>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

21 Nisan 2009 Salı

FIRST ENGLISH BİTİNCE NE OLACAK?

DynEd'de First English'i bitiren öğrenciler ENGLISH FOR SUCCESS'te çalışma hakkını elde edecekler. English For Success, First English'e göre daha ileri düzeyde bir içeriğe sahip. Öğretmenlerin, First English'i tamamlamayan öğrencilere English For Success'i açmaları tavsiye edilmez.

51 yorum:

  1. 6-b gizem
    sir şimdi ben first english girmeyince puanım düşecek mi puanlar ve çalışma süresi her iki tarafdada deişmiyor mu?

    YanıtlaSil
  2. @Gizem, First English ile English for Success birbirinden farklı. Dolayısıyla puanları birbirinden ayrı. First English'i artık bitirdiğin için ona girmene gerek yok, puanın düşse de önemli değil. Ama eğer çok istiyorsan, son üniteyi %100'e tamamlamak için First English'e de girebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. BU SİTE GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ HER OKULUN BÖYLE BİR SİTESİ OLMASI GEREKİR BİZİM OKULUMUZUN YOK VE BÜTÜN ÖĞRETMENLERİMİZ SİZİN SİTENİZİ ÖNERİYOR... TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. 6-b gizem
    sir ben english for success bölümleri çok hızlı ve kısa sürelerde bitiriyorum firs english böyle olmamıştı ilerde bi sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  5. @gizem, eğer yüzdelerin normal şekilde artıyorsa bir sorun yok. Ama bitirmene rağmen yüzdelerin artmıyorsa problem var demektir.

    YanıtlaSil
  6. SİR DYNEDDEKİ BAŞARIMIZ KARNE NOTUMUZU ETKİLEYECEK Mİ?YAZAN:SUDENUR MAVİ

    YanıtlaSil
  7. @sudenur, öğretmeninizin değerlendirmesine bağlı.

    YanıtlaSil
  8. Sir..Siteniz harika..

    Yalnız mikrofonum kısa zaman önce kırıldı..Puanım çok yavaş ilerliyor..Mikrofonsuz olsa sorun olurmu?

    YanıtlaSil
  9. mikrofonsuz dyned olmaz. dyned'in en önemli araçlarından biri mikrofon çalışması. Yüzdelerinizi yükseltmeniz imkanız mikrofon olmadan. Mikrofonunuz kırıldıysa yenisini almanız en iyi çözüm.

    YanıtlaSil
  10. Sır... Ben english for success bölümündeyim 3. ünitedeyim. 3. ünite %96 oldu. Mastery tests'in açılmasına 3 gün kaldı. Öyle yazıyordu. 1-2 ünitelerin mastery tests'i zor geldi bir kere yapmıştım. Tekrar yapcam ve 4. ünitem açılacak sanırım. Ama eğer düşük alırsam açılmayacak. 4. üniteye geçmek için sadece mastery tests mi çözüm? Yada öğretmene söylemekten başka çözüm yok mu?

    YanıtlaSil
  11. evet, 1-2'nin mastery test'ini başarıyla geçmeden açılmıyor 4. ünite. Ama eğer öğretmenin, senin şimdiye kadarki çalışmanın yeterli olduğuna inanırsa kendisi de açabilir.

    YanıtlaSil
  12. Sir mastery teste girmek için yüzdemizin kaş olması gerekiyor?
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. 1 ve 2. ünite sonunda her iki ünitede de ortalama %80 ortalamayı geçince Mastery Test otomatik olarak açılır. Zaten yanında TICK işareti oluyor.

    YanıtlaSil
  14. 6-cden mehmet sir dyned nasıl güncellenir be dynede girdiğimde güncelleme yapınız diyor..

    YanıtlaSil
  15. Hi Mehmet, öncelikle şunu söyleyeyim. Dyned'e internetten bağlanılamıyor. O nedenle şu anda güncelleme yapamazsın. En yukarıdaki turuncu altyazıları takip et. Dyned düzeldiğinde yazacağım oraya. Dyned'deki arıza giderildikten sonra güncelleme yapacaksın.

    Güncelleme yapmak için Bilgisayarım'a gir. Oradan C:\Program Files'a gir. Program Files'ın içinde DynEd klasörüne gir. Orada UptoDate diye bir dosya var. Onu çalıştıracaksın.

    YanıtlaSil
  16. ya kaç gündür dyned niçin açılmıyor??BN yükleyeli 10-15 günü geçti indirmeme rağmen hiçbir yerde DYNED açılmıyor
    NİÇİN AÇILMADIĞI HAKKINDA BİLGİ VERİR MİSİNİZ?(pazartesi günü öğr. dyned açmam gerek kendi laptopumu getiricem lütfen bilgilendiriniz.........

    YanıtlaSil
  17. Bu sayfanın en üstünde günlerdir turuncu renkte kayan yazı var. O yazıyı okuyunuz.

    YanıtlaSil
  18. bn indirdim ama çevrimdışı çalışabilinir denmiş.BN ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞMAK İSTİYORUM.ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞMAK İÇİN NELER YAPABİLİRİM?çevrimdışı çalış diyorum "BU SİZİN İLK ÇALIŞMANIZ GİBİ GÖZÜKÜYOR.ÖNCE İNT. e BAĞLANIN SONRA BAĞLANDIYI TIKLAYIN DİYOR BN BAĞLANIYA TIKLAYINCA YİNE AYNI SAYFA AÇILIYOR.bnm çevrimdışı çalışabilmeme için NELER yapmam gerekir?????????LÜTFEN BİLGİLENDİRİNİZ.....

    YanıtlaSil
  19. size dediği gibi, ilk çevrimdışı çalışma için mutlaka internete girilerek bir çevrimiçi çalışma yapmak gerekiyor. şu anda da dyned çevrimiçi açılmadığı için sizin çevrimdışı çalışmanız da mümkün değil.

    YanıtlaSil
  20. Sir englısh for success'a giremiyorum.First English bitti. Öğretmenime dedim ama daha açılmadı.

    YanıtlaSil
  21. renkdaş, English for Success otomatik açılmaz, sadece öğretmenler tarafından açılabilir. Öğretmeninizin açma yetkisi yoksa ya da açamıyorsa okuldaki DynEd sorumlusuna durumu iletmesi gerekiyor. DynEd okul sorumlusu da size English for Success'i açabilir. Ancak öğretmeninizin bunu bildirmesi lazım.

    YanıtlaSil
  22. benim first english im bitti de english for success a girmeye çalışıyorum ama kurulu değil diyo nasıl kuracağım? öğretmen okuldayken bakmış ta onda açık olarak gözüküyomuş

    YanıtlaSil
  23. @zeynep, normalde kurulum yaparken ENGLISH FOR SUCCESS'in kurluyor olması lazım. Sen önce bir güncelleme yapmayı dene. Güncelleme sırasında çıkan listede English for Success görünüyorsa ve yanında yıldız işareti varsa onu seçip güncellenmesini sağla. Eğer güncellemede ve güncellemeden sonra da hala çıkmıyorsa mecburen yeniden kuracaksın DynEd'i.

    YanıtlaSil
  24. merhabalar. ben dyned için okulda sorumluyum. öğrencim first english i bitirdi. ben de neglish for successi açtım. 1. ünitenin kilidini de açtım. ama öğrencim de direk first english diye çıkıyor. güncelleştirmeler de yapıldı. acaba ben mi açamıyorum?yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  25. @Selcan, anlattıklarınıza göre açılıyor olması lazım. Adı geçen öğrenciye English for Success'i açtıysanız sorun olmaması gerekiyor. Anlayamadım neden açılmadığını.

    YanıtlaSil
  26. benim niçin açılmıyor sir

    YanıtlaSil
  27. açılmıyor derken? first english mi açılmıyor?

    YanıtlaSil
  28. hayır englih for success açılmıyor first engliski 100 de 100 bitirmiş görünüyorum

    YanıtlaSil
  29. sir benim mikrofon suzda çalışıyorbiliyorum bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
  30. sorun olmaz ama sesini kaydetmedikçe puanın artmaz, dolayısıyla ünite atlayamazsın.

    YanıtlaSil
  31. first english'in "8" ünitesini de bitirdin mi ki %100 diyorsun?

    YanıtlaSil
  32. sir english for succes bitince ne olacak

    YanıtlaSil
  33. :)) güzel soru. English for Success bitince DynEd de bitmiş olacak. :)

    YanıtlaSil
  34. demek öyle peki artık dyned diye bir şey olmayacakmı bitirenler için

    YanıtlaSil
  35. üniteleri bitirsen bile istediğin her yeri yeniden çalışabilirsin.

    YanıtlaSil
  36. SİR BENİM BİR ARKADAŞIM VAR EVLERİNDE BİLGİSAYAR YOK OKULDA ÇALIŞIYOR O FİRSHT ENGLİSH İ BİTMİŞ ENGLİSH FOR DUCES BİR TÜRLÜ AÇIMIYORMUŞ OYSA ÖĞRETMENİNKİDE AÇIK GÖRÜNÜYORUŞ NE YAPMALI söylermisiniz yarrdımcı olursanız çok sevinir

    YanıtlaSil
  37. Öğretmeni hata yapıyor olabilir. Kilidi açmışsa English for Success'in açılması lazım. Bu sorunu bir tek o öğretmen çözebilir.

    YanıtlaSil
  38. evet ama arkadaşım ne yapacağını şaşırdı öğretmen açtı ama yine kapalı

    YanıtlaSil
  39. anladığım kadarıyla okuldaki bilgisayarda English for Success yazılımı yüklenmemiş. okuldaki bilgisayara kurulum yeniden yapılmalı ve English for Success'in yüklenmesi sağlanmalı.

    YanıtlaSil
  40. evet yüklendi ama bir türlü açamıyor öğretmende açamıyor anlamadık yardımcı olurmu atık okula gelmiyor herkesten utanıyor çünkü ona açılmıyan sunuz

    YanıtlaSil
  41. english for succes e geçtim first english imin hepsi %100 notumu nasıl yükseltebüilirim for success de

    YanıtlaSil
  42. first english'te nasıl çalıştıysan English for Success'te de aynı şekilde çalışacaksın. Puanlarını yüksek tutmak için yine bol tekrar ve mikrofon kullanımı gerekiyor.

    YanıtlaSil
  43. ben english for succese geçtim puanımız firhs english ile aynımı english for succes te çünkü sıfır first english te +12 ydi de

    YanıtlaSil
  44. puanın 0 (sıfır)'dan başlar English for Success'e geçince.

    YanıtlaSil
  45. ben hande,Dynedi kuruyorum fakat cd yi takınca english for success cıkıyor sadece.cd takınca yada takmayınca first english çalışmıyor.First English i nasıl çalıstırabilirim ? güncellemelerimde tamam.

    YanıtlaSil
  46. first english kilitli mi duruyor yoksa hiç mi görünmüyor menüde? eğer hiç görünmüyorsa yüklediğiniz versiyonda problem vardır. başka bir CD'den yüklemeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  47. merhaba. ben englis for success mastery test 1-2 ye giremiyorum.önceden 2 kez çözdüm ama geçemedim. şimdi ise ''mastery test units 1-2 bölümü önceden çalışıldığından yeniden açılmayacaktır'' yazıyor. bu sorunu nasıl çözebilirim :(

    YanıtlaSil
  48. öğretmeninize söylerseniz size açabilir.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba Sır Ben DynEd Mastery Tests 1-2 Yi Önceden Yaptığım için bloke oldu açılmıyor Sormak İstediğim Eğer Ben Diğer Üniteleri Tamamlayıp Diğer Mastery Testlerden 85 Üstü Alırsam Ama Mastery Tests 1-2 Öyle Kalsa First English Bitmiş Olurmu?

    YanıtlaSil
  50. DynEd First English Study Score'um Uzun Süredir 3 Ne Yapmalıyım Bu Arada Siten Muhteşem Sır ☺

    YanıtlaSil
  51. engilsh for success 7 puanda takılı kaldım , ama mastery tesy ortalamam 77 dı bununla alaklı olabılır mı, bırde dyned rapor cektıgımde adımın yanında 3 adet soru ısaretı cıkıyor bu ne ıle aakalı olabılır sorun mu var demek,

    YanıtlaSil