>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

5 Aralık 2014 Cuma

DYNED'i KURMADAN ÖNCE QUICKTIME'ı KURUN.

DynEd programının düzgün çalışabilmesi için Quicktime isimli programın da bilgisayarınızda yüklü olması gerekiyor. Bu bir video programı ve genelde bilgisayarlarda yüklü oluyor ama eğer "Quicktime'ı yüklemeniz gerekiyor" şeklinde bir uyarı alırsanız aşağıdaki şekilde bu programı yükleyebilirsiniz.

Öncelikle https://www.apple.com/tr/quicktime/download/ adresine giriş yapacaksınız. Açılan sayfada aşağıda işaretli linke tıklayacaksınız.


Dosya kaydetme ekranı açılacak. Dosyayı kaydedeceğimiz yeri seçerek Kaydet (Save) düğmesine basıyoruz.


Kurulum programı inmeye başlıyor.


Programın indirilmesi bittikten sonra indirdiğimiz dosyayı bulup çift tıklıyoruz.

Karşımıza aşağıdaki uyarı mesajı gelebilir. Çalıştır (Run) düğmesine basıyoruz.


Quicktime yükleme ekranı çıkıyor karşımıza.


Yükleme başlayacak. Yükleme bittikten sonra aşağıdaki ekran karşımıza gelecek. Burada programın ücretli versiyonuna geçmeyi isteyip istemediğimiz soruluyor. Burada "Hayır, teşekkürler." (No, thanks) butonuna tıklıyoruz.



Bu adımlardan sonra programın kurulumu tamamlanıyor. Aşağıdaki ekran karşımıza çıkıyor. KAPAT (Close) düğmesine basıyoruz.


Bu adımları başarıyla tamamladıysanız QUICKTIME programını kurdunuz demektir. Artık Dyned'i kurmayı deneyebilirsiniz.

4 yorum:

  1. İşte bu bölümleri geçmek dert zaten, neden bu kadar uzun yapıyorlarki anlamadım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,ben First English bolumundeyken sanrım bir bölümü geçemedim.Şu an 1 ve 2 adıyla bölümler var.O bölümleri tamamlamam gerekiyor.Bunun sebebi nedir?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,ben first english bolumundeyken sanırım bir bölümü geçemedim bu yüzden iki bölümü tamamlamam gerekiyor yani first english in ana sayfasındaki başlıklar yok bölümlerde part 1 part 2 gibi başlıklar var bunun sebebi nedir?yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  4. Evet,ben de aynı sorunu yaşıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil