>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

15 Mart 2009 Pazar

"YERLEŞTİRME SINAVINIZI ONAYLAMAK İÇİN LÜTFEN BU BECERİ SINAVI'NA GİRİN" MESAJI


DynEd'de "Yerleştirme sınavınızı onaylamak için, lütfen bu beceri sınavına girin" şeklinde bir mesaj çıkmaktadır. Bu mesaj PLACEMENT MANAGER (Yerleştirme Yöneticisi) aracılığıyla gelmektedir. Bunun sebebi, sizin seviyenizi belirlemek, böylece seviyenize göre sonraki ünitelerin düzenlenmesini sağlamaktır. Bunu bir deneme sınavı olarak da algılayabilirsiniz. Bu mesajla karşılaşanlar sınava girmek zorundalar. Bu sınavlara girip de kötü not alırsanız endişelenmeyin, sınavlar size sonra tekrar açılacağından notunuzu düzeltebilirsiniz.

39 yorum:

  1. sena yağmur30 Mart 2009 12:59

    hata:bu dosyaya yazılamıyor:
    C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\ALL USERS\APPLICATION
    DATA\DYEND\DATA_I\04322358\local.hst

    gibi hata mesajları çıkıyor dyned çalıştığımda kaydedilemiyor ne yapmam lazım
    5-D sena yağmur

    YanıtlaSil
  2. 6-b GİZEM
    sir benim 8.ünitem açılmıo sizce 5-6.ünitenin mastery testinden mi kaynaklanıyo?

    YanıtlaSil
  3. @gizem; evet, sınavı başarıyla geçene kadar o ünite açılmaz.

    YanıtlaSil
  4. 6-b gizem
    sir diğer arkadaşlarımdan birinde 3-4.ünitenin mastery testi geçemeyince 1-2.mastery tesi açılmış böyle geçmiş 4.üniteye.

    YanıtlaSil
  5. sir bende böle bi test çıkmadı acaba nedenini sorabilrmiyim...

    YanıtlaSil
  6. her an açılabilir, hemen hemen herkese uğramış bu mesaj, sana da uğraması yakındır sayın Adsız.

    YanıtlaSil
  7. 6-b gizem
    sir dyned de bana şöle bi yazı geldi:
    UNABLO TO FİND AUDİO FİLE (1):'C PROGRAM FİLE/DYNED/CONTENT/028ML41/TUR/A028E04MOV'
    yardım edebilir misiniz?ayrıca denilen yerlere sıra ile girdiğimde son dosyanın çalışmadığını söylüyor...

    YanıtlaSil
  8. Mert KULLE 7-F16 Nisan 2009 09:25

    sir bende de böyle bi test çıktı mastery(3-4) testten 65 aldım.Puanım -4 iken -6 ya düştü.Bu arada ben -6 dan -2 ye düşürmeyi başardım fakat düşürdükten sonra 1 saat çalıştım ama -2den aşağı inmiyor.Tekrar , kayıt ve kayıt dinleme hepsini yaptım ama hala -2deyim.

    YanıtlaSil
  9. @mert, "-6'dan -2'ye çıkarmak" demek istedin sanırım. Çalıştıkça puanın yükselecektir merak etme. TUTOR düğmesine bas, sana hatalarının ne olduğunu söyleyecektir.

    YanıtlaSil
  10. Berk KULLE 4-F29 Nisan 2009 18:04

    Sayın sir;
    Ben 3. üniteye geçtim ve puanım +7. Ama 2 gündür çalışıyorum hala +7.Niye hala +9'a geçemedim????????

    Saygılarımla Berk KULLE.

    YanıtlaSil
  11. @Berk, günlerce çalışmak değil doğru çalışmak puanları arttırır. Eğer mikrofon kullanma ve tekrar dinleme işlemlerini sıklıkla yaparsan puanın mutlaka artar. Bu arada sözlük ve tercüme düğmesine basmamaya özen gösterin. Yoksa puanınız düşer.

    YanıtlaSil
  12. sir ben bazen x çıkıyorum ve o zaman çalışdıklarım daha sonra yeniden açtığımda görünmüyor x veya exit tuşundan çıkmak farkediyo mu?

    YanıtlaSil
  13. evet, EXIT tuşuyla çıkın, yoksa çalışmalarınız kaydolmaz.

    YanıtlaSil
  14. 6-b gizem
    sir dynedi açdığımda yeni bir sayfa açılıyor ve şu yazıyor:
    "Your request produced an error."
    "İsteğiniz bir hata üretti."
    ne yapmalıyım....

    YanıtlaSil
  15. @Gizem, geçici bir sorun olsa gerek, senin yapabileceğin bir şey yok. Bir müddet bekledikten sonra yeniden girmeyi dene.

    YanıtlaSil
  16. sir bazen yüzdeler çok yavaş bazende çok hızlı artıyor.bir problem olabilirmi ileride?

    YanıtlaSil
  17. Sir ben ünitenin yüzde 80 ini yaptım baktım bölümlerin (listening grammar vb) yüzde 80 ini yapın dedi bu şart mı?

    YanıtlaSil
  18. %80'ini yapmış olabilirsin ama dikkatli bak, grammar, listening gibi bölümlerin hiçbirinin %50'nin altında olmaması lazım.

    YanıtlaSil
  19. iyi akşamlar sir
    ben dyned de çalışıyorum bol bol tekrar yapıyorum konuşuyorum fakat yanlışıkla tekrar düymesine basıyorum ve bir anda puanım - lere iniyor nasıl oluyor acaba?
    saygılarımla...

    YanıtlaSil
  20. tekrar düğmesine yanlışlıkla da bassanız notunuz düşmez, demek ki yanlış yaptığınız başka şeyler var. STUDY RECORDS - TUTOR düğmesine basarak neleri yanlış yaptığınızı öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. 7-G Özer,
    Hocam bugünkü derste konuştuklarımızdan sonra dyneti verdiğiniz 3 linkten indiriorum fakat birleşmiyor dosyalar :(

    YanıtlaSil
  22. Özer, sen dosyaları indirmeyi bitirdin mi? Yani 3 dosya da bilgisayarına inmiş durumda mı?

    YanıtlaSil
  23. Sir dynedi yapıyorum fakat yüzdeler çok yavaş artıyor bir problem olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  24. problem yok, yüzdeler çalıştıkça yavaş yavaş artıyor. Mikrofon kullanıp, dinleme tekrarı yaptıkça yüzdelerin artacaktır.

    YanıtlaSil
  25. benim kulaklığım yok. nasıl çalışma notumu attıra bilirim.

    YanıtlaSil
  26. İlla kulaklığınız olmasına gerek yok. Bilgisayarın hoparlörü de kulaklık yerine geçer zaten. Önemli olan dinleme yapmanız, kulaklık veya hoparlör olması farketmez.

    YanıtlaSil
  27. dynedi actımda lütfen önce öğrenci yerleştirme sınavına girin (ÖĞRENCİ YERLEŞTİRME SINAVI'NA GİRMESİNİ SAĞLA ) yazıyor ama tıklayınca birşey olmuyor tamam tusuna tıklayınca lütfen önce öğrenci yerleştirme sınavına girin yazısı cıktı tamam tusuna tektar basınca ilk haline döndü

    YanıtlaSil
  28. Tamam'a tıklayınca sınav açılmaz. En başa dönüp, tepede yıldız işaretli mastery tests bölümüne girip size açık olan sınava gireceksiniz.

    YanıtlaSil
  29. BN BU DURUMDAN ŞİKAYETÇİYİM LÜTFEN BİLGİLERİNİZE.. YERLEŞTİRME SINAVI YÜZÜNDEN PUANIM DÜŞTÜ DAHA DA YÜKSELMİYOR GÜNDE 3 SAAT ÇALIŞIYORUM AMA YÜKSELTEMEDİM LÜTFEN YORUMUMU DİKKATE ALIRSANIZ İYİ OLUR .
    OKULUM:GAZİANTEP HANİFİ ŞİRECİ İ.Ö.O
    İNG ÖĞRTMNM:NİDA KILIÇ
    AÇIP ÖĞRETMENİMLE KONUŞURSANIZ SEVİNİRİM
    LÜTFEN DİKKATE ALIN

    YanıtlaSil
  30. saygıdeğer kardeşim, senin öğretmeninle neden ben konuşayım? sana bu konuda rehberlik yapacak kişi kendi öğretmenindir. ben senin 3 saat boyunca dyned'de nasıl çalıştığını bilemem ki. öğretmenine dyned'de 3 saat boyunca hangi bölümleri nasıl çalıştığını anlatırsan, o da sana neleri yapman gerektiğini söyleyecektir.

    YanıtlaSil
  31. 6-A şevval
    Sir ben dyned de 7. üniteyi bitirdim ama 8. ünite açılmıyor hocam mystery tesste açlmıyor yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  32. Şevval, yardımcı olacağım.

    YanıtlaSil
  33. Hocam ben dynedden 5.üniteyi bitirdim.Hala 6.ünite açılmadı.Beceri sınavı açılmıyor,bide ben bütün ünitelerin yüzdelerini tamamladım ama hala açılmadı ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  34. ya ben yerleştirme sınavına girdim sonra bilmediğim için kaydetmeden cıktım ve diğer dosyalar acılmıyor ne yapacağım??

    YanıtlaSil
  35. öğretmenine rica edeceksin, yeniden açacak sana yerleştirme sınavını.

    YanıtlaSil
  36. ben placement test general e girdim. sonra biraz yaptım ve sonra çıktım. şimdi de placement test kilitlendi. ve dyned lütfen yerleştirme sınavına giriniz diyor. ya da placement manager a gir diyor. ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  37. yarım bıraktığın için kilitlenmiş. öğretmenine durumu iletirsen kilidi o açabilir.

    YanıtlaSil