>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

30 Kasım 2014 Pazar

ÖĞRENCİLERE PLACEMENT TEST AÇMA

Öğrenciler derslere giriş yapmak istediklerinde program onları PLACEMENT TEST'e yönlendiriyor. Placement Test (Yerleştirme Testi)'ine girebilmeleri için bu testin öğrencilere açılması gerekli. Bunu şu şekilde yapıyoruz. Önce dersine girdiğimiz sınıflardan birini açıyoruz.









Ders olarak Placement Test'i seçip öğrencilerden birinin üstüne basıyoruz. Ardından tüm öğrencileri seçmek için CTRL ve A düğmelerine birlikte basıyoruz. Tüm isimler seçili olduğunda EDIT ya da DÜZENLE düğmesine basıyoruz. Aşağıdaki ekran açılıyor.


Placement Test'leri seçip KİLİT AÇ (UNLOCK) düğmesine basıyoruz ve OK (TAMAM) butonunu tıklıyoruz. Bu işlemi girdiğimiz her sınıf için yapmamız gerekiyor.

17 yorum:

  1. MERHABA, DYNED PLACEMENT TESTI UYGULANAN BIR SINAVA GIRDIM. SCORE 116YDI. SCORE 181+ YAPMAK İSTİYORUM. ÖRNEK SORULARI aysheatakan@gmail.com adresinden paylaşır mısınız? ilginize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Placement test sonucu sizin özellikle işitsel olarak İngilizce'ye ne kadar hazır olduğunuzu gösteriyor. Sınavdaki zor sorular genellikle sorulan sorunun anlaşılmasının zorluğundan kaynaklanıyor. Şu anda buradan size örnek bir soru vermem mümkün değil.

    YanıtlaSil
  3. şifrem yanlış doğrusunu bilmiyorum nasıl bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Sir, ben 8.sınıf öğrencisiyim fakat şuan first englishe çalışabiliyorum. İlk yeterlilik sınavım 0.2 ama şuan 0.5. Arkadaşlarımda success for englih açık bendede success for enlishin açık olması gerekmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  5. evet, placement test'te 0.5 ve üzeri alırsanız English for Success'in açılması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Dynedim Açılmıyor Placemant Teste Girmeniz Lazım Diyor Ama Nasıl Girileceğini Bilmiyorum

      Sil
  6. ben placement teste girdim ama daha iyi yaparım düşüncesiyle yarıda kestim kapattım. sonra yine yanlış yapmıştım tekrar kapattım şimdi ise placement test açık değil ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  7. öğretmeninden rica edersen sana testi tekrar açacaktır.

    YanıtlaSil
  8. peki kapanma sebebini sorabilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. yarım bırakılınca placement test kilitleniyor. mutlaka tamamlamanız gerekiyor. tamamlayıp girdikten sonra tkerar kilitlenecektir ama bu defa size First English veya başka bir kurstan ünite açılacaktır.

    YanıtlaSil
  10. nasıl yüklüyoruz bize ingilizce öğretmenimiz bir kağıt verdi ve şifre falan verdi

    YanıtlaSil
  11. Dyned i yükledim kurulumunu da yaptım testleri indirdim ama placement testine giremiyorum kilitli olduğu için ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  12. Placement test kilitli açılmıyor 4. Sınıf nasıl yapabiliriz tümünün üstünde kilit resmi var

    YanıtlaSil
  13. placement testini kilit olduğunu hocana söyle ve kilidi açmasını iste

    YanıtlaSil
  14. Ben 7.sinifdayîm ve arkadaşlarımın dyned'leri benimkisinden farklı ve dyned bana placement test yaptırmadı düzeltmek için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eger ogretmeniniz kontrolunde çalişiyorsaniz arkadaşlarinizla ayni versiyon dyned'i kullammanizi tavsiye ederim.

      Sil