12ye (yükseliyor bununla ilgili çok tecrübem var)

    YanıtlaSil
  19. sir neden artık turuncu kayan yazı yok o çok önemli bilgiler veriyordu bize

    YanıtlaSil
  20. @zehra, haklısın. en kısa zamanda turuncu kayan yazılarımızı yayına sokalım.

    YanıtlaSil
  21. sir gerçekten yazdıklarınız çok işime yaradı bnm puanım +9 du 1.üniteyi %100 bitirdim 2.ünite %35ti bugünde 2.üniteyi %50 ye çıkardım baktımki puanım +7 ye düşmüş çok üzüldüm puanımı yükseltmek için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun şimdiden çoook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. çalışmaya çok ara verildiğinde de puan düşebiliyor. acaba seninki öyle bir durum mu?

    YanıtlaSil
  23. bilmiyorum sir ama bugün hocama sordum oda böyle şeyler olur dedi puanımın düşme sebebi bir anda 2.üniteden listeningi %35ten %75'e çıkardım,diğerlerine hiç girmedim sonra puanım düştü acaba bu yüzden mi anlamadım ama inş. en kısa zamanda notumu yükselteceğim

    bu arada çoook tşk ederim.. :)

    YanıtlaSil
  24. mastery testten düşük aldığımızda puanımız düşüyormu? test kaç soruluk ve süresi ne kadar?

    YanıtlaSil
  25. mastery testten düşük alırsan üst üniteye geçemezsin ama puanın düşmez. testlerde genelde 20 soru var ve süresi 6-10 dakika arası.

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  27. ben bir türlü 5 puandan yukarı geçemedim şindide çalıştığım halde 3 puanna düştüm sürekli çeviri düğmesine basıyoum çünkü soruları yanlış anlıyorum

    YanıtlaSil
  28. çevir düğmesine sık basarsanız puanınız düşmeye devam edecektir.

    YanıtlaSil
  29. şimdi puanım +7 ve daha çok çalışıyorumm ama hala anlıyamadığım şey hala 2. üniteye geçemedim oysa otomatikmen açılır ddiyordunuz üstelik 1. üniteyi 100 de 100 bitirmiş görünüyorum nasıl oluyor

    YanıtlaSil
  30. %100 bitirmiş görünüyor olabilirsiniz ama UNIT 1'in yanındaki (+) tuşuna basın. ünitelerin içindeki unsurlardan bir tanesinde bile %50'yi geçmediğiniz varsa 2. üniteye giremezseniz. ikinci ihtimal ise okulunuzda sizlere bu dersler açılırken, ünitelerin otomatik açılmasını sağlayacak seçenek işaretlenmemiş olabilir.

    YanıtlaSil
  31. hepsini 100 100 bitirdim gözüküyor anlamadımm bazıları yüzü geçmiş

    YanıtlaSil
  32. merhaba benim adım hilal acaba sorduğum soruların cevabını söylermisiniz

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Hilal, anladığım kadarıyla öğretmenin ya da okulunuzdaki Dyned sorumlusu sınıfları sisteme aktarırken "otomatik ünite açma" yı işaretlememiş. dolayısıyla ünite otomatik açılmıyor sanırım. öğretmeninizi bu konuda uyarmalı ya da en azından bu konuyu ona anlatmalısın.

    YanıtlaSil
  34. sir öğretmenime söyledim bu arada teşşekkür ederim bu siteden çok yararlanıyorum

    YanıtlaSil
  35. merhaba ben hilal mastery testten 85 şin altında aldım ve 4 dakikada bitirdiğimi yazıyo ne yapmalıyım yazarmısınız

    YanıtlaSil
  36. mastery test'ten 85'in altında almışsan, önünde iki seçenek var. Ya 7 gün biraz daha çalışıp mastery test'in sana bir kez daha açılmasını bekleyeceksin ya da öğretmenine gidip sana mastery test'i yeniden açmasını rica edeceksin. Mastery test'de 85 almamışsanız 4. üniteye geçemezsiniz.

    YanıtlaSil
  37. mehaba ben hilal sir birde 3. ve 4. ünitelerinin mstery testi açık görünüyor daha 2. ünetedeyim onları yapmazzam puanım düşermi

    YanıtlaSil
  38. teste şimdi girmezsen puanın düşmez ama program o testlere girmen gerektiği şeklinde bir uyarı veriyor bazen. öyle bir şey olursa teste gireceksin mecburen.

    YanıtlaSil
  39. hayır ama öğretmen daha yapmadıysan yapma dedi çünkü puanım düşrmiş daha böyle bir uyarı gelmedi bu arada çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  40. merhaba ben hilal sir benim puanım 11 3. ünitedeyim 1 ayda 2 buçuk ünite bitirdim nasıl sence iyi çalışıyormuyum

    YanıtlaSil
  41. gayet iyi çalışıyorsun, tebrikler.

    YanıtlaSil
  42. gerçekmi çok sevindim üstelik bu dynet çok güzel değilmi sir

    YanıtlaSil
  43. merhaba ben hilal sir ben 1 gün çalışamamıştım bir aktım +11 den -12 ye düşmüş anlamadım 5. üniteye geçince oldu neden oldu anlamadım ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  44. 1 gün çalışmadın diye +11'den -12'ye düşmesi imkansız. böyle bir şey hiç duymamıştım.

    YanıtlaSil
  45. 5. üniteye biraz daha çalışınca puanım ilk önce +7 ye daha sonra +12 ye yükseldi öğretmen böyle şeyler olur dedi anlamadımki hiç bir şey

    YanıtlaSil
  46. öğretmeninin de dediği gibi "olur böyle şeyler". takma kafana, +12'ye çıkmışsın. keyfini çıkar, yani ENJOY!

    YanıtlaSil
  47. teşekkürler harika bir şey sınıfta tek ben 12 yim ve bu arada dyned i çok seviyorum

    YanıtlaSil
  48. sir benim puanım +12 ydi hergün çalıştığım halde +9 a düşmüş tutora baktım +12 deeyken yazanlar yazıyo hergün üstelik en az yarım saat çalışıyorum öğretmene söyledim oda anlamadı

    YanıtlaSil
  49. verdiğin doğru-yanlış cevaplar bile puanlarını etkileyebilir.

    YanıtlaSil
  50. hep doğru cevap veriyorum aslında 8. üniteye geçince oldu ünite geçereken puanımız düşermi merak ediyorum birde dynedi daha bu sene bşladım ama yüzdelerim çabuk artıyo

    YanıtlaSil
  51. ünite geçerken puan düşermi

    YanıtlaSil
  52. sır benım puanım -2 den -4 e dustu ve ben tekrar da edıyorum mıkrafondanda konusuyorum her seyı yaptıgımada emınım ama puanım gıttıkce dusuyor

    YanıtlaSil
  53. TUTOR düğmesine basarak nerede hata yaptığını bulabilirsin. unutmadan, tercüme düğmesine (sözlük resmi ve bayrak resmi) fazla basmayın, puanınız düşer.

    YanıtlaSil
  54. merhaba ben hilal 4. sınıftayım oysa 8 üniteyide çok hızlı bitirdim benim dynedim bittimi şimdi sir

    YanıtlaSil
  55. bitmedi. English for Success diye bir kurs daha var. Ona da başlamalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sir ben her gün çalışsamda en az 30 dakka çalışıyorum fakat hem puanım düşüyo hemde haftada en az 2 saat çalşın diyo ne yapcam

      Sil
  56. ne kadar çalıştığından ziyade nasıl çalıştığın önemli. tekrar düğmesine sık basmak, mikrofonu sık kullanmak, kayıtlı sesi dinlemek tercüme düğmesini kullanmamak önemli.

    YanıtlaSil
  57. sir benim de puanım hep ikide kalıyordu daha sonra hergün girmeye başladım şu an puanım 11

    YanıtlaSil
  58. sir puanı şuan 11 kaç ayda 12'ye çıkar bide benim puanım geç yükseliyor önce topluyo sonra veriyo ne yapıym acil!!

    YanıtlaSil
  59. bunun ayla alakası yok. böyle çalışmaya devam et, eninde sonunda 12'ye de çıkar. geç olsun da güç olmasın.

    YanıtlaSil
  60. sir ben hilal bir türlü çalıştğıımı sistem göstermiyo puanım kendi kendine düşüyo yüzdelerim artmıyo ne yapmalıyım :(

    YanıtlaSil
  61. hilal demek ki çalışmaların yeterli değil. yeteri kadar tekrar, mikrofon kullanımı yaptığından emin misin? doğru çalışma teknikleri ile ilgili yazıyı dikkatli okumanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  62. evet çalışıyorum sir :)

    YanıtlaSil
  63. school subjects bir türlü bitmio ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  64. Sir bn Dyned'e girmiyorum 2-3 aydır.bn zaten dynede çok fazla arayla giriyordum.böyle olunca puanım -6 ya düştü ve şimdi girmekten çok korkuyorum hemen bana taktik yazarsan yrn girip uygulayacağım lütfennn Ben FATMANUR
    BURSA/Yıldırım

    YanıtlaSil
  65. sir ama exit tuşu yok

    YanıtlaSil
  66. Exit tuşu dediğimiz X işaretinin olduğu düğme. Programı nasıl kapatıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  67. Sir Ben 4 Gündür Düzenli Girip Çalışıyorum Bu Haftada Öyle Yaptım (Her Gün 35 Dakika) Ama Çakışma Notum Yükselmek Yerine Düştü 9 İken 4 Oldu (Girmediğim Zaman Yok)

    YanıtlaSil
  68. Sir Ben Bu Hafta 4 Gündür Çalışıyordum Her Gün 35 Dakika Çalışıyorum Notum 9'du Ama Sonra 4'e Düştü

    YanıtlaSil
  69. Ahmet Kılınçkıran, STUDY RECORDS ardından TUTOR düğmesine basarak nerede yanlış yaptığınızı öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  70. Teşekkürler Sir Arada Sırada Kaçırdığım Zamanlar Oluyormuş Mesela 1 Gün 1 Saat Çalışmıışım Geri 9 Puanıma Yükseldim

    YanıtlaSil
  71. sir en fazla kaç puana ulaşabiliyoruz dyned de ve bu kaç gün sürer teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  72. en fazla kaç puana ulaşabiliyoruz

    YanıtlaSil
  73. merhaba ben aleyna benim puanım 11 ama bir türlü yükselmiyor neden acaba sir bana yardımcı olabilir misin lütfen :)

    YanıtlaSil
  74. 11 de kötü puan değil Aleyna. Her gün 15 dakika çalışmakla puanını 12'ye yükseltebilirsin diye düşünüyorum. Mastery Test'ten yüksek puan almak da puanı artıran etkenlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sir ben yine alyna peki sir acaba puanımı yükseltebilmem için başka tavsiyelerde de bulunabilir misin lütfen

      Sil
    2. Yukarıda yazanlardan başka tavsiye yok maalesef.

      Sil
  75. Sir benim First English puanım 9, English for Success puanım ise 5 .Mastery testlerden de 100 alıyorum ama bi türlü puanımı yükseltemiyorum neden olabilir

    YanıtlaSil
  76. puanları etkileyen değişik faktörler var. çalışma sıklığı, mikrofon-kulaklık-tekrar düğmelerinin kullanımı puanın artmasını etkiliyor. Ayrıca mastery test'lerde alınan puan da puanların artmasını sağlıyor.

    YanıtlaSil
  77. 11dim 9a düştüm artamıyom yardım edin nolur. Ve 3saatten beri yaptığım için düştü 9aa

    YanıtlaSil
  78. maystery testi çözdükten sonra tekrar açılırmı

    YanıtlaSil
  79. Benim dynedde puanım 8
    Mastery testlerde hiç 85in altında almadım. Ama puanım da yükselmedi. Puanımın yükselmesi için bütün mastery testlerden 100 mü almam gerek?
    Ve bi sorum daha var. Study score'da "ses tanıma alıştırmalarında zorluk çekiyorsunuz" yazıyor. Bunun gitmesi için ne yapmam gerek?
    Sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  80. Merhaba Sir,

    Ben şuan 7. üniteye geçtim. Ama merak ettiğim bir şey var. 6. ünite tamamlama yüzdem %80. Bunun %100 olması şart mı?

    YanıtlaSil
  81. Anlamıyorum cevaplarım doğru, çok çalışıyorum ama neden puanım sürekli eksiye düşüyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar düğmesine sık basıp, mikrofona da duyduğunuzu tekrarlamanız gerekiyor. Sadece soruları cevaplamak üzerine çalışmıyor bu program.

      Sil
  82. ben 11 puanda 1 aydır takılıp kaldım önceki sene 12 puan olmuştum fakat bu sene aynı çalışmayı yapsamda takıldım. Bunun sırunu acaba nedir?

    YanıtlaSil
  83. benim panım 11den 9 a düştu. Yapıyorum ama yükselmedi acaba yükselirmi.

    YanıtlaSil
  84. Siri ben şimdi dyned yaparken yanlışlıkla bayrak tuşuna bastım bilmeyerek bastım yani elim deydi şimddi bu öğretmenin dynedinde kayıt olarak görülürmü kayda girermi bu soruyu cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmeninin bunu görüp görmemesi çok önemli değil. Bir kere bastıysan zaten yanlışlıkla olduğu anlaşılacaktır. Puanını da çok fazla etkilemez bir defa olduğu için.

      Sil
  85. Merhaba dyned de 70 Saat calismis ama ss u 5 plan olan ogrenci mi yoksa 5 Saat calisip 11 puana ulasan ogrenci mi daha basarili?

    YanıtlaSil
  86. sir benim puanım -4 ara vermeden çalışıom ama yükselmio

    YanıtlaSil
  87. 3 hafta çaılışmadım.puanım 9dan 2 ye düştü çalıştım 4e çıktı ertesi gün girdim sıfıra düşmüştü çalıştım yükselmedi ağırlıklı çalışma notum eksiye düştü. bunu nasıl düzelteceğim

    YanıtlaSil
  88. 3 hafta çaılışmadım.puanım 9dan 2 ye düştü çalıştım 4e çıktı ertesi gün girdim sıfıra düşmüştü çalıştım yükselmedi ağırlıklı çalışma notum eksiye düştü. bunu nasıl düzelteceğim

    YanıtlaSil
  89. Ben 11 puanım bir aydır 12 puan olamıyorum

    YanıtlaSil
  90. Bende 7. Unitedeyim 12 den 9 a düştü puanim sürekli çalışıyorum anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  91. Puanım+9nasıl yükseltebilirim acaba yükselmiyor

    YanıtlaSil
  92. Sir ben DynEd`e girdiğimde ilerlemiyor. Peki nasıl düzeltilir? sık sık giriyorum.

    YanıtlaSil
  93. sir ben her şeyi yapıyorum çalışma raporumda gayet iyi ama 11 puandan yukarı çıkamıyorum yardım edermisin

    YanıtlaSil