>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

15 Mart 2009 Pazar

ZAMAN ZAMAN GÜNCELLEME YAPMAYI UNUTMAYIN

Her gün güncelleme yapmanıza gerek yok ama zaman zaman programla ilgili güncelleme çıkıp çıkmadığını kontrol etmek gerekiyor. Örneğin, bu aralar ses kaydedemeyenler ya da kaydettikleri sesi dinleyemenler lütfen güncelleme yapsınlar. Güncelleme yapmak için BİLGİSAYARIM > C: > PROGRAM FILES > DYNED klasöründe yer alan UPTODATE isimli dosyaya iki kere tıklayın ya da programı açtığınızda GÜNCELLEŞTİRME YAPMAK İSTER MİSİNİZ? şeklinde bir mesajla karşılaşırsanız kabul edin.


Güncelleme aşağıdaki gibi bir ekranla açılıyor. Yıldız işaretli bölümlerin güncellenmesi gerektiğini anlıyoruz. Eğer yıldız işareti yoksa güncellemeye gerek yok demektir.



Aşağıdaki gibi yıldızlı bölümleri seçiyoruz. Seçerken bir elinizi CTRL tuşuna basılı halde tutun ve diğer elinizle mouse'un sol tuşunu kullanarak aşağıdaki gibi yıldızlı bölümleri seçin. Ardından YÜKLEye basın.






Her defasında güncelleme dosyasına bu kadar uzun yolla ulaşmak istemeyenler masaüstüne bir kısayol atarak daha kolay güncelleme yapabilirler. Yukarıda bahsettiğim UPTODATE isimli dosyanın üzerine gelerek mouse'unuzun sağ tuşuna basın. Karşınıza çıkacak menüden, GÖNDER (Send) yazan yere basın ve masaüstü (kısayol oluştur)'a basın. Böylece bundan sonra güncelleme dosyasına masaüstünden kolayca ulaşabilirsiniz.

28 yorum:

  1. 6-b gizem
    sir benim başka bilgisayrda çevrimdışı çaşılıp daha sonra yine aynı bilgisayardan çevrimci girince evdekinde çalıştığım gözükmüo

    YanıtlaSil
  2. 6-b gizem
    sir çözdüm ordada tekrar çevrimci girmeyi unutmuşum

    YanıtlaSil
  3. 6-b gizem
    sir ben en son dyend in açılmaması sorunundan sonra hiç çevrimdışı çalışmadım fakat bana şöyle bir mesaj geldi:
    "KAYIT YÖNETİCİSİ BİLGİSAYARINIZa ERİŞEMİYOR VEYA ÇEVRİMDIŞI ÇALIŞMA SÜRENİZ DOLMUŞTUR."
    diyor ayrıca farklı bilgisayarlarda 8.ünitem açık görünmüyor.Sizce neden?

    YanıtlaSil
  4. @Gizem, o mesajda biri veya diğeri diyor; ÇEVRİMDIŞI çalışmayla ilgili kısmı değil de ilk baştaki kısma odaklanacaksın o zaman. Ben senin kayıtlarını kontrol ettim, sonuçta en son girdiğin tarih bugün göründüğüne göre senin açından bir problem yok. O bahsettiğin farklı bilgisayar demek ki Dyned'e bağlanamadığı için senin o bilgisayarda yaptığın en son çalışmayı göz önüne alıyor. O bilgisayarın ayarlarında bir problem olabilir ya da geçici bir bağlantı sorunu olabilir.

    YanıtlaSil
  5. sir ben sık sık güncelleme yapıyorum ama bazen dynede girdiğimde güncelleme yapmayı unutmayın diye bir yazı çıkoyor.ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. @Dilşah, demek ki yine de güncelleme yapman gerekiyor. Güncellemeyi doğru yaptığından emin ol. Yukarıda bahsettiğim yıldız işaretli yerleri seçme işlemini yapıyorsundur inşallah.

    YanıtlaSil
  7. sir dyneti başka hangi yolla açabilirim bilgisayarda hata bile olsa...

    YanıtlaSil
  8. Dyned'i sadece bilgisayarda çalıştırabileceğine göre, eğer bilgisayaırnda bir problem varsa çalıştıramazsın.

    YanıtlaSil
  9. sir first englishin yüzdelerini arttırınca english for successaçılıyor mu yoksa hocanın mı açması gerek

    YanıtlaSil
  10. hoca kim, Nasrettin Hoca mı? English for Success yüzdelerle açılmıyor. First English'i tamamen bitirdikten sonra öğretmeniniz açabilir onu. English For Success'in açılması öğretmeninizin onayına bağlı.

    YanıtlaSil
  11. benim dyned cdim var yeni aldım öğretmenimden ama cd yi bilgisayara koyduğumda kurulum penceresi açılmıyor donuyor daha sonra şöyle bir yazı çıkıyor msg_message_errorcopyingfiles çıkıyyor ve sadece altında bir buton çıkıyor onun üstündede msg_button_ok çıkıyor ona tıklayınca yenden açılıyor ama yine aynı şeyler olup 2. çıkıyor tıklayınca aynı şeyin 3. sü çıkıyor ona tıklayıncada kapanıyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. bilgisayarınızdaki koruma ayarları yüzünden kurulum için gerekli dosyaları kopyalayamıyor herhalde. En azından sorun bilgisayarınızdan kaynaklanıyor gibi görünüyor. Size tavsiyem, bu sitede Kasım ayında yayınladığım KURULUM GEREKTİRMEYEN DYNED ile ilgili verdiğim linklerden DYNED'i indirin ve orada belirttiğim talimatlara uyarak bilgisayarınıza kopyalayın.

    YanıtlaSil
  13. Sir zaman zaman güncelleme yapmayı unutmayın derken ne demek istediniz? Yani sık sık mı yapalım yoksa arada bir mi yapalım?

    YanıtlaSil
  14. Eğer programınız güncellemeye ihtiyaç duyarsa üst köşede BU PROGRAM ESKİ, BU PROGRAM GÜNCEL DEĞİL gibi bir cümle görünüyor. O nedenle sık sık güncelleme yapmanıza gerek yok. Program sorunsuz çalışıyorsa güncelleme olayını çok da sorun etmeyin.

    YanıtlaSil
  15. Sir dynedde kayıt yaparken sesim neredeyse hiç çıkmıyor yani kayıt yapıyorum ama kayıt dinlerken sesim çıkmıyor o kadar bağırıyorum ama sesimi dinleyemiyorum ama dinleme işareti siyah oluyor sizce güncelleme mi yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  16. Güncelleme yapılsa bile düzelmediğini söylemişti bazı arkadaşlar. Dolayısıyla problem bilgisayarınızdaki ayarlardan ya da donanımdan kaynaklanıyor olmalı. Bilgisayarınızdaki ses ayarlarını açın ve mikrofon bölümünü kontrol edin. Mikrofon girişi işaretli olmak zorunda. Eğer işaretli değilse ses kaydetmiyor olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Sir ben dynedi açıyorum bu kurulum eski diyor ama dynedde açılmıyor çalışmalarım da kayt olmuyor. Bu acaba nedeeen?

    YanıtlaSil
  18. çünkü dyned çevrimiçi olarak açılmıyor, yani internet arızası ya da ona benzer bir şey var. kurulum eski deyince güncelleme yapmak istiyor ama çevrimiçi bağlanamadığı için yapamıyor. çalışmaların kaydolmamasının sebebi de dyned'deki internet sorunu. Sorun düzelince hepsi hallolacak.

    YanıtlaSil
  19. sir ben dynedi açıyor oturum açma kimliğimi şifermi yazıyor giriyorum ama karşıma bu süüm eski güncellemek gerekiyor yazıyor güncelleye basıyorum ama *** lı güncellenecek öğeler gelmiyor yinede ben yazanları seçip yükleye basıyorum yükleme sonunda aynı sayfa tekrar karşıma çıkıyor bitir dediğimde ise tekrar açtığımda yine aynı şeyler oluyor sonuç itibariyle dynede giremiyor ve çalışamıyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  20. maalesef yardımcı olamayacağım. daha önce karşılaşmadığım bir durum.

    YanıtlaSil
  21. sir bana yükleme hatası /courser/versionw.ını diyo
    devam etmeden önce çevrimiçi olun diyor

    YanıtlaSil
  22. Yükleme sırasında Güncelleme yapmak istiyor ve o sırada internet üzerinden DYNED server'ına bağlanmaya çalışıyor. Dyned Server'ında bir problem varsa bağlanamıyor ve dolayısıyla yükleme yarım kalıyor. İşte karşınıza o mesaj çıkıyor. BİTİR tuşuna basın ve birkaç saat sonra güncelleme yapmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  23. Benim internetim kotalı yani sınırlı o yüzden olabilir mi sir

    YanıtlaSil
  24. dyned kotadan bir şey harcamıyor, bu nedenle bununla ilgisi olamaz.

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar ben dynette güncelleme yapamıyorum güncelleme kısayolundan yükle dedikten sonra cant create output files diye bir yazı çıkıyor bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
  26. @Fulya, bu tür dosyaların açıldığı TEMP klasörü dolmuş olabilir ya da bilgisayarınızda program kurulumu konusunda sınırlamalar olabilir. Windows'ta ADMINISTRATOR yani yönetici olarak oturum açıp programı kurmaya çalıştığınızdan emin olun.

    YanıtlaSil
  27. Niye 4unite acilmiyo 3 uniteyi bitirdimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 üniteyi bitirmek yetmez. Çalışma başarı yüzdenin %80'i geçmesi lazım. STUDY RECORDS kısmından yüzdelerini kontrol et.

      Sil