>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

5 Aralık 2014 Cuma

ÜCRETSİZ DynEd ÖĞRENCİ PROGRAMINI BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ. (WINDOWS)

Öğrencilerin kullandığı Dyned Courseware'i ücretsiz olarak http://web2.dyned.com/download/student.shtml.en adresinden indirebilirsiniz.

UYARI: Programı çalıştırabilmek için tanımlı bir kullanıcı adı ve şifrenizin olması gerekmektedir. 


Dosyayı indirmeden önce yukarıda gösterildiği gibi Turkey (Sadece Resmi Okullar)'ı server olarak seçin ve Download for Windows düğmesine basın. Karşınıza aşağıdaki ekran çıkacak.

Kaydet (Save) düğmesine basıyoruz ve kurulum dosyasını indiriyoruz. Daha sonra programı kaydettiğimiz yerden bularak çift tıklıyoruz.

Karşımıza gelen yükleme uyarısına EVET diyoruz ve aşağıdaki ekran açılıyor.

Setup (Kur) düğmesine basıyoruz. Ardından yükleme ekranı açılıyor. Programı yükleyeceğimiz klasör ilk satırda görünüyor. Eğer farklı bir klasöre yüklemek isterseniz Browse düğmesine basarak yeni klasörü seçin. Klasörü değiştirmeyecekseniz INSTALL (kur) düğmesine basın.

Açılan pencerede Accept (Kabul et) düğmesini tıklıyoruz.

Program yüklenince karşımıza aşağıdaki pencere çıkıyor.

Programın yüklenmesinin ilk bölümü sona erdi. Şimdi programı çalıştıracağız. Kurulum programı bizim için Dyned Courseware kısayolunu oluşturdu. Ona çift tıklıyoruz.

Program açılıyor. Karşımıza aşağıdaki şifre girme ekranı çıkacak. Buraya okuldan bize verilen kullanıcı adı ve şifreyi gireceğiz. Login kısmına kullanıcı adımızı, password kısmına ise şifremizi yazıyoruz ve Tamam (OK) düğmesine basıyoruz. Server kısmında Turkey (Sadece Resmi Okullar) yazıyor olduğundan emin olunuz. 

Aşağıdaki ekran açılıyor. Burada öğrencilerin kullanabileceği dersler şimdilik kilitli görünüyor. Placement Test (Yerleştirme Test)'ini seçiyoruz. Bu testte alacağımız puana göre bize yukarıdaki derslerin hangi ünitelerinin açılacağını öğreneceğiz. 
Tamam (OK) düğmesine bastıktan sonra Placement Test bilgisayarımıza yükleniyor.

Placement Test güncellemesi sona erdi.
Artık placement test'e girebiliriz.
Placement test açılıyor.
Placement test açıldı. Test'teki soruları cevapladıktan sonra bize uygun olan üniteler açılacaktır. 

Kilidi açılan derslere girmek istediğimiz zaman dersi seçip OK (Tamam) düğmesine basark yüklenmesini sağlamalıyız. Tıpkı placement test'te olduğu gibi dersler bu şekilde bilgisayarımıza yüklenecektir..

UYARI: Placement Test'i yarım bırakmayın ya da tamamlamadan kapatmayın zira bunu yaparsanız hem testi geçemezsiniz, hem de testin kilitlenmesine yol açarsınız. Böyle bir olayla karşılaşırsanız, testi size tekrar ancak eğitmeniniz açabilir. 



13 yorum:

  1. ben placement testine girerken bişi cıkmıyor ve uygulama kapanıyor nasıl düzeltebilirim 2 kez silip tekrar yukledım gene aynı hata.

    YanıtlaSil
  2. placement test bilgisayarınızda yüklü olmayabilir. Quicktime'dan kaynaklı bir problem de olabilir. normalde placement test uyarısı geldiğinde, üzerine tıkladığını<da yüklenmesi gerektiği şeklinde bir uyarı veriyor. eğer tabletten kullanıyorsanız placement test yazan yere uzunca basarak yüklenmesini sağlıyorsunuz. normal bilgisayardan giriş yapıyorsanız bilgisayarınızda bir problem olabilir.

    YanıtlaSil
  3. ben placement testi indirdim sonra onun uzerine tikladim quick time indirin yazdi ordaki linke tiklayip indirdim tekrar ayni sey yazdi bikac kere indirmeme ragmen hala giremedim nasil girebilirimm

    YanıtlaSil
  4. ben placement testi indirdim sonra uzerine tikladim quick time indirin diyo ben de o linke tiklayip indirdim placement teste tekrar girdim yine, quick time indirin yazdi ben de yine indirdim bikac kere yukledim nasil girebilirimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. quicktime'ı kuramamış olabilirsiniz bilgisayarınıza. tam olarak kurabildiğinize emin misiniz?

      Sil
  5. win 8.1 kullanıyorum
    programı acıyorum ekranda göruntu cıkmıyor

    YanıtlaSil
  6. 8.1'de denemedim maalesef. Bir yorum yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  7. bende herşey tamam ama e posta istiyor şifremi girdin çıktım bi daha açtım milli egitimin verdigi ile girdim kendi vardı epasta ama açılmadı

    YanıtlaSil
  8. yinemi ya 2 aydır uğraşıyorum hep winzip hatası yüzünden oluyor düzeltemiyorum yardım edin.lütfeen

    YanıtlaSil
  9. test açılmıyor görseldeki gibi yükledim ama yine açılmıyor

    YanıtlaSil
  10. ipad ios e yükleme oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  11. çevrim dışı bağlısınız diyo çevrim içi bağlan diyorum yine olmuyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil