>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

11 Aralık 2014 Perşembe

ANDROID ALTINDA ÇALIŞAN TABLET VE TELEFONLAR İÇİN DynEd

Aşağıdaki bağlantıdan Android işletim sistemiyle çalışan tablet ve telefonlar için DynEd'i indirebilirsiniz.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dyned.engine&hl=tr

Programı kurarken Kayıt Yöneticisi Bilgisayarı (Records Manager Server) olarak Turkey (Sadece Resmi Okullar) seçmeyi unutmayın.

Programı çalıştırıp şifremizi girdikten sonra aşağıdaki ekran açılıyor. Yeşil oklara basarak yükleme yapacağız. Yüklemeyi yapmak için uzunca basmanız gerekiyor.

29 yorum:

  1. Açıyorum dyned i ama hepsinin üstünde kilit işareti var Ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  2. Normalde ilk açılışta placement test kilitli olmaz. Placement Test'in içine hiç girmiş miydiniz? Eğer girip yarım bıraktıysanız, ya da sadece bakmak için bile girmişseniz placement test kendini kilitliyor. o zaman bir tek eğitmeniniz açabillir kilidi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitmenimiz nasıl açacak ise anlatsaniz açsak hemen

      Sil
  3. Bende daynedi yükledim her şey normaldi sonra placment test e girdim 2-3 dakika gecmeden beni dışarı attı bende sürem dolmuştur diye düşündüm ama bu gün girdiğimde hepsi kilitliydi ben ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğretmeninden rica edeceksin sana placement test'i yeniden açması için.

      Sil
  4. acıyorum cıkış yeri yok

    YanıtlaSil
  5. GİRİYORUM AMA ÇIKIŞ YERİ YOK

    YanıtlaSil
  6. Yardım edin android telefondan giriş yapamıyorum bütün arkadaşlarım girmiş e-mail şifre yazıyorum hata veriyor

    YanıtlaSil
  7. Bende frist English indirilmiyor

    YanıtlaSil
  8. Şifre ve kullanici adını giriyorum ancak başka sayfa açılmıyor

    YanıtlaSil
  9. Üstündeki yıldıza girip turkey sadece resmi okullara basıp kullanicıadını yazman gerekir

    YanıtlaSil
  10. Ben mastery testini açmıyorum 😣😣😭😭

    YanıtlaSil
  11. Telefona indiriyorum ama bilgisayar a yuklayin dedi

    YanıtlaSil
  12. Abi ben testi acmadim ama genede kilitli gozukuyo

    YanıtlaSil
  13. Bende Placemet testinin indirme linki var, basıyorum ama inmiyor. ve daha önce hiç giriş yapmadım. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  14. Yardım edin bir türlü placement testi açamıyorum

    YanıtlaSil
  15. Turkey resmi okullar sadece diyor

    YanıtlaSil
  16. Ben giriyorum ve bana geçersiz oturum açılışı diyor.Ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  17. indirdim hepsinin üstünde kilit işareti var neden kilit işareti var

    YanıtlaSil
  18. Too many dowlands hatası veriyor android telefonda

    YanıtlaSil
  19. Ya yapıyorum yeşil butonuna basıyorum giriyor ama 30a kadar geliyor sonra kendi kendine kendini 17aliyor

    YanıtlaSil
  20. Öğretmenime gidemem yarına kadar açılmalı :(

    YanıtlaSil
  21. Dyned 12 saat kadar kullandık hicbir sorun yoktu sonra hast hatasi verdi düzeltemedik uygulamayı sildik tekrar yukledik şimdide gerekli dyned dosyalar acılamıyor storage/emulated/0/android/data/com dyned.engine/files/content/₺28mul50 versiyon hatasi veriyor açılmıyor oğlum severek kullanıyordu lütfen yardım edin açılsın çok üzülüyor

    YanıtlaSil
  22. Açıyorum fakat çıkış yeri yok. Çıkarsam da yaptığım şeyler boşa gidicek. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  23. Dyned i cep telefonuma indirdim placement bolumunu gecti first english bolumune geldigimizde gerekli dyned dosyalari acilamiyor diyo ne yapmamiz lazim

    YanıtlaSil