>>> IPad, IPhone GİBİ APPLE İŞLETİM SİSTEMİ ALTINDA ÇALIŞAN CİHAZLARDA ÖĞRENCİ ŞİFRELERİ ÇALIŞMAMAKTADIR. SORUN YAŞANMAYAN WINDOWS VE ANDROID İŞLETİM SİSTEMLERİ İÇİN DYNED'İ AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ... >>> DYNED'İ İLK DEFA KULLANAN ÖĞRENCİLERİN PLACEMENT TEST'E (YERLEŞTİRME TESTİ) GİRMESİ GEREKMEKTEDİR. TEST SONUCUNA GÖRE PROGRAM SİZE HANGİ KURDAN BAŞLAYACAĞINIZI BİLDİRECEK VE O KURLARIN KİLİDİNİ OTOMATİK OLARAK AÇACAKTIR. TESTİ YARIDA BIRAKIR YA DA BAĞLANTINIZ KOPARSA TEST KİLİTLENECEKTİR. BU DURUMDA EĞİTMENİNİZE BAŞVURARAK KİLİDİN AÇILMASINI SAĞLAYIN. AKSİ TAKDİRDE PROGRAMDAKİ DERSLER AÇILMAYACAKTIR... <<<

17 Aralık 2014 Çarşamba

PLACEMENT TEST (YERLEŞTİRME SINAVI) SONUCU DEĞERLENDİRMESİ

Placement Test (Yerleştirme Sınavı) sonucunda aldığınız puana göre seviyenizi aşağıdaki tablodan değerlendirebilirsiniz.

19 yorum:

  1. merhaba ben denizli civril karabedirler orta okulunda öğretmenim vekil öğretmen olduğum için mebbis şifrem yok dolayısıyla ebadyned'den şifre alamıyorum ne yapmam gerekiyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. @Makbule Mekikci, okula ait MEBBİS şifresiyle de EBA'dan giriş yapılabiliyor. Ancak, normal olarak okul idaresi bu şifreyi sizinle paylaşmayacaktır. İdarecinizin eba'dan KURUM GİRİŞİ kısmından giriş yapmasını sağlayın. Oturum açıldıktan sonra kendiniz, bu şekilde öğretmenlerin yapabileceği tüm işlemleri eba üzerinden yapabilirsiniz. Aklıma başka çözüm gelmiyor. Eğer idareden bu konuda yardım görmezseniz sizin sorumluluğunuzda olan bir şey olmadığı için dert etmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradan öğrencilerin placement testlerini de açabilirmiyim

      Sil
    2. mrb mebbis şifresini alıp giriş yaptım ama buradan sadece güncellemeleri yapabiliyoruz. bizim sorunumuz placement testleri açamıyoruz. bu konuda bir fikriniz varmı? yada bize yardımcı olabilecek birileri varmı?

      Sil
    3. Hocam, okuldaki tek İngilizce öğretmeni siz değilseniz, diğer öğretmene de sizin girdiğiniz sınıfları atayarak bu sorunu çözebilirsiniz. aklıma başka bir şey gelmiyor. (muhtemelen okuldak tek öğretmen sizsiniz ama yine de sorayım dedim.)

      Sil
    4. malesef okulda tek öğretmen benim. müdürün mebbis şifresiyle yapamazmıyım. Türkiye de bir sürü vekil öğretmen var. Bunu kimse düşünmemişmi? Öğrencilerim dyned için çok hevesli bende onlar için bir çözüm arıyorum :( Yardımlarınız için çok teşekkürler.

      Sil
    5. Hocam, eğer okulda başka branştan kadrolu öğretmen varsa onun mebbis şifresiyle dyned.eba'ya girmeyi deneyin. eğer başka branştan olmasını dikkate almazsa sınıflarınızı onun üzerine kaydedip dyned çalışmayı deneyin bir de. muhtemelen branştan ötürü kabul etmez ama yine de denemekten bir şey olmaz.

      Sil
    6. evet onu denemiştik branştan ötürü olmuyor. Başka okuldan bir öğretmenin şifresiyle olurmu acaba?

      Sil
    7. başka okuldan öğretmenin şifresiyle olması mümkün değil. zira sizin okuldaki öğrencileri aktarmanız gerekiyor. şifreyi girdiğinizde öğretmenin okul bilgileri ile öğrenciler aktarılıyor.

      Sil
  3. placement test sonucunu nerden görebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. study score düğmesine basmayı deneyin.

      Sil
  4. Öncelikle merhabalar hocam, gerçekten öğretmenliği sevdiğiniz çok belli. Bunun için bütün öğrencileriniz adına size çok teşekkür ediyorum...
    Benim size bir sorum olacaktı; eğer yanıtlarsanız çok mutlu olurum: Şu anda hala GMP Ortaokulu'nda mı görev yapmaktasınız?

    Ayıca sitenize bir de Hakkımda kısmı ekleyerek ve kendi resminizi koyarak daha özgün bir tasarım yaratabileceğinizden eminim... İyi günler... :)

    YanıtlaSil
  5. ben dynedi indirdim 3 kurulum yapılması gereken yer vardı yaptım ama giriş yapamıyorum placement testi açılmıyo ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  6. ben dynedi indirdim 3 kurulum yapılması gereken yer vardı yaptım ama giriş yapamıyorum placement testi açılmıyo ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. placement test'in kilidini öğretmeniniz açacak.

      Sil
  7. Android 5 güncellemesi gelecek mi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  8. bilgim yok ama google play'den periyodik olarak kontrol edin.

    YanıtlaSil
  9. Selamlar sayın sir. Öğretmenim Mebbis şifrem var. Dyned programını da indirdim lakin nasıl giriş yapacağımı bilemiyorum. Köy okulunda öğretmenlik yapıyorum. Okulda PC veya internet yok yani. Müdür Dyned falan hiç bilmez. Ne yapacağım yardımcı olabilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın öğretmenim, şu anda Dyned'e girilemiyor. Hata sizden kaynaklanmıyor. MEB tarafından öğrencilerin öğretmenlerle eşleştirme işleminin henüz yapılmamasından kaynaklanıyor. E-okul-eba senkronizasyonu henüz yapılmamış bu dönem için. Bakanlık tarafından güncellemeler yapılmadan maalesef çalışmaya başlayamazsınız. (Sorunlar çözülüp de Dyned açıldığında, Dyned'e girişle ilgili bütün bilgileri bu blogtaki yazılardan öğrenebilirsiniz.)

      Sil